Straks haal je me nog inquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:19 schreef Bruce117 het volgende:
Weg met dat diploma.
Kom maar met dat zilver.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:22 schreef Ericr het volgende:
Tweede dag goud, dat smaakt naar meer.
je komt verdomd dicht in de buurtquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef Ericr het volgende:
Ff kijken, als ik 600 postings per dag haal dan red ik het nog niet. Nee ik sla maar even over, ik neem aan dat je geen 0 postings plaatst de komende dagen, paar honderd per dag lukt toch nog wel?
Liever niet. Da zijn er toch wel heel veel, en dan moet ik echt bewust de hele dag gaan posten om het posten. Niet zo'n zin in.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Straks haal je me nog in
Ik ben er morgen pas om tien over vijf...
Weer eens een plaatsje gestegen, omdat Wombcat IRL zit. Geldt ook voor Komrad, dus...quote:004. (005) 2783 (244) Brahimov
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[..]
je komt verdomd dicht in de buurt
Denk dat ik mijn plekje nu wel gevonden heb.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef Brahimov het volgende:
Bruce dendert door!
Je bent echt los, nietwaar?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Morgen is de afstand korter, gelukkig rijden ze dan wel iets langzamer. 300+ moet lukken, nu ik de top 10 ruik ga ik er ook voor.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Morgen is de afstand korter, gelukkig rijden ze dan wel iets langzamer. 300+ moet lukken, nu ik de top 10 ruik ga ik er ook voor.
gelukkig maarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Liever niet. Da zijn er toch wel heel veel, en dan moet ik echt bewust de hele dag gaan posten om het posten. Niet zo'n zin in.
Ach ff een paar dagen stayeren, de eindsprint. Echt posten om het posten is het niet, probeer nog wel wat inhoud te plaatsen.quote:
Ik kom je vergezellen op het podiumquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Denk dat ik mijn plekje nu wel gevonden heb.
Wie gaat er dan ook proberen om tijdens de OWS er ook nog een sociaal leven op na te houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |