Chocolat Fondantquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:55 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb vorige week een kookclinic gehad en dar bakte ze een soort chocolade cake-jes en die mochten niet te lang in de oven want die moesten nog wat zacht van binnen blijven.
Dus misschien is het experimenteren met de oventijden een idee
Daar had ik me toch haast een hap uit mn scherm genomen.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind het geweldig als ze nog een beetje 'nat' zijn
niet helemaal, dan kan ik net zo goed het beslag opeten
Nee echt niet, "natte" cake...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik neem aan dat men wel snapt wat ik bedoel?
"lekkere natte, warme cake in je mond.......aaaahhhh........lekker...........lekker nat............"quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:51 schreef SlideAway het volgende:
Ik krijg hier altijd Vieze Man visioenen van.
'Heeee natte cake'
Wel lekker trouwens.
Jaaaaaaaaa ik wil ook het recept!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:19 schreef deadfucked het volgende:
Oooooomg *honger* weet iemand hoe je een beetje fatsoenlijk Chocolat Fondant geval maakt? En snel? Krijg chocoladeaanval
En kiep er bv eens rum doorheen of iets anders lekkers, en dan gewoon uit de fles en niet van dat aangepaste banketbakkersspul, je cake blijft nattig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:35 schreef zoalshetis het volgende:
ik dacht dat natte cake met de hoeveelheid boter te maken had.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En kiep er bv eens rum doorheen of iets anders lekkers, en dan gewoon uit de fles en niet van dat aangepaste banketbakkersspul, je cake blijft nattig.
"of iets anders lekkers"quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
volgens mij hou ik neit zo van rum
Likeuren doen het ook goed!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"of iets anders lekkers"
bananenliqeur ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |