Ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo, je hebt meteen een erg relevante reactie.
Heb ik alquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Koop een PC!
Was het maar waar, er zijn genoeg pc's op school maar het is veel makkelijker om met laptops bij elkaar te gaan zitten en te overleggen. plus dat ik dan mijn eigen software gewoon kan draaienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan heb je vanaf nu een weekje vrij
Jammer, dat gelul van Dubbeldrank dat Parse FOK! heeft plat gelegt is eruit gehaaldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die reageren allemaal zo lekker verzuurd... en kunnen dan zo heerlijk zeiken over 't feit dat die vraag al eens eerder gesteld is
Zo'n gezellig forum joh
Hij is dan ook voormalig FB-mod.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net ff z'n posthistory bekeken, die dude zit echt alleen maar in FB te nuilen.
En sport crew toch ook?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij is dan ook voormalig FB-mod.
Ja. Die FB-mod opmerking was enigszins tongue-in-cheek.quote:
foto`s van de inhoud??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, maar deze is mooier vind ik![]()
Als een film bestaat dat zo goed is aangeschreven en zo enorm tegenvalt, dan is het The Machinist welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De naam klinkt al kut
Ik ga zo The Machinist kijken...
Yes!! Die komen vrijdag binnenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar... je hebt nu wel je hele X-files collectie compleet
Die moet ik ook nog kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:33 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ga zo denk ik Platoon kijken
Platoon? Uiteraard! De Ultimate Editionquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:06 schreef pascalheister het volgende:
je hebt hem al wel gekocht dizer?
Komt er een achterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:12 schreef Timo20 het volgende:
die zoek functie van cdwow zuigt echt
ik denk ik meld `t ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |