Ze is kapster.quote:
Ik betala haar, maar ze had goede argumentenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja dus? Als jij het wit/grijs wil, dan heeft ze dat maar te doen.
Who's payin' who?
je werd dan kaal? ze heeft parkinson??quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik betala haar, maar ze had goede argumenten
Die Jan Jonston is een geweldig mensquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:28 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: Cosmic Gate feat Jan Johnston - I Feel Wonderful (Riley and Durrant Remix).mp3
Zet het flink in de gel en strooi er dan met een zeef bloem/meel overheenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah ...... maar dat heb ik niet ...
En ik heb geen spuitbus gehaaldstommig.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:33 schreef Stroekie het volgende:
Die Jan Jonston is een geweldig mens
Ik heb haar op het 1e Tiesto concert in Gelredome gezien in Arnhem
en wat riep deze engelse dame
Hello Amsterdam![]()
*LOL* werkt dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zet het flink in de gel en strooi er dan met een zeef bloem/meel overheen
Werkt vast wel voor een poosjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* werkt dat?
Ik heb nog wel glow in the dark gel, wordt het ook lichter van
als het echte carnavalsvierders zijn zitten ze nu natuurlijk in de kroeg en niet thuis achter een PCquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:33 schreef Burner82 het volgende:
nog carnaval vierende mensen hier?
mwoa, veel mensen die rond deze tijd nog ff thuis snel etenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als het echte carnavalsvierders zijn zitten ze nu natuurlijk in de kroeg en niet thuis achter een PC
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:01 schreef Vlarp het volgende:
Mensen.. het is vandaag 4 jaar geleden dat het topic is gaan lopen
zal ik dan eens heel slecht zijn en mezelf herhalenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:49 schreef Stroekie het volgende:
Gefeliciteerd allemaal![]()
![]()
Het topic bestaat vandaag op de kop af 4 jaar
Nee ze moeten het dit keer zonder mij stellen hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:50 schreef Waxxer het volgende:
Stroekie, moet jij niet in de kroeg hangen en morgen frühsjoppen?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Wat een aparte naam? Een vriend?
Doe die vleugeltjes alleen maar.. lekker sexy en gewaagdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik aanmoet qua carnavalsoutfit
ga je nu niet met de vleugels op pad dan ??quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik aanmoet qua carnavalsoutfit
subtielquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Doe die vleugeltjes alleen maar.. lekker sexy en gewaagd
Is deze zin cryptisch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:14 schreef petre86 het volgende:
deze moet vandaag nog wel ff vol he.. anders kunne we geen nieuwe maken...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef Weemz het volgende:
*Vanavond chocoladetaart gaat maken*
In totaal 550 gram chocolade! Zullen ze leuk vinden morgen...
Ja dnek van wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je nu niet met de vleugels op pad dan ??![]()
een schitzofrene engel dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dnek van wel.
Ik heb 3 mogelijkheden:
Vampier
Engel
Bengel (dus de vleugels, maar dan wel met een halsband vol spikes enzo)
Oh ja dat is ook zoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
topic
we moeten een speciaal celebrations-topic voor het vier-jarige jubileum hebben
Bengel!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dnek van wel.
Ik heb 3 mogelijkheden:
Vampier
Engel
Bengel (dus de vleugels, maar dan wel met een halsband vol spikes enzo)
Ik vind dat degene die er al 4 jaar zijn dat maar moeten doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo![]()
Maakt Stroekie nog een samenvatting van vier jaar homo-topics?
quote:
Ik wil een "Ik ga. Tábee!"-sjaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat degene die er al 4 jaar zijn dat maar moeten doenDie zeuren toch al altijd over die tijd toen en dat dat veel leuker was, dus laat ze't maar 's lekker mooi samenvatten dan
ja uhu, is ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:24 schreef Vlarp het volgende:
Ang3l.. doe maar als bengel
Wel foto's maken dan eej!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:28 schreef Waxxer het volgende:
Ang3l = bengel
Je houdt het echt nbiet vol je de hele tijd als een engel te gedragen enzo
Volgens mij is dat een vruchteloze poging aangezien die dan toch nog niet eens in de schaduw kan staan van uw feestnummer ter ere van 1500e topicquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo![]()
Maakt Stroekie nog een samenvatting van vier jaar homo-topics?
Eensch en ik weet natuurlijk helemaal niet wat er in die periode voorafgaand aan mijn komst hier allemaal heeft plaats gevondenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat degene die er al 4 jaar zijn dat maar moeten doenDie zeuren toch al altijd over die tijd toen en dat dat veel leuker was, dus laat ze't maar 's lekker mooi samenvatten dan
Vlarp, DennisMoore Great_Expectations en dan vergeet ik er vast nog wel een paarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wil een "Ik ga. Tábee!"-sjaal.
Maar ja, en wie posten er dan al vier jaar eigenlijk??
alaaf alaaf alaafquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:41 schreef creno het volgende:
ff thuis en zo weer op weg !
Morgen zie ik mijn ventje EINDELIJK weeren hij gaat maandag lekker mee carnaval vieren
![]()
toch vrees ik niet genoeg om vandaag nog een nieuw topic te kunnen openen met een passendere titel om het 4 jarige bestaan van deze reeks te kunnen vierenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:19 schreef wonderer het volgende:
Jullie posten nog best veel voor een zaterdag (carnavals) avond..
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:42 schreef Stroekie het volgende:
Vlarp, DennisMoore Great_Expectations en dan vergeet ik er vast nog wel een paar![]()
Detail...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:25 schreef Vlarp het volgende:
Jij bent máááááánden, zoniet jaren afwezig geweest
Nee 80 posts in een half uurtje gaan we niet meer redden vrees ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:15 schreef petre86 het volgende:
tss.. geen neiwu topic vandaag dus..
des, niet met 1 hand typenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
ik ben geil345 ;π¶l.,
Hallo boppers,quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:27 schreef petre86 het volgende:
hoi gover!!
supergover?Dessiewessie..
* wizarddragon zegt maar niks hoe het jou staatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef petre86 het volgende:
Des.. die pet stáááat je niet..
krijgt hij daar extra inspriratie van ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:32 schreef wizarddragon het volgende:
Gaat ie met laptop en al naar de wc
Da's dan voor het eerstquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:34 schreef petre86 het volgende:
jij leest de gamma folder op de wcik doe nog iets interactiefs terwijl ik zit te persen
jij valserikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
* wizarddragon zegt maar niks hoe het jou staat
Jij thuis, ik stappen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij valserik![]()
mij een beetje belachelijk maken he
tsssss
dat wordt dus stappen ipv thuis blijven
jullie kunnen pas weg in het nieuwe topic hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
nietusbij mijn ouders thuis kan ik ook wireless naar de wc
en ik ga ook mee stappen![]()
nietusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie kunnen pas weg in het nieuwe topic hoor![]()
Zorg er dan wel voor dat je connectie niet telkens uitvaltquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
nietusbij mijn ouders thuis kan ik ook wireless naar de wc
Dan moet je wel ff opschieten met schijten, of is daar ergens bij een uiteinde je connectie ook al uitgevallenquote:en ik ga ook mee stappen![]()
juwel gewoon stug blijven postenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
nietus
dat nieuwe topic lukt nie meer voor 24u denk ik
nu heb je ineens haast?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zorg er dan wel voor dat je connectie niet telkens uitvalt
[..]
Dan moet je wel ff opschieten met schijten, of is daar ergens bij een uiteinde je connectie ook al uitgevallen
maar ik moet nog mezelf opfrissen enzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
juwel gewoon stug blijven posten
Mission Impossiblequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ik moet nog mezelf opfrissen enzo
Oh een verse plens water in het gezicht is niet voldoende ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ik moet nog mezelf opfrissen enzo
Ik heb haast en ik moat pissenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
nu heb je ineens haast?![]()
veeg jij ff af schat? ik ben ff druk aan het typen
d'r is geen teiltje in de buurt ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik heb haast en ik moat pissen
* wizarddragon pakt wasknijper
Ja ik kan nuquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
d'r is geen teiltje in de buurt ?
Het hoeft niet, want ik heb hem al goed afgerichtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moest jij niet de helpende hand komen bieden![]()
die ken ik nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef Weemz het volgende:
*chocoladetaart in de oven geschoven heeft*
valt dat niet onder martelen ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef petre86 het volgende:
* petre86 wasknijper van Des zijn neus trekt en ergens anders op zet
Ik leer het van een meesterquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef petre86 het volgende:
en ik ben niet degene die met zijn benen over elkaar heen zit als een volwaardige nicht![]()
op de wastrommel net.. maar nu zit ik alweer naast Des op bed.. en hijs nogsteeds niet wezen plassen.. ik bouw zo maar alvast een dammetjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met laptop op de rand van de wastafel ?
heb je dan ook prikkeldraad onder je oksels zodat je extra breed kan lopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef petre86 het volgende:
en ik ben niet degene die met zijn benen over elkaar heen zit als een volwaardige nicht![]()
dweiltje lijkt me handigerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
op de wastrommel net.. maar nu zit ik alweer naast Des op bed.. en hijs nogsteeds niet wezen plassen.. ik bouw zo maar alvast een dammetje
Hallo ik twijfel iig nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
op de wastrommel net.. maar nu zit ik alweer naast Des op bed.. en hijs nogsteeds niet wezen plassen.. ik bouw zo maar alvast een dammetje
ik zit hooguit met mijn benen bij de enkels over elkaar.. jij bij de knieënquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik leer het van een meester![]()
Dan ken je jezelf niet zo goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik zit hooguit met mijn benen bij de enkels over elkaar.. jij bij de knieën
zeg heeyquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hallo ik twijfel iig nietof ik moet...
Ik zal er zaterdag eens op lettenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dan ken je jezelf niet zo goed
tja als ik het koud hebquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dan ken je jezelf niet zo goed
Ik doe een bodem maken van stukjes bastogne koeken en gesmolten boterquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:54 schreef Weemz het volgende:
Tja, deze moest ik bakken volgens Sandra. Het is tenslotte háár recept (en volgens háár studentenvereniging de beste chocoladetaart).
Jullie moeten niet zo op elkaar lopen zeiken hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
tja als ik het koud heb
die telt nietecht niet!!
we gaan als jij uitgezeken bent
goed ideequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:58 schreef petre86 het volgende:
ik maak een nieuwe alvast!!
en snellerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:58 schreef wizarddragon het volgende:
Mag wel voller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |