Hadden we beide toch nog gelukquote:Op zondag 26 februari 2006 12:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haa mijn voorgevoel over Raffaëla en bigband was goed! Ze was echt weer super gisterEn volgende week mag ik haar gelukkig live aanschouwen
![]()
Hoop ik ook!! Ellen vind ik nou ook niet bepaald leuk, maar na het zien van die kop van Floortje vorige week toen ze op de kruk moest, ze trok echt zon kop van wat? ik? Hoe durven jullie!" ben ik toch zooooo gaan hopen dat Floortje volgende week exit gaat en het gewoon een verassende finale gaat wordenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:20 schreef Woelli het volgende:
Hoop dat ze in de finale staat naast Ellen![]()
Dus dan heeft ze te danken aan jou dat ze er uit isquote:Op zondag 26 februari 2006 14:04 schreef Ivatje het volgende:
Raffaëla was gisteren heel slecht met zingen....Ellen te saai....![]()
Floortje was leuk maar een beetje tuttig...Angelique was top als altijd !!![]()
Bedankt publiek en jury!quote:Op zondag 26 februari 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze is wel een beetje genaaid met haar nummers, alleen think is leuk...
quote:
Tja, die gasten van Idols zien haar er liever zo snel mogelijk uit natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze is wel een beetje genaaid met haar nummers, alleen think is leuk...
Niet allemaal, maar jij ging expres voor dat nummer stemmen, terwijl je donders goed weet dat het een slecht nummer isquote:Op zondag 26 februari 2006 19:28 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja, het komt idd allemaal door mij.
Als fan zou je best wat meer vertrouwen mogen hebben dat ze dat nummer goed zal brengen.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar jij ging expres voor dat nummer stemmen, terwijl je donders goed weet dat het een slecht nummer is.
Ik heb een gruwelijke hekel aan dat nummer, ik denk dat er weinig tot niets muzikaals in zit en dat iedere kandidaat het moeilijk zou gaan krijgen met dit nummer. Feitelijk gezien is ze de minst populaire van de drie (aangaande van de uitslag van gisteren), en dan krijgt ze ook nog eens zo'n nummer toegewezen. Ik heb er vertrouwen in dat ze het goed gaat brengen, maar dan blijft het nog steeds een rottig nummer.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:35 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als fan zou je best wat meer vertrouwen mogen hebben dat ze dat nummer goed zal brengen.
Definitely. Mijn Houten Hart is geknipt voor Raffa hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij gaat ze Mijn houten hart best goed doen hoor. Don't cha is weer wat minder, maar ze kan 'm wel goed performen denk ik.
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:57 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Definitely. Mijn Houten Hart is geknipt voor Raffa hoor.![]()
Hoezo, Nederlandstalig deed ze juist hartstikke goed?quote:Op maandag 27 februari 2006 07:15 schreef buzzer het volgende:
en ik denk dat ze een Nederlandstalig nummer krijgt toegewzen om definitief door het ijs te zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |