Da's een vervelende bug in de forumsoftware, vind ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zie jij een edit? Ik zie geen edit.
Leugens & Bedrog.quote:Feiten jongen, feiten.
Nee, ik zat op jou te wachten. Neem je meteen bier mee?quote:Heb je al geschilderd vandaag dan?
Schilderen moet je eigenlijk ook in de zomer doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's een vervelende bug in de forumsoftware, vind ik.
Jij zal het een feature noemen..
[..]
Leugens & Bedrog.
[..]
Nee, ik zat op jou te wachten. Neem je meteen bier mee?
*verf van gisteravond van vingers peuter*
Waarom dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Schilderen moet je eigenlijk ook in de zomer doen.
Pedo!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:49 schreef Stroekie het volgende:
Ik kom straks wel terug als jullie twee weer lief in de zandbak aan het spelen zijn![]()
Dan kun je af en toe nog eens naar buiten vluchen en zo die verflucht uit je longen laten verdwijnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarom dat?
Bier smaakt altijd.
Kwestie van ramen los open doen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan kun je af en toe nog eens naar buiten vluchen en zo die verflucht uit je longen laten verdwijnen.
Als je 'er weer' had gebruikt ipv 'here' hoefde je geen gebruik te maken van de Engelse taalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:10 schreef BB_Koning het volgende:
Geen relnichterij meer,
want BB is here
Dat rijmt![]()
Engels is suffisticatedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als je 'er weer' had gebruikt ipv 'here' hoefde je geen gebruik te maken van de Engelse taal
Misschien kun je een andere huisarts zoeken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik mag van een huisarts niet opnieuw met neusdruppels beginnen, omdat ik al een flesje heb verbruikt
Als ik stik in mijn slaap, merken jullie het dus wel een keer.
Nou, ik heb deze huisarts er terloops in zijn vrije tijd mee lastig gevallen. Maar hij is nu aan het voetballen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Misschien kun je een andere huisarts zoeken?
een voetballende huisarts... wat hip!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:38 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik heb deze huisarts er terloops in zijn vrije tijd mee lastig gevallen. Maar hij is nu aan het voetballen.
Hockey is zoooooo.... 1984. Schijnt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
een voetballende huisarts... wat hip!![]()
Ga jij niet staan juichen maandag voor de sporters dan??quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:43 schreef Weemz het volgende:
Hoi.
Neusamandeltjes al geknipt? Werkte bij mij uitstekendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik mag van een huisarts niet opnieuw met neusdruppels beginnen, omdat ik al een flesje heb verbruikt
Als ik stik in mijn slaap, merken jullie het dus wel een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |