hadden ze nog iets gemeld over robben op de bbc?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:53 schreef borisz het volgende:
nogmaals die overtreding gezien
2 benen gestrekt
rood is meer dan terrecht![]()
Het ging erover dat scheidsrechters spelers weg moeten sturen bij opstootjes zoals die rond de Robben tackle.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:02 schreef borisz het volgende:
ze zeiden dat een ref eindelijk iemand wegstuurde voor een overtreding als die van robben
dat had de FA gezegt aant begin van het seizoen, maar die speler die die overtreding maakte van WBA in de eerste helft had er ook afgemogen vond ik
Hij had zo te zien naar Samuel gekeken vrig weekend, die tegen Udinese voor precies zo'n tackle ook direct rood gaf.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:53 schreef borisz het volgende:
nogmaals die overtreding gezien
2 benen gestrekt
rood is meer dan terrecht![]()
Ik hoop dat ze die gasten weer net zo'n voetbaldemonstratie geven als anderhalve week terug, en nu met het krachtsverschil wel uitgedrukt in de score, wantde 0-1 toen gaf bij lange na het krachtsverschil niet weer.quote:
Tof dat Robson 'm begon uit te schelden.quote:
Alleen als hij aanvoerder is moet het kunnen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
.
Ik snap het ook noiit wat bv. een doelman dan bij zo'n opstootje komt doen, gelijk geel geven en optyfen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |