abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35477289
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:14 schreef 18konijn het volgende:
De site van Justitie laadt heel traag in! Zoveel belangstelling? Dit wordt een HIT!
Hoe kan het anders? Bij Justitie is alles traag (en dom!) , dus hoe kun je verwachten dat hun homepage snel laadt???
pi_35477385
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:17 schreef meurdoos het volgende:

[..]

Is er al iets over de optredens bekend?
Lijkt me een goed idee. Als Donner het land in gaat om te rappen, heeft-ie hopelijk geen tijd meer om zich met Justitie bezig te houden en mogen we hopen dat er een echte intelligente man of vrouw op z'n stoel komt te zitten. Misschien wordt-ie ook nog slachtoffer van een gang war.
pi_35477432
quote:
Ik wil Donner helemáál niet zien; niet op een foto, niet op tv, niet rappend en ook niet in een videoclip.
pi_35477471
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:24 schreef MrBean het volgende:
Donner heeft wel meer verstand van de huidige jeugdcultuur dan Leers.

Punk is dead.
Donner pretendeert dat-ie daar verstand van heeft. Dit zal toch allemaal wel voor 'm voorgekouwd zijn, zoals bij alles wat-ie doet?
pi_35477486
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:27 schreef MrBean het volgende:

[..]

Gebeurd niks bij mij.
Dan ben je een gelukkig mens.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 15:12:50 #56
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35477501
Haha, ik vind het wel fantastisch gedaan, ondanks dat ik het oneens ben met hem.
pi_35477512
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Who's next. Geert Wilders met een rap.
Die download ik dan wel, maar Donner toch niet? Alsjeblieft zeg!!!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 16:54:26 #59
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_35480312
Ik vond die van Leers leuk, maar van Donner had ik zoiets nooit verwacht.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zaterdag 25 februari 2006 @ 16:55:14 #60
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35480340
Lekker bezig, progrock.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_35480473
Leuke actie. Jammer dat de inhoud van de rap kant noch wal raakt.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:49:27 #62
44906 merino
World of Sleepers
pi_35482177
"Je ziet die rotzooi overal bloeien
Eigen teelt loopt uit hand
En de bajes blijft maar groeien
Dankzij deze hennep plant "

Die gast die snapt echt niets van redenatie hè. Heeft ie uberhaupt wel gestudeerd?
De bajes zit niet vol door de hennep plant. Er zit niets in die hennep plant wat er voor zorgt dat mensen naar de bajes gaan. Het is meneer Donner zelf die de bajes vol gooit.

wat een kansloze pauper mongool blijft hij toch
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_35482666
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:49 schreef merino het volgende:

Die gast die snapt echt niets van redenatie hè. Heeft ie uberhaupt wel gestudeerd?
De bajes zit niet vol door de hennep plant. Er zit niets in die hennep plant wat er voor zorgt dat mensen naar de bajes gaan. Het is meneer Donner zelf die de bajes vol gooit.
Ja, al die wiettelers en handelaren zijn allemaal goeie jongens natuurlijk. Het is een fatsoenlijke business
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:04:27 #64
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_35482724
quote:

Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:05:53 #65
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35482770
quote:

Sommige mensen zijn zo verzuurd...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:07:10 #66
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_35482820
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:02 schreef nikk het volgende:

[..]

Ja, al die wiettelers en handelaren zijn allemaal goeie jongens natuurlijk. Het is een fatsoenlijke business
jazeker zijn het goeie jongens.
je moest trouwens eens weten wat je allemaal nog meer kunt doen met de hennepplant.
dat het gedoogd illegaal is, is enkel om er geld uit te trekken.
juist door illegalisering krijg je criminaliteit want dit soort dingen zijn niet uit te bannen,

dit is symptoom bestreiding op symptomen die door meneer donner zelf worden veroorzaakt.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:09:23 #67
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35482903
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

jazeker zijn het goeie jongens.
je moest trouwens eens weten wat je allemaal nog meer kunt doen met de hennepplant.
dat het gedoogd illegaal is, is enkel om er geld uit te trekken.
juist door illegalisering krijg je criminaliteit want dit soort dingen zijn niet uit te bannen,

dit is symptoom bestreiding op symptomen die door meneer donner zelf worden veroorzaakt.
Meneer Donner voert toch alleen de wet uit? Waarom heeft hij de symptomen veroorzaakt?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:10:42 #68
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_35482951
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:09 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Meneer Donner voert toch alleen de wet uit? Waarom heeft hij de symptomen veroorzaakt?
Wetten kun je afschaffen. . En dat is zijn pakkie-an.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:11:42 #69
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_35482996
oja nnatuurlijk iedereen voert uit, niemand is iets aan te rekenen, zit lekker inelkaar, het lijkt wel een corporatie man.

als je iets criminaliseerd, zoals bijvoorbeeld snoep eten, dan zit de bak straks propvol met snoepeters.
tot zover de jip en janneke uitleg .
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:39:32 #70
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35486233
- Onze rechtspraak heeft capaciteitsproblemen omdat er zoveel mensen voor drugsgerelateerde zaken voorgeleid worden.
- Drugs is, bij het ontbreken van regulerend overheidsbeleid, onnodig ongezond.
- Drugshandel maakt de sociaal zwakkeren (jongeren, werklozen, laagopgeleiden) meer dan anderen afhankelijk van drugs, aangezien dealers een stabiele afzetmarkt willen
- De overheid loopt heeft veel omzetbelasting mis op de handel die er toch wel is
- De belastingbetaler moet onnodig veel geld afdragen voor een strijd die toch al verloren is

Welke argumenten moeten er nog meer aangevoerd worden willen we eens overgaan tot legalisatie?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:48:25 #71
44906 merino
World of Sleepers
pi_35488826
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:02 schreef nikk het volgende:

[..]

ik ken er een boel en er zitten heel wat goede gasten tussen. Neemt niet weg dat de russische en joegoslavische mafia een aardige hap in de industrie bezitten
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:51:43 #72
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35488959
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef Heerlijkheid het volgende:
- Onze rechtspraak heeft capaciteitsproblemen omdat er zoveel mensen voor drugsgerelateerde zaken voorgeleid worden.
- Drugs is, bij het ontbreken van regulerend overheidsbeleid, onnodig ongezond.
- Drugshandel maakt de sociaal zwakkeren (jongeren, werklozen, laagopgeleiden) meer dan anderen afhankelijk van drugs, aangezien dealers een stabiele afzetmarkt willen
- De overheid loopt heeft veel omzetbelasting mis op de handel die er toch wel is
- De belastingbetaler moet onnodig veel geld afdragen voor een strijd die toch al verloren is

Welke argumenten moeten er nog meer aangevoerd worden willen we eens overgaan tot legalisatie?
- Geef mensen zelf de keuze hun eigen leven te leiden zolang het niet ten koste gaat van anderen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:52:29 #73
44906 merino
World of Sleepers
pi_35488986
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:09 schreef Pracissor het volgende:

[..]

nee wat hij doet is zijn eigen agenda propageren in het grijze gebied rondom de cannabisindustrie, een gedoog-systeem wat ervoor gezorgd heeft dat Nederland het redelijk goed doet kwa gebruikers en de ernstigheid van gebruik. Jaren lang ging het goed en nu wil hij het in zijn eentje gaan verpesten

Enige voordeel wat ik kan bedenken is dat het hierdoor misschien toch eindelijk tijd wordt om het eens helemaal te gaan legaliseren. Iets wat de huidige cannabisindustrie eigelijk liever nog niet wil.
pi_35490471
Erg stoer dat hij dat toch maar even doet .

Respect .
pi_35490790
Lach er maar om, maar ondertussen wemelt het in het land van levensgevaarlijke loslopende TBS-ers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')