Als iedereen kan krijgen wat hij wil, kan hij ook de code krijgen.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Daarom duurt dit project mocht het ooit gebeuren meer dan 10020020 jaar
Nee, het eeuwige leven komt erbij ook nog. Maar goed
Ik kan nu echt klinken alsof ik gek ben, maar ik heb dromen
Het systeem moet dus echt optimaal beveiligd zijn, en ik vraag me dus af. Is het zo moeilijk om een waterdicht systeem op te zettenGewoon een code invoeren die bij geen mogelijkheid te kraken valt dus
En niet 1 veilige code, maar 1930239420 miljarden keer miljarden veilige codes.
Scherp!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als iedereen kan krijgen wat hij wil, kan hij ook de code krijgen.
Het zal eerst bij het begin moeten gebeurenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:23 schreef HuHu het volgende:
Het opperwezen wordt dus gecontroleerd door zichzelf.
Iets wat niet mogelijk is, omdat kwade gedachten dan door zichzelf beoordeeld moeten worden. Maar aangezien hij ze zelf heeft bedacht, zal hij ze goedkeuren.
Dan kan je van te voren wel bepaalde gedachten proberen af te vangen door het systeem, maar het systeem is gebouwd door het opperwezen.
Verder zou het opperwezen al zijn eventuele snode plannen van te voren moeten weten, omdat je ze anders niet kan afvangen. Ook dat is onmogelijk.
Hij kan dan wel zijn eigen gedachten opvragen, omdat iedereen kan krijgen wat hij wil. Maar als hij een verkeerd plan opvraagt, het te weten komt en ter plekke bedenkt dat het wel een leuk plan is. Dan heeft het systeem nog geen nut.
Ik praat sowieso verderquote:Op zondag 26 februari 2006 17:31 schreef _ThndR het volgende:
Ok , nu gaat het me te ver.
Face it, dit is onmogelijk. We zitten hier te filosoferen over iets dat nooit werkelijkheid zal worden. Als jij, Dromenvanger, eens gaat nadenken hoe je dat ooit technisch gezien wilt gaan implementeren, en ons dat uit kunt leggen, praten we verder
Dat is voor later. Ik ga nog offline werken. En met kleuren werken en met schema's ook denk ik.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:51 schreef _ThndR het volgende:
Ben benieuwd of je iets reëels kunt verzinnenAls je een plan hebt kunnen programmeus misschien geïnteresseerd raken! Dus: maak eerst eens een plan, weet wat je in elkaar wilt zetten, en met welke functies in je programma je dat wilt doen. Dan pas kan een programmeur er wat mee
Je kunt je ook afvragen, of de code niet altijd in ontwikkeling isquote:Op zondag 26 februari 2006 17:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als iedereen kan krijgen wat hij wil, kan hij ook de code krijgen.
h4 staat op zichzelfquote:Op zondag 26 februari 2006 19:32 schreef _ThndR het volgende:
Ik snap die gekke rekensommetjes ook niet helemaal eigenlijk
Wat zou je met een uitkomst daarvan kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |