Nee, denk niet presenteren. Met een neutraal gezicht blijft ze erg chagerijnig kijken, dat werkt niet op TV, vind ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:55 schreef BVO het volgende:
Heb het gevoel dat we Raffa terug gaan zien buiten de muziekbusiness. Of misschien ook wel in de muziek, maar dat ze zeker wel iets daarbuiten gaat doen. Presenteren ofzo.
Eerlijk dnek ik dat dat nummer haar de das omdoet. Maar gelukkig ben ik er volgende weekquote:
Dan kan je live aanschouwen hoe ze de mist in gaat bedoel je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eerlijk dnek ik dat dat nummer haar de das omdoet. Maar gelukkig ben ik er volgende week.
Dan kan ik haar troosten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:17 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dan kan je live aanschouwen hoe ze de mist in gaat bedoel je?![]()
Om haar te troostenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar gelukkig ben ik er volgende week.
Of dus een andere willekeurige volgordequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:49 schreef Skaai het volgende:
Ze gaat gewoon door hoor, pfffff weg met Ellen, en volgende week weg met Angelique
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |