Natuurlijk wel één van de weinige middenvelders / aanvallers in de PL die in elk duel in actie kwam.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Top 3: Most Crosses
1. Pennant 177
2. Milner 123
3. Gerrard 111
Toch niet gek ...
Ik vond het een bullshit rode kaart (wel geel) en hij was veel minder erg dan de aanslag op Claudequote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
2 gestrekte beentjes,terecht rood
een rode kaart voor Iemand van Chelsea is altijd terecht.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kut rode kaart van Robben
Het is echt niet te geloven!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:26 schreef fanneke het volgende:
Hoeveel kansen blijven we nu missen?
Bij mij op de Chinees nog niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:37 schreef DutchGooner het volgende:
hehe,0-3 Henry
idd, dit geeft het krachtsverschil van vanmiddag beter weerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:48 schreef DutchGooner het volgende:
toch nog een resultaat die bij het krachtsverschil hoort.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:50 schreef zjroentje het volgende:
Dat is dan wel heel treurig van Fulham, als je thuis met 4-0 van Arsenal verliest...
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:50 schreef zjroentje het volgende:
Dat is dan wel heel treurig van Fulham, als je thuis met 4-0 van Arsenal verliest...
Had ik wel door hoor.quote:
It's a shame that you say this but sadly it's truequote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:59 schreef Gunner het volgende:
Een erg dominante tweede helft gezien, de score had hoger uit kunnen vallen maar we mogen sowiezo niet klagen met een uit-overwinning
Appeltje eitjequote:Next up: Real Madrid !![]()
Ik kijk gewoon TVquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:59 schreef APK het volgende:
Zo, kom nu maar op met Liverpool vs Charlton.![]()
Mijn derde wedstrijd vandaag, binnenkort spreek ik vloeiend Chinees. [afbeelding]
Ik ook, via de video-out van mijn videokaart.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |