ja uhu, is ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:24 schreef Vlarp het volgende:
Ang3l.. doe maar als bengel
Wel foto's maken dan eej!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:28 schreef Waxxer het volgende:
Ang3l = bengel
Je houdt het echt nbiet vol je de hele tijd als een engel te gedragen enzo
Volgens mij is dat een vruchteloze poging aangezien die dan toch nog niet eens in de schaduw kan staan van uw feestnummer ter ere van 1500e topicquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo![]()
Maakt Stroekie nog een samenvatting van vier jaar homo-topics?
Eensch en ik weet natuurlijk helemaal niet wat er in die periode voorafgaand aan mijn komst hier allemaal heeft plaats gevondenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat degene die er al 4 jaar zijn dat maar moeten doenDie zeuren toch al altijd over die tijd toen en dat dat veel leuker was, dus laat ze't maar 's lekker mooi samenvatten dan
Vlarp, DennisMoore Great_Expectations en dan vergeet ik er vast nog wel een paarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wil een "Ik ga. Tábee!"-sjaal.
Maar ja, en wie posten er dan al vier jaar eigenlijk??
alaaf alaaf alaafquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:41 schreef creno het volgende:
ff thuis en zo weer op weg !
Morgen zie ik mijn ventje EINDELIJK weeren hij gaat maandag lekker mee carnaval vieren
![]()
toch vrees ik niet genoeg om vandaag nog een nieuw topic te kunnen openen met een passendere titel om het 4 jarige bestaan van deze reeks te kunnen vierenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:19 schreef wonderer het volgende:
Jullie posten nog best veel voor een zaterdag (carnavals) avond..
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:42 schreef Stroekie het volgende:
Vlarp, DennisMoore Great_Expectations en dan vergeet ik er vast nog wel een paar![]()
Detail...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:25 schreef Vlarp het volgende:
Jij bent máááááánden, zoniet jaren afwezig geweest
Nee 80 posts in een half uurtje gaan we niet meer redden vrees ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:15 schreef petre86 het volgende:
tss.. geen neiwu topic vandaag dus..
des, niet met 1 hand typenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
ik ben geil345 ;π¶l.,
Hallo boppers,quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:27 schreef petre86 het volgende:
hoi gover!!
supergover?Dessiewessie..
* wizarddragon zegt maar niks hoe het jou staatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef petre86 het volgende:
Des.. die pet stáááat je niet..
krijgt hij daar extra inspriratie van ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:32 schreef wizarddragon het volgende:
Gaat ie met laptop en al naar de wc
Da's dan voor het eerstquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:34 schreef petre86 het volgende:
jij leest de gamma folder op de wcik doe nog iets interactiefs terwijl ik zit te persen
jij valserikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
* wizarddragon zegt maar niks hoe het jou staat
Jij thuis, ik stappen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij valserik![]()
mij een beetje belachelijk maken he
tsssss
dat wordt dus stappen ipv thuis blijven
jullie kunnen pas weg in het nieuwe topic hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
nietusbij mijn ouders thuis kan ik ook wireless naar de wc
en ik ga ook mee stappen![]()
nietusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie kunnen pas weg in het nieuwe topic hoor![]()
Zorg er dan wel voor dat je connectie niet telkens uitvaltquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
nietusbij mijn ouders thuis kan ik ook wireless naar de wc
Dan moet je wel ff opschieten met schijten, of is daar ergens bij een uiteinde je connectie ook al uitgevallenquote:en ik ga ook mee stappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |