quote:
dude?? Amsterdam??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:13 schreef Dizer het volgende:
Wie hebben er zin in een meet op zondag 26 maart in Amsterdam?
- Shoppen naar DVD's
- Bioscoop
- Uiteten + drinken
en je vind het niet eens lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:12 schreef Timo20 het volgende:
die zoek functie van cdwow zuigt echt
ik denk ik meld `t ff
Niet zeuren. En als ze we nou Utrecht doen? (alleen dan is er geen Fame... en geen VanLeest.. )quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude?? Amsterdam??
weet je wel hoe ver dat weg is?
17,99 bij de VanLeestquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je vind het niet eens lekker![]()
iemand platoon UE nog gezien voor een leuke prijs dan?
in Utrecht geen Van Leest, dat is nieuw voor mijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet zeuren. En als ze we nou Utrecht doen? (alleen dan is er geen Fame... en geen VanLeest.. )
Jawel dus. Mijn fout...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
in Utrecht geen Van Leest, dat is nieuw voor mij![]()
maar een FRS en Mediamarkt is al voldoende voor mij
Pffff das dus mooi echt wel een wereld film!!! Ass!! wie gaat er nou uberhaupt naar Aeon Flux?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als een film bestaat dat zo goed is aangeschreven en zo enorm tegenvalt, dan is het The Machinist wel
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je vind het niet eens lekker![]()
Charleze Theronquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:26 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Pffff das dus mooi echt wel een wereld film!!! Ass!! wie gaat er nou uberhaupt naar Aeon Flux?die cartoon was al bagger
quote:
Boudisque Amsterdam is VELEN malen beter dan dat hutje in utrecht!! en Dvdvalley is nou ook niet echt fantastischquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jawel dus. Mijn fout...
Is Utrecht dan een stukje beter voor de meesten?
- MediaMarkt
- FreeRecordShop
- VanLeest
- DVD-Valley
- Boudisque
Lijkt me wel genoeg aantal dvd winkels?
zelfs een van de beste shops momenteelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:36 schreef kinky_queen het volgende:
En dvdpacific is weer VELEN malen beter dan dat hutje in A'dam!!
![]()
Sommige mensen hebben er altijd zin in.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:41 schreef Dizer het volgende:
Tjah.. ok.. maar goed... nogmaals...
hebben er mensen zin in of niet?
Dus jij bent er wel voorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er altijd zin in.
Waar gaat het eigenlijk over? Ik reageerde alleen op de laatste postquote:
is me dus, zoals gezegd, te ver weg. Eindhoven zou nog wel te doen zijnquote:
maar ja om nou een fokmeet in de US of A te houden... alhoewel.. ik ga wel deze zomerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:36 schreef kinky_queen het volgende:
En dvdpacific is weer VELEN malen beter dan dat hutje in A'dam!!
![]()
das voor mij tenminste dichterbij dan Amsterdamquote:
wie gaat dan ook in hoensbroek wonen idioot!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
das voor mij tenminste dichterbij dan Amsterdam
Meetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waar gaat het eigenlijk over? Ik reageerde alleen op de laatste post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |