abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  MOL-held zaterdag 25 februari 2006 @ 14:47:07 #101
44635 XMN8R
mag dat?
pi_35476721
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

Neusamandeltjes al geknipt? Werkte bij mij uitstekend
beetje rigoreus he, voor een verkoudheid
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:47:55 #102
67800 davidov
Human ^ Together
pi_35476748
eek... gestapo aan de deur!
*boekhouding tevoren haalt, achterover gedrukt geld in la schuift, steekpenningen tevoorschijn tover*
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
pi_35476872
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Neusamandeltjes al geknipt? Werkte bij mij uitstekend [afbeelding]
Als ik dat idee inbreng, zegt hij "Aaaach kóm!! Onzin!"

Maar ik wacht nog even af, het is sowieso gewoon wennen om zó verkouden te zijn. Ik ben nl nooit ziek. Dus dan opeens twee weken een verstopte neus en hoesten enz, dat is dan wel weer ff de knop omzetten.

Dus ik geef ruiterlijk toe dat ik me best wel eens kan aanstellen hoor, alhoewel ik écht de afgelopen 1,5 week zéker echt als een zombie heb rondgelopen en op bed heb gelegen

Nou ja, nu nog dat hoesten weg en die neus ontstopt. Dan kan ik er weer tegenaan. Hoop ik.

Ik ik ik ik ik
pi_35476919
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:44 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ga jij niet staan juichen maandag voor de sporters dan??
Uhm, nee.
pi_35476940
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef Weemz het volgende:

[..]

Uhm, nee.
Allemaal schaatspakjes enzo...
pi_35477014
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef Waxxer het volgende:
Tja, alleen Sven, dies wel aardig... maar veur de rest...
pi_35477097
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Als ik dat idee inbreng, zegt hij "Aaaach kóm!! Onzin!"

Maar ik wacht nog even af, het is sowieso gewoon wennen om zó verkouden te zijn. Ik ben nl nooit ziek. Dus dan opeens twee weken een verstopte neus en hoesten enz, dat is dan wel weer ff de knop omzetten.

Dus ik geef ruiterlijk toe dat ik me best wel eens kan aanstellen hoor, alhoewel ik écht de afgelopen 1,5 week zéker echt als een zombie heb rondgelopen en op bed heb gelegen

Nou ja, nu nog dat hoesten weg en die neus ontstopt. Dan kan ik er weer tegenaan. Hoop ik.

Ik ik ik ik ik
Ow, ik dacht uit je post op te maken dat je nogal vaak last van snotterigheid, zeg maar.
alias Capriccio Dieu Donné
pi_35477124
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Strakke schaatspakjes
pi_35477194
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Ow, ik dacht uit je post op te maken dat je nogal vaak last van snotterigheid, zeg maar.
Oh, ja, dat ook, heb wel regelmatig last van dergelijke verkoudheidsverschijnselen, maar écht dat je zegt: verkouden... Nee...

Naja, wat een ranzig onderwerp weer

Hoest in Grun dan??
pi_35477226
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Strakke schaatspakjes
Je houdt ook bij wie links- en wie rechtsdragend is?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 15:12:30 #111
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35477488
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_35477679
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:03 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Oh, ja, dat ook, heb wel regelmatig last van dergelijke verkoudheidsverschijnselen, maar écht dat je zegt: verkouden... Nee...

Naja, wat een ranzig onderwerp weer

Dokter Vanitas onderzoekt jou wel even.
quote:
Hoest in Grun dan??
Hier in Grönn ist aal goud jong
pi_35477723
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Je houdt ook bij wie links- en wie rechtsdragend is?
, althans, dat probeer ik, als de camerman nou es wat meer aan frontale close-ups deed
  zaterdag 25 februari 2006 @ 15:20:10 #114
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_35477733
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 15:54:44 #115
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35478546
Straks weer naar Hilversum
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_35479624
Klussende mensen moeten dood , vooral als ik moet werken
pi_35479920
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:36 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:

Klussende mensen moeten dood
Noh. .
pi_35479935
Ik ga naar het Waldorf Astoria. .

( )
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:02:20 #119
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_35480604
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Klussende mensen moeten dood , vooral als ik moet werken
Het je afgelopen week te veel SOB's gehad waardoor je nu dit weekend nog moet werken
arme jij
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:03:55 #120
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_35480663
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

, althans, dat probeer ik, als de camerman nou es wat meer aan frontale close-ups deed
Youp van 't Hek heeft het er vandaag in zijn collumn in NRS ook al over
Hij had het over de banaan van Erben
pi_35480750
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:44 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Noh. .
Klussende mensen die lawaai maken waar ik als onderdeel van iedereen last van heeft danwel.

[ Bericht 7% gewijzigd door vanitasvanitatumetomniava op 25-02-2006 17:32:33 ]
pi_35480903
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:02 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Het je afgelopen week te veel SOB's gehad waardoor je nu dit weekend nog moet werken
arme jij
Nja, ik geloof dat ik in 'n studiedipje zit; teveel tijd besteden met te weinig resultaat...
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:11:27 #123
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_35480945
Voor Vanitas dan maar

Zwitsers frank en vrij

Youp van ’t Hek

Archief:
• Youp van 't Hek

Het gerucht gaat dat Heleen van Royen dit jaar bloot in het kerstnummer van de Playboy komt. Bij thuiskomst gaan mijn zoon en ik onmiddellijk de kerstboom opzetten zodat we er elke dag aan herinnerd worden. Heleen bloot! Als dat geen zalig kerstfeest wordt.

Ik schrijf dit stukje in een mondain Zwitsers skioord waar heel veel celebrities schijnen rond te sjouwen. Ik zie ze niet. Tot nu toe ben ik duidelijk de beroemdste. Wel veel bont en strakgetrokken vrouwenvlees dat alleen nog maar blauwe pistes durft te nemen uit angst dat bij de eerste de beste jump de tietprotheses verschuiven. Hoorde de ene nerts aan de andere vos vertellen dat ze niet meer skiede omdat vorig jaar na een gitzwarte boekelpiste haar ene borst rond haar sleutelbeen zwierf en ze de andere vlak boven haar lies terugvond.

Wel grappig zo’n rijkemensendorpje. Twee stokbroden kosten een tientje en als je voor je gezin naar de supermarkt bent geweest kan je vanaf de kassa mobiel met de humane Dirk Scheringa bellen. Die wil je tegen een gereformeerde woekerrente wel verder door de winter helpen. Wat wel opvalt is dat die Zwitsers onbegrijpelijk chagrijnig zijn. Ik zou die onbedaarlijke hoeveelheden Franken gierend van het lachen in ontvangst nemen. Maar hier gebeurt dat niet. Streng en humorloos staan ze je te woord.

Soms lucht een weekje afstand wel op. Als je leest dat Ivo Niehe in zijn geheel vernieuwde TV-show Linda de Mol als gast heeft en dat diezelfde Linda het nieuwe boek van Heleen van Royen ten doop heeft gehouden en dat bij deze presentatie Jan Mulder een praatje hield en dat Jan binnenkort ook gast is bij Ivo Niehe of het misschien al is geweest en dat dezelfde Heleen van Royen weer aan de tafel bij Jan Mulder zit, dan begrijp ik dat schnabbelkeizer Charles Groenhuijsen staat te trappelen om bij Talpa in dienst te treden. Wat een warme familie en wat een interessante zender. Daar zou ik als cabaretier graag willen werken.

Ook is het lekker om Smeetsloos schaatsen te kijken. Er wordt niet voor je ingevuld wat Marianne denkt bij het ingaan van de laatste binnenbocht, laat staan dat je je kan laten afleiden door de troebele analyses en voorspellingen van zijn echtgenote Ria Visser. Wat een keuvelechtpaar. Hier laten ze gewoon de rit zien en vallen ze je niet lastig met allerhande weetjes. Hier is men trouwens ook zeer benieuwd naar welke couturier de Nederlandse schaatspakken heeft ontworpen. Dat moet echt een nicht as een paard zijn geweest. Het café waar wij naar de 1500 meter Mannen keken schoot spontaan in de lach toen onze Erben zich bij de starter meldde. Een Engelsman vroeg me of hij zijn reuzenchiquita voor de rit op een bankje zou leggen. Dit moest een prothese zijn. De uitslag van de rit interesseerde niemand meer. Men was het er over eens dat mevrouw Wennemars sowieso al goud had.

Ook heerlijk dat ik niet naar het Holland Heineken House hoef te kijken. Iedereen die met welke sport dan ook de finish heeft gehaald, wordt daar door de straalbezopen oranje meute toegezongen of rondgehost. De twee Bobdames hadden vast geoefend. Hoorde laatst van een gouden topsporter die het ritueel haatte dat het verplicht is om je daar te laten toebrullen. Ik zou toch echt een hele dikke middelvinger naar dat klootjesvolk opsteken. Was wel blij dat ik hoorde dat onze kroonprins heeft gezegd dat bij sport ook een stukje emotie komt kijken. Dat zijn woorden. Kan niet wachten tot hij koning wordt. Zoveel visie!

Ook heerlijk om in het buitenland te lezen dat Gerrit Zalm heel ruiterlijk door het stof gegaan is en dat zijn sorry door het parlement uiteindelijk is geaccepteerd. Dat is nou niks voor onze Tweede Kamer om openlijke excuses van een bewindsman te aanvaarden. Doen ze anders nooit. Gerrit schokte mij zeer toen ik las dat hij heeft overwogen om af te treden. Gewetenswroeging. Innerlijke strijd. Aan het eind van zijn loopbaan zal hij deze drie minuten nog haarscherp herinneren.

Vandaag mag ik weer terug naar ons heerlijke land. Juichend zit ik in de vliegmachien!

bron: www.nrc.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door Stroekie op 25-02-2006 17:15:33 (bronvermelding) ]
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:12:12 #124
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_35480969
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Nja, ik geloof dat ik in 'n studiedipje zit; teveel tijd besteden met te weinig resultaat...
Maar ik zal je hier toch echt niet wegsturen met de opmerking dat je een studieboek ter hand moet nemen hoor
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:17:30 #125
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_35481144
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 13:15 schreef Cairon het volgende:
goedzo...

volgende keer meer drinken EN meer eten
Ik was kotsmisselijk door de medicijnen... dan had ik wel wat meer dan alleen bier op je bank geknoeid
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')