quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 09:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:Mijn vriend vraagt of jij niet toevallig zelf een computer bent, of zo'n chatbot
![]()
Nee maar ff serieus, we hadden het net over jouw enorme gedrevenheid, enthousiasme, energie, denkvermogen, idealisme......prachtig
![]()
Wat voor voeding neem jij tot je? Wat is jouw geheim
![]()
want ik heb nauwelijks energie. Maar dat komt door dat schattige parasietje in mij
Trouwens, ik las van de week iets in een Paravisie...., er was een man, een wat oudere man, die beweerde slechts te leven van het licht. Eten deed hij niet. Alleen soms met vrienden voor de gezelligheid en nam wat vocht tot zich.
En ik geloof dat dat kan. Hij is daarvoor geboren, waarschijnlijk. Net als jij blijkbaar bent geboren om iets te doen met wat je kunt. Iedereen heeft dat natuurlijk, maar die weten vaker onbewust meer dan bewust wat ze kunnen. Of zij hebben blokkades. Jij hebt geen blokkades, je weet precies wat je wilt. Dat vind ik zo mooi aan jou!
Jij haalt alles uit je onderbewuste, waar of niet?
Ik besta uit licht.
Toen ik vanmorgen met de hond liep keek ik in de zon. Daarna keek ik richting een stuk krant, en ik had die glans van de zon in de ogen dus. Weet je wel als je ff in de zon kijkt, dan zie je de zon nog ff schijnen, zoals wanneer je sterren ziet als je weinig gegeten hebt.
Ik had die krant dus verbrand alsof je met een vergroot-glas en zon zoiets doet, alleen met mijn ogen
![]()
Ik ben zo helder als een kristal, zo voel ik me dus. Ik zie loep-zuiver dus.
Trouwens nog iets grappigs. Apparatuur komt tot leven in mijn omgeving.
Toen ik met de hond aan het lopen was, ging precies om 0800 mijn mobiele telefoon aan. Hij stond dus helemaal uit. En toen hoorde ik van...' Tada tada tada....aanvallluhhhhh". Weet je wel wat ze doen als Nederland moet voetballen. Dat deuntje.
Vannacht de hele nacht liggen tekenen en rekenen. En ik had muziek opstaan.
Enigma dus met "Enjoy the silence". Batterijen waren vol. Maar toen het nummer was afgelopen zette de mp3 speler. ( een trekstor) zichzelf uit. En dan verschijnt er zo'n wezentje dat lacht met de handen voor de mond. Een grinnik wezentje.
En de ijskast, die sprong aan toen ik vanmorgen de keuken instapte. Alsof apparatuur tot leven aan het komen is
![]()
En dan kunnen anderen zeggen, psychoot maar dat doet me allemaal niets meer. Ik weet wat ik meemaak en ik weet wat ik zie en doe.
En over het eten. Ik neem actimel in, ik neem centrum performance vitamines en ik drink koffie en water en 's avonds bier. Vanavond ga ik alfa bier drinken, van een kristalbron. Kristal water. En zolang het kristal is, dan is het goed
![]()
Ik weet niet wat mijn geschiedenis is. Ik weet niet waar het vandaan komt. Maar ik heb werk te verrichten nog. Dat weet ik wel.
En hoe meer ik schrijf, des te zuiverder het gevoel wordt. Alsof ik continu contact leg met boven. Alsof daarboven alles zich aan het verheugen is op wat dan ook moge gaan gebeuren nog.
En noem me maar psychoot of noem me maar gek. Ik weet zelf verdomde goed waar ik mee bezig ben en zal ook deze reis niet annuleren. In mei 2000 ben ik begonnen met de reis, nu bijna 6 jaar later ga ik de reis afmaken. En er komt geen einde aan de reis.
En nog een ding om dit bericht af te sluiten.
Orange boven