Dat is waar, van die cheape DVD's boeit een krasje niet zo veel, maar bijvoorbeeld voor mijn Platoon welquote:Op maandag 27 februari 2006 18:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik leen sowieso bijna niets uit, tenzij 't een ruilhandel met m'n zus is ofzo... daar bestaat geen enkel probleem. Maar anders leen ik amper iets uit. Kijk, af en toe een dvd'tje is geen probleem, maar ik ga m'n dure boxsets enzo niet zomaar aan iedereen uitlenen. En voor die cheap ass versies zijn kopietjes overbodig
Als ik zelf dingen meeneem dan ben ik altijd in de buurt om op te letten dat er netjes mee omgegaan wordt, dus is er eigenlijk ook weinig aan de hand.
Niet noodzakelijk, dan kan je 't nog steeds mooi vinden, maar véél te duur.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:25 schreef Mikkie het volgende:
Iemand aan wie je 'm uitleent geeft per definitie al niks om die box, en misschien wel niks om de film. Deed 'ie dat wél, dan had 'ie 'm zelf al gekocht.![]()
Heb je wel gelijk in ja, maar als je ergens anders een film gaat kijken, dan neem ik liever niet die hele box set mee, liever een kopie van alleen maar de DVD. En over het algemeen leen ik ook alleen maar gewone DVD's uitquote:Op maandag 27 februari 2006 18:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die moet je dan per definitie niet uitlenen.
Weet je wat het ook is (denk ik): jij koopt een hele mooie editie omdat je daar een liefhebber van bent. Je geeft er veel geld aan uit en geniet ervan om zo'n mooie box te hebben. Je bent er trots op. Iemand aan wie je 'm uitleent geeft per definitie al niks om die box, en misschien wel niks om de film. Deed 'ie dat wél, dan had 'ie 'm zelf al gekocht.Diegene is het dan ook niet waard om zo'n mooie, dure box aan uit te lenen, aangezien hij het mooie er toch niet aan afkijkt. Dus: hij kan evt kopietjes lenen (mocht jij die idd gemaakt hebben), maar liever nog: ga 'm huren ofzo.
Het is voor jou een mooi/belangrijk stuk in je verzameling, die moet je niet uitlenen aan iemand die 'm niet op waarde schat. En iemand die 'm wel op waarde schat, daar kun je 'm dan weer gerust aan uitlenen, want die gaat er dan écht wel voorzichtig mee om.
Dus.
Zoals?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie dat er een aantal mooie releases op de kalender staan voor Regio 1 en Regio 3. Maar ik zit nogal krap bij kas.
wat een geweldige shop ookquote:Hello Pascal!
We are really sorry that you received the case without a disc. We will gladly send you a replacement disc for "Le Samourai Criterion". As soon as the order is processed, we will send you an e-mail confirmation when your replacement order ships out. Replacement order #******. Thank you!
Hoe weten ze dat je niet uit je nek staat te kletsen?quote:
omdat ik te vertrouwen benquote:Op maandag 27 februari 2006 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat je niet uit je nek staat te kletsen?![]()
Heb ik nou echt een Bootleg? En Hare zei nog dat het echt geen bootleg is. En ik vertrouw Hare 100%. Hoe kan dat dan? Damn..quote:Op maandag 27 februari 2006 17:04 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Zeg jij het maar, je hebt die wooden box toch gekocht laatst? Dat is officieel ook een bootleg, en de dvds zijn niet erg goed. Maar de kwaliteit van het doosje kun je zelf bepalen.
Ik ben nooit zo bang voor bootlegs, het is vervelend als het een slechte kwaliteit versie is van iets dat officieel is uitgegeven (bv BoB Mill.Pack, Criterion fakes, etc), maar veel bootlegs bestaan alleen als bootleg, en zijn geen copietjes ergens van. En die kunnen best mooi zijn (al koop ik meestal de dvd zelf nog wel ergens officieel, vanwege beeld/geluid kwaliteit).
bovendien ben ik ook een goede klant voor hunquote:Op maandag 27 februari 2006 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat je de gekste dingen niet gaat verzinnen. Bovendien moet het ook wel om een beetje krediet te krijgen als webshop. En natuurlijk maken ze daar een note van. Doe je het te vaak, dan word je vanzelf een keer geweigerd.
quote:
Waar gaat dat over? Die dvd box ziet erquote:Op maandag 27 februari 2006 23:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vandaag het eerste seizoen van The Wire afgekeken![]()
Geweldige serie, ben benieuwd naar het tweede seizoen
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sjeez, jij loopt echt je dvd-pik achterna soms hè
Ik beken dat het waar is wat jij zegtquote:Op maandag 27 februari 2006 23:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sjeez, jij loopt echt je dvd-pik achterna soms hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |