abonnement Unibet Coolblue
pi_35676545
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:38 schreef Stuiterbal.nl het volgende:

[..]

Dat de loot word "aangepast" aan de raid leader is een fabeltje. Kan het niet zo snel vinden op de blizzard forums, maar tis wel zo. Want wij hebben bijvoorbeeld voor ZG een vaste raid leader en der is al van alles voorbij gekomen.
Zou ook best raar zijn als het gebaseerd wordt op de raid leader, want dat is in principe altijd dezelfde
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:23:55 #152
66083 Platina
78th Element
pi_35680497
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:11 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Bullshit, brood maken kost meer moeite dan even een lock picken.
En lock picking , alsof je er zelf niks aan hebt
De eerste keer dat een rogue aan mij geld vraagt moet nog komen, en gebeurt dat dan is het /point /spit /rofl
Juistem, je vergeet dan brood en food conjuren een skill is die je alleen hoeft te kopen, lockpicking niet.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:28:26 #153
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_35680670
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:38 schreef Stuiterbal.nl het volgende:

[..]

Dat de loot word "aangepast" aan de raid leader is een fabeltje. Kan het niet zo snel vinden op de blizzard forums, maar tis wel zo. Want wij hebben bijvoorbeeld voor ZG een vaste raid leader en der is al van alles voorbij gekomen.
en toch denk ik dat het echt zo is. Hoe verklaar je dan telkens de zelfde drops die terug keren bij ons? nu al zo 5x achter elkaar might chest/arcanist robe van golemag en in bwl elke run wel bijna full dragonstalker/netherwind.

En voor andere guilds is het dan weer anders.

P.S we hadden een keer een andere raidleader dan de normale vaste dat we hebben. En hoppla ineens bloodfang wrist/gloves/shoulders
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:43:08 #154
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_35681235
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:20 schreef Appellenflappen het volgende:
@ MisterJ.Lo. Ik doe nu een week mc en ik zie echt 50% lock drops, niet normaal meer. Als dat vanavond weer zo is gaan we er maar naar kijken (dan zijn onze locks in ieder geval al fully geared ).
Bij ons op Stormscale ook opvallend veel Lock drops en de Arcanist belt(mage)is tig keer gedropt
pi_35681309
Tja random blijft onvoorspelbaar en het lijkt me een serieuze development fout als drops echt gebaseerd zijn op degene die raidleader is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:12:15 #156
75976 Stuiterbal.nl
I hope I won't forget you
pi_35682572
Het zou ook onzin zijn als het "fixed" zou zijn wat er dropte, want dan zou na een jaar er wel een of andere guide zijn waar staat hoe je een bepaald item krijgt met welk type raid-leader
(stomme zoek functie van WoW forum van blizzard is weer eens down , anders hadden we daar kunnen zoeken)
ACWW friendcode 3307-7774-7436
Town: vdaal name: jasper
pi_35682841
Tain, hoe doen jullie de sign-ups voor raids, zoals ZG en MC? Wij gebruikten eerst group calendar, maar die deed het nooit goed. Is er een andere goede mod? (andere mensen mogen ook antwoorden als ze een goed alternatief hebben )
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_35682911
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:18 schreef Richardfun het volgende:
Tain, hoe doen jullie de sign-ups voor raids, zoals ZG en MC? Wij gebruikten eerst group calendar, maar die deed het nooit goed. Is er een andere goede mod? (andere mensen mogen ook antwoorden als ze een goed alternatief hebben )
forum... guildads wordt nooit gebruikt eigenlijk...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_35683436
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:18 schreef Richardfun het volgende:
Tain, hoe doen jullie de sign-ups voor raids, zoals ZG en MC? Wij gebruikten eerst group calendar, maar die deed het nooit goed. Is er een andere goede mod? (andere mensen mogen ook antwoorden als ze een goed alternatief hebben )
Wij gebruikte gewoon altijd de DKP site
Moest je rollen en hopen dat je hoog rollde
Xbox Live: Anormius
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:01:43 #160
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_35684492
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:18 schreef Richardfun het volgende:
Tain, hoe doen jullie de sign-ups voor raids, zoals ZG en MC? Wij gebruikten eerst group calendar, maar die deed het nooit goed. Is er een andere goede mod? (andere mensen mogen ook antwoorden als ze een goed alternatief hebben )
Wij gebruiken GEM (Guild Event Manager). Werkt prima, mits iedereen het heeft geinstalleerd. Verplichten dus.

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1592
pi_35688360
WoW 2, euh heb ik iets gemist?

Ben inmiddels lvl 51 met m'n Dwarf Warrior op Aszune, gaat lekker
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:54:36 #163
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_35692852
quote:
*Area effect spells and abilities will no longer consider totems as valid targets.

maar natuurlijk
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:17:23 #164
69994 seto
-|||--------|||-
pi_35693546
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:54 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

*Area effect spells and abilities will no longer consider totems as valid targets.

maar natuurlijk
Wat is er zo erg aan? Als je dit nu doet krijg je steeds "Grounding Totem is immune", in 1.10 zie je dit niet meer.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_35706505
Hier info over de beta test van de uitbreiding, en raad eens welk land niet 'eligible' is....... Juist, wij.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_35707130
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:23 schreef Richardfun het volgende:
Hier info over de beta test van de uitbreiding, en raad eens welk land niet 'eligible' is....... Juist, wij.
Wij kwamen ook al nergens terug in de 1 year celebration van WoW in Europa... Terwijl dat ik toch overal NL-ers tegenkom...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:23:23 #167
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_35708327
Zijn de wetten hier, ga Balkenende lastigvallen ermee. Anyways, Illegal Danish si teh pwn. Ofzoiets.

En dat raidleader (raidmaker, more like), gelinked is met de loot wil ik best geloven. Op de een of andere manier, als ik een raid aanmaak, is er altijd een enorme hoeveelheid Bloodfang/NS en in mindere mate Stormrage/Cenarion. En de keren dat ik de raid heb gemaakt, is de loot kut, op wat specifieke dingen na dan. (4 Elementium Ore uit 4 Goblin Packs, eerste Cauterizing Band in MC.)

Wij hebben tot nu toe qua setitems uit BWL:

4 NW
2 Nemesis
7 Bloodfang
6 Transcendence
6 Wrath
12 Dragonstalker
5 Judgement
7 Stormrage

Or likewise. De meeste magi lopen met een flinke shitload aan DKP rond omdat ook Arcanist weinig dropt de laatste tijd en de meeste mensen Arcanist nu niet als uber beschouwen. Locks verdrinken in de Felheart en d'r staat er maar eentje echt hoog.

En 18 weken op rij geen Azuresong Mageblade stinkt.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_35708569
Is er al ergens meer info verkrijgbaar over die tier 0.5 die in 1.10 zal worden doorgevoerd?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 4 maart 2006 @ 14:57:35 #169
17950 SomeDude
What Dude?
pi_35710826
Ik heb een hele simpele korte vraag;

Zou WoW enigzins speelbaar lopen op mijn computer?
Een 1ghz AMD Thunderbird, 640MB SDRAM en een Geforce 5200FX 128mb.

Ik snap dat ik er geen gigantisch goede graphics uit zal krijgen, maar ik ben allang blij als het goed en soepel loopt op een lage resolutie. Gameplay > Graphics.

En het zit boven de minimum specs, maargoed dat zegt ook lang niet altijd alles...
Misschien iemand anders hier die ervaring heeft met eenzelfde soort systeem?
[b]De waarheid is een raadsel, en het gaat als volgt; 't is een goeie vriend maar altijd te laat.[/b]
pi_35711129
Mijn systeem is ook niet werelds, maar de processor is nog wel 1.4 Ghz. Wat je sowieso moet hebben IMO om WoW lekker te spelen is 1gb intern geheugen. Die videokaart die je hebt is wel prima. Ik heb een geforce 4, en dat in combo met de processor en 1gb geheugen doen het prima. Alles wel op laag, maar de graphics zijn niet waarom ik WoW speel...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_35712409
Zojuist besteld, wel lange levertijd helaas .

Ik heb een beetje na zitten lezen wat nou precies de races en classes zijn.... Hunters .
pi_35712925
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:56 schreef pAin het volgende:
Zojuist besteld, wel lange levertijd helaas .

Ik heb een beetje na zitten lezen wat nou precies de races en classes zijn.... Hunters .
Yup, wij hebben een cuddly pet. Nuja, iig de optie om er een te nemen
Beste solo PvE class en we doen 't niet slecht in PvP.
Maar verwacht niet teveel van de itemization, er zijn maar 2 ranged weapons end-game en je verdere gear hoef je ook niet teveel van te verwachten, naast de class sets is er eigenlijk niet echt iets waar je van zegt, wow, dat is nou eens een upgrade. Al geeft je dat wel veel meer DKP om op melee wapens te bieden. Maar ja, zo ver ben je nog lang niet
Geniet van het levelen, vooral pre 50, want voor velen is dat toch de leukste tijd heb ik gemerkt

Good choice of class
Alleen er zijn wel onwijs veel Hunters en je moet wel Night Elf kiezen uiteraard. Shadowmeld is zo relaxed (en volgens vele imba, maar daar moet je niet naar luisteren )

May the grace of Elune brighten your path.
Signed, Cyndane, lvl 60 Night Elf Huntress of Iratus Lepus
pi_35712936
pAIn: als ik jou was zou ik een druid doen. Ten eerste omdat het volgens mij echt een leuke class is, en ten tweede met het oog op de toekomst. Op de meeste servers is er altijd vraag naar druids en priests in guilds, en dan vooral op lvl60. Ik ben een rogue, ben al een aantal weken lvl60, maar heb nog steeds geen guild gevonden die ook maar begonnen is met de high end content, waar ik bij kan....
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_35716319
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 16:16 schreef Migwi het volgende:

[..]
Alleen er zijn wel onwijs veel Hunters en je moet wel Night Elf kiezen uiteraard. Shadowmeld is zo relaxed (en volgens vele imba, maar daar moet je niet naar luisteren )
quote:
Okay not sure if i'm allowed to post this on class forums since its techinically still in beta.

But wtf blizz have done it again, stealth nerfed the freakin hunter.

Specifically Night elfs.

you cant charge aimed shot while in shadowmeld anymore.

Seriously not cool, and to not even tell us about it in patch notes even more uncool.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:21:35 #175
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_35716419
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:17 schreef seto het volgende:

[..]

Wat is er zo erg aan? Als je dit nu doet krijg je steeds "Grounding Totem is immune", in 1.10 zie je dit niet meer.
Zoals ik het lees kan ik totems niet weg AOEen wat imo wel zou moeten kunnen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')