abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:05:51 #26
131755 joekeloekes
Mijn hond is de liefste
pi_35470209
wat heb je gerookt? prima spul man
Volg mijn Zweedse avonturen op www.zwederlander.nl
pi_35470223
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 10:05 schreef joekeloekes het volgende:
Ze zeggen dat je met drugs inderdaad in andere dimensies kunt komen. Wil niet zeggen dat hij dat heeft gebruikt
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:10:14 #28
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35470275
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 09:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Mijn vriend vraagt of jij niet toevallig zelf een computer bent, of zo'n chatbot
Nee maar ff serieus, we hadden het net over jouw enorme gedrevenheid, enthousiasme, energie, denkvermogen, idealisme......prachtig
Wat voor voeding neem jij tot je? Wat is jouw geheim want ik heb nauwelijks energie. Maar dat komt door dat schattige parasietje in mij

Trouwens, ik las van de week iets in een Paravisie...., er was een man, een wat oudere man, die beweerde slechts te leven van het licht. Eten deed hij niet. Alleen soms met vrienden voor de gezelligheid en nam wat vocht tot zich.
En ik geloof dat dat kan. Hij is daarvoor geboren, waarschijnlijk. Net als jij blijkbaar bent geboren om iets te doen met wat je kunt. Iedereen heeft dat natuurlijk, maar die weten vaker onbewust meer dan bewust wat ze kunnen. Of zij hebben blokkades. Jij hebt geen blokkades, je weet precies wat je wilt. Dat vind ik zo mooi aan jou!
Jij haalt alles uit je onderbewuste, waar of niet?
Ik besta uit licht.

Toen ik vanmorgen met de hond liep keek ik in de zon. Daarna keek ik richting een stuk krant, en ik had die glans van de zon in de ogen dus. Weet je wel als je ff in de zon kijkt, dan zie je de zon nog ff schijnen, zoals wanneer je sterren ziet als je weinig gegeten hebt.

Ik had die krant dus verbrand alsof je met een vergroot-glas en zon zoiets doet, alleen met mijn ogen

Ik ben zo helder als een kristal, zo voel ik me dus. Ik zie loep-zuiver dus.

Trouwens nog iets grappigs. Apparatuur komt tot leven in mijn omgeving.

Toen ik met de hond aan het lopen was, ging precies om 0800 mijn mobiele telefoon aan. Hij stond dus helemaal uit. En toen hoorde ik van...' Tada tada tada....aanvallluhhhhh". Weet je wel wat ze doen als Nederland moet voetballen. Dat deuntje.

Vannacht de hele nacht liggen tekenen en rekenen. En ik had muziek opstaan.

Enigma dus met "Enjoy the silence". Batterijen waren vol. Maar toen het nummer was afgelopen zette de mp3 speler. ( een trekstor) zichzelf uit. En dan verschijnt er zo'n wezentje dat lacht met de handen voor de mond. Een grinnik wezentje.

En de ijskast, die sprong aan toen ik vanmorgen de keuken instapte. Alsof apparatuur tot leven aan het komen is

En dan kunnen anderen zeggen, psychoot maar dat doet me allemaal niets meer. Ik weet wat ik meemaak en ik weet wat ik zie en doe.

En over het eten. Ik neem actimel in, ik neem centrum performance vitamines en ik drink koffie en water en 's avonds bier. Vanavond ga ik alfa bier drinken, van een kristalbron. Kristal water. En zolang het kristal is, dan is het goed

Ik weet niet wat mijn geschiedenis is. Ik weet niet waar het vandaan komt. Maar ik heb werk te verrichten nog. Dat weet ik wel.

En hoe meer ik schrijf, des te zuiverder het gevoel wordt. Alsof ik continu contact leg met boven. Alsof daarboven alles zich aan het verheugen is op wat dan ook moge gaan gebeuren nog.

En noem me maar psychoot of noem me maar gek. Ik weet zelf verdomde goed waar ik mee bezig ben en zal ook deze reis niet annuleren. In mei 2000 ben ik begonnen met de reis, nu bijna 6 jaar later ga ik de reis afmaken. En er komt geen einde aan de reis.

En nog een ding om dit bericht af te sluiten.

Orange boven
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:11:13 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35470291
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 10:01 schreef Roöaän het volgende:

[..]

oordelen is wel zo makkelijk als je zelf weinig inhoud hebt.
Weet je dat het me niets meer zegt, ik weet hoe ik me voel. En ik voel me steeds beter.

Ik ben niet psychotisch te noemen en daar ga ik ook niet op in bij die mensen. Heb lang genoeg mezelf liggen verdedigen van alle kanten.

Het kost teveel energie. En die mensen die zulke dingen roepen die moeten eens bij zichzelf te rade slaan waar ze mee bezig zijn.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:13:10 #30
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35470315
quote:
Ik schrijf en ik formateer de slechte gedachtes. Ik zet nieuwe gedachtes erin. Mijn hoofd kan ik helemaal indelen zoals ik zelf wil.

Af en toe denk ik wel eens dat ik straks de monitor verbrand. Dat ik de monitor laat verbranden maar ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen nog.

Tis een vreemde en mooie tijd hier. Ik weet niet hoe het zit.

Maar God daarboven die komt nog terug of is al terug aan het komen. En de rest komt vanzelf mee. Ik weet niet wat ons nog te wachten staat allemaal, maar het gaat nog een dolle tijd worden

Wie ik ben in het verhaal weet ik niet. Maar God die houdt me in de gaten

En dat mag hij ook wel. Hij is nota bene mijn werkgever. En ik ben vrijwilliger
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:16:17 #31
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35470356
Tijd om te rusten

Ik ga ff wat anders doen.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 13:02:01 #32
136181 adnansupernew
www.kadesign.nl & www.phds
pi_35473779
Hm hmm mijn eerder genoemde advies geldt dus voor de gehele fok bevolking merk ik..
pi_35473941
Advies van mijn kant: sommige mensen doen enorm uit de hoogte en luisteren slechts naar hun eigen ik & ego. Zij zouden eens open kunnen staan voor andere mogelijkheden.
pi_35473982
quote:
Idd .
  zaterdag 25 februari 2006 @ 13:51:22 #35
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35475166

Ik zit in de 7e hemel

En vergeet vooral niet.

341256

123456

341256

En altijd vooruit tellen

Pas op je tellen

Niet terug tellen, anders zit er een storing in het systeem en hangt het systeem zich op

Dus wat doen we dan.

We tellen en we tellen.

12
34
56
78
98
99

Rekenen

Het komt over als grapje maar het is dus serieus bedoeld

Niet dat straks iedereen denkt dat ik zit te ouwehoeren hier.

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-02-2006 14:12:10 ]
  zaterdag 25 februari 2006 @ 13:53:01 #36
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35475215
Jodelen kan ook goed zijn

Nee ff zonder gein, we leven in een computer-systeem, en het systeem is niet 100 procent in orde. Er zitten fouten in. Zo zit het dus.

Foutje bedankt maar goed, dat gaat er vanzelf wel uit nog.
pi_35475958
bliep
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_35475999
Je bent ver, laat je niet afleiden, niet. Je bent al ver, de andere mensen weten minder. God weet het. Laat ze maar, ze kunnen of willen t niet begrijpen. Laat je vooral niet afleiden he!! LAat je nie afleiden, je weet zelf wel dat je de zoon van god ben!!!

[ Bericht 16% gewijzigd door amornl87 op 25-02-2006 14:27:41 ]
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_35476095
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:20 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Je bent ver, laat je niet afleiden, niet. Je bent al ver, de andere mensen weten minder. God weet het. Laat ze maar, ze kunnen of willen t niet begrijpen. Laat je vooral niet afleiden he!! LAat je nie afleiden, je weet zelf wel dat je de zoon van god ben!!!
Ehm. Ik ben geen man
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:25:59 #40
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_35476137
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 10:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Sure, hopelijk voor jou kom je ooit op zo'n niveau, net als hij
frapant dat heel veel mensen geloven in iemand die alleen maar een heleboel bullshit uitkraamt.... volgens mij lacht die dromenvanger jullie nog harder uit dan dat wij hem uitlachen
Oh yes i did!
pi_35476286
Ik heb slechts de OP gelezen, maar als informatica student zal ik even antwoorden op deze vraag:
quote:
Waar is dos op geschreven Zijn die begonnen op een leeg vel papier En waar kan ik een leeg vel papier krijgen

Ik wil dus programmeren, gewoon om te oefenen. Maar ik wil een leeg vel, een schone lei dus ook wel. En niet dos. Zijn er programma's die leeg zijn
Je kan niet zomaar beginnen met programmeren als programmeur. Er moet een basis zijn. Voor een besturings-systeem, zoals DOS is er weinig basis. Programma's die worden geschreven rusten op een besturings-systeem, zoals DOS of Windows. Maar waar rust DOS dan op.

Een besturings-systeem rust meestal op een soort van oer-taal. Assembler code bijvoorbeeld. Basis instructies die een computer kunnen aansturen.

Maar waar rust die oer-taal dan op. Dat is een probleem. Deze taal is gebaseerd op de hardware. De specificaties van de hardware bepalen welke instructies je kan uitvoeren.

Wil je dus met een 'leeg vel' beginnen, dan zul je ook zelf de hardware moeten maken. De hardware bepaald namelijk wat er kan. Wil je meer, dan kan je voortbouwen op de codes die de hardware ondersteund en daar nieuwe commando's aan toevoegen.

Een docent op de Universiteit Utrecht is een keer met zo'n 'leeg vel' begonnen en heeft zijn eigen processor geschreven: de Simple Stack Machine. Hij heeft dit gedaan in een emulator, omdat het laten maken van eigen hardware te duur is.

Simple Stack Machine (SSM)
pi_35476307
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:25 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

frapant dat heel veel mensen geloven in iemand die alleen maar een heleboel bullshit uitkraamt.... volgens mij lacht die dromenvanger jullie nog harder uit dan dat wij hem uitlachen
Nee hoor, hij is serieus
Heb je ook argumenten om wat hij uitkraamt 'bullshit' te noemen?
Waarom zou iemand zijn ideeën niet mogen delen? Iemand wordt meteen voor gek of psychotisch verklaard.
pi_35476328
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:31 schreef HuHu het volgende:
Ik heb slechts de OP gelezen, maar als informatica student zal ik even antwoorden op deze vraag:
[..]

Je kan niet zomaar beginnen met programmeren als programmeur. Er moet een basis zijn. Voor een besturings-systeem, zoals DOS is er weinig basis. Programma's die worden geschreven rusten op een besturings-systeem, zoals DOS of Windows. Maar waar rust DOS dan op.

Een besturings-systeem rust meestal op een soort van oer-taal. Assembler code bijvoorbeeld. Basis instructies die een computer kunnen aansturen.

Maar waar rust die oer-taal dan op. Dat is een probleem. Deze taal is gebaseerd op de hardware. De specificaties van de hardware bepalen welke instructies je kan uitvoeren.

Wil je dus met een 'leeg vel' beginnen, dan zul je ook zelf de hardware moeten maken. De hardware bepaald namelijk wat er kan. Wil je meer, dan kan je voortbouwen op de codes die de hardware ondersteund en daar nieuwe commando's aan toevoegen.

Een docent op de Universiteit Utrecht is een keer met zo'n 'leeg vel' begonnen en heeft zijn eigen processor geschreven: de Simple Stack Machine. Hij heeft dit gedaan in een emulator, omdat het laten maken van eigen hardware te duur is.

Simple Stack Machine (SSM)
Mijn dochtertje heeft dezelfde soort kikkertjes als die van jou op je avatar. Dat zijn haar badspeeltjes
pi_35476339
Overigens blijf ik erbij dat je een eind de leegte in lult, maar dat terzijde.
pi_35476363
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Mijn dochtertje heeft dezelfde soort kikkertjes als die van jou op je avatar. Dat zijn haar badspeeltjes
Ik wist niet dat ze ook in het echt bestonden. Gaaf zeg... waar haal je die
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:35:46 #46
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_35476402
Ik snap er geen bal van, maar toch vind ik het wel interessant
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_35476481
De vrije associatie (en dissociatie) tiert in ieder geval welig bij Dromenvanger. Ik hou er van!
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:39:29 #48
22944 Breetai
....Relax....
pi_35476506
Welkom bij 'THe Matrix'
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:40:51 #49
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_35476543
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Nee hoor, hij is serieus
Heb je ook argumenten om wat hij uitkraamt 'bullshit' te noemen?
Waarom zou iemand zijn ideeën niet mogen delen? Iemand wordt meteen voor gek of psychotisch verklaard.
ten 1e lult ie heel de tijd tegen zichzelf dat is de reden dat mensen hem een psychoot noemen, althans dat neem ik aan, mijn bewoordingen hierop zouden zijn: schizofreen...maargoed, wil jij anders eerst ff beagrumenteren waarom het GEEN bullshit zou zijn....want dat bedoel ik nou met alles aannemen wat een ander uitkraamt
Oh yes i did!
pi_35476584
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:34 schreef HuHu het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ze ook in het echt bestonden. Gaaf zeg... waar haal je die
Tjee, nu weet ik het niet meer
ik dacht bij de Zeeman, Kwantum of zo
Ik zal voor je uitkijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')