http://indymedia.nl/en/2006/02/34374.shtmlquote:AFA-Amsterdam - 22.02.2006 23:01
Op zaterdag 25 februari willen een aantal extreem-rechtse splinter groepen op de dam in Amsterdam een manifestatie houden.
Zij grijpen de Deense spotprenten aan om hun populistische en nationalistische gedachtengoed door de neus van de Amsterdammers te boren.
Dit alles op een dag die bekent staat als een dag van verzet tegen het fascisme, namelijk de herdenking van de februaristaking.
Wij roepen iedereen op om op zaterdag om 12.30 uur naar de Dam te komen om duidelijk te maken dat extreem-rechts niet gewenst is.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:57 schreef keeper het volgende:
Daar gaat m'n plan om lekker het centrum in te gaan vandaag. Kan er niets eens ergens anders gedemonstreerd worden dan op de Dam?
quote:De Dam, de vrijheidsplaats bij uitstek,
Want...?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:02 schreef Meki het volgende:
er moet massaal politie aanwezig zijn
Ja als die allochtonen er staan wel ja, kunnen we ze misschien net zoals de joden gaan deporteren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:02 schreef Meki het volgende:
dat moet bij elke demonstratiequote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja als die allochtonen er staan wel ja, kunnen we ze misschien net zoals de joden gaan deporteren.
heb je al signalen gekregen dat er veel tegendemonstranten komen? behalve dan die oproep op indymedia.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:02 schreef Meki het volgende:
denk je dat je grappig bent ofzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja als die allochtonen er staan wel ja, kunnen we ze misschien net zoals de joden gaan deporteren.
Nee hoor. Bij een normale demonstratie zijn er een paar agenten, meer niet.quote:
Gratis koffie en thee in cafe Vrankrijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:52 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
http://indymedia.nl/en/2006/02/34374.shtml
indymedia![]()
Nee maar uit voorzorg zou er begeleiding moeten komen voor tegenhangers als Indymediaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je al signalen gekregen dat er veel tegendemonstranten komen? behalve dan die oproep op indymedia.
paar ordehandhavers en wat m.e. op de achterhand moet voldoende zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee maar uit voorzorg zou er begeleiding moeten komen voor tegenhangers als Indymedia
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
paar ordehandhavers en wat m.e. op de achterhand moet voldoende zijn.
soms lokt blauw ook geweld uit.quote:
Als ze provocerend kijken dan welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
soms lokt blauw ook geweld uit.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zouden die demonstranten dan ook deze shirts dragen?
Alleen als je in deze donkere tijden als verzetsstrijder/bewust niet-werkende durft te gedragenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:07 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Gratis koffie en thee in cafe Vrankrijk![]()
is dat verstandig?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zouden die demonstranten dan ook deze shirts dragen?
ze kijken meestal zoquote:
Als ze principieel zijn, wel.quote:
dan moeten ze het maar doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als ze principieel zijn, wel.
Ze konden waarschijnlijk in zo'n korte tijd nog niet geleverd worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als ze principieel zijn, wel.
poolen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:16 schreef Emel het volgende:
[..]
dan moeten ze het maar doen
ik bemoei er niet mee, ik ga fijn wat anders doen vandaag.
Ik ga naar de Turkse film wat premier Stoiber graag zou willen verbiedenquote:
aan welke kant van het spectrum mogen we u inschrijven?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:18 schreef Tha_Killer het volgende:
ik kom wel hoor, met een paar man ......
Als jullie me treinkaartje betalen.![]()
oh cool! laat ff weten wat je ervan vond. ik moet hem ook nog gaan zien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:19 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ga naar de Turkse film wat premier Stoiber graag zou willen verbieden
Ja, en dan stiekem naar de wallen zeker..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:18 schreef Tha_Killer het volgende:
ik kom wel hoor, met een paar man ......
Als jullie me treinkaartje betalen.![]()
Is goed. Ik zal het je laten wetenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh cool! laat ff weten wat je ervan vond. ik moet hem ook nog gaan zien.
nee ik ga biertjes drinken, ander keertjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:21 schreef Emel het volgende:
[..]
Is goed. Ik zal het je laten weten
Ik ben ook erg benieuwd naar.
maar jij gaat ook niet demonstreren dus?
haha ik geloof jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee ik ga biertjes drinken, ander keertje![]()
Ho Hoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:21 schreef popolon het volgende:
Dit wordt een grandioos succes, ik verwacht minimaal een miljoen mensen.
dit forum heeft anders de wijze beslissing genomen om de spotprenten niet te verbieden als avatar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:41 schreef Extra het volgende:
Voor alle duidelijkeheid: volgens mij gaat het hier om een serieuze actie om de democratische basiswaarde van de vrije meningsuiting te onderstrepen. En zeker niet om een extreem rechtse actie met bijbehorende tegenactie. Zèlfs Balkenende zegt "dat de vrijheid van meningsuiting een fundamenteel recht is waaraan niet mag worden getornd".http://www.onzedemocratie(...)ng/kabinetsstandpunt
Dus als je wilt dat wij op de lange duur nog mogen zeggen wat we willen op dit FORUM, dan mag je best wel even achter je PC vandaan komen en naar de Dam in Amsterdam komen. (En.. voor de minder gemotiveerden voor de publieke zaak: Plak er een leuk uitje IAMsterdam aan vast!)
αγαθό αντίο
![]()
exact. mooi gesproken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:43 schreef BaajGuardian het volgende:
de vrijheid van meningsuiting heeft als goed punt dat je duidelijk kunt zien wie er niet mee om kunnen gaan, oftewel degenen die deze aangrijpen om vrij te kunnen beledigen.
Mijn eigen 'VUT' betaal ik zelf.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ho Ho
Het gaat hier niet om een demonstratie voor je eigen VUT (en hoe je anderen, die er niet van profiteren, voor de kosten laat opdraaien)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |