Jaja, omdat good old mr. Osbourne ooit de koppen van vleermuizen herkauwde, wil nog niet zeggen dat je dat moet kopieren. Die gast had al een vrouwquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:39 schreef Schorpioen het volgende:
Ik bef liever het in ontbinding zijnde lijk van een kangoeroe dan dat ik daar tussen ga zitten.
O ja, dan moet je er zo snel mogelijk van af zien te komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:45 schreef Schorpioen het volgende:
Overigens zijn het niet eens lekkere jonge meisjes maar al half verlopen vrouwen van 30 en ouder.
En GODSKLOTE wat hebben ze een tyfusirritante schaterlach!
Ik dacht altijd dat het 11 uur was?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Na 10en moet ie stil zijn. Lukt dat niet ga je maar gewoon meedoen hoor. Als je maar genoeg zuipt zal het vast leuk zijn.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:52 schreef Schorpioen het volgende:
Ha, de happy hardcore versie van suspicious minds! Ik dacht al, waar blijft hij zo lang!
als hij vrienden had ging hij daar vanaaf hokkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:52 schreef Northside het volgende:
Jij gunt anderen ook niks he. Jij bent dat type buurman waar iedereen altijd over klaagt tegen z'n vrienden...
De frog-zone.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:57 schreef Schorpioen het volgende:
We zitten inmiddels al bijna in de fase dat er alleen nog maar primal screams uit de schorre kelen komen.
Jou wraak moet morgenvroeg komen als hij net moe in bed ligt!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:57 schreef Schorpioen het volgende:
We zitten inmiddels al bijna in de fase dat er alleen nog maar primal screams uit de schorre kelen komen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:10 schreef Gizmo112 het volgende:
Nerd
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:39 schreef Schorpioen het volgende:
Ik bef liever het in ontbinding zijnde lijk van een kangoeroe dan dat ik daar tussen ga zitten.
Jij bent een van de gasten die me avond goed maken...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:45 schreef Schorpioen het volgende:
Overigens zijn het niet eens lekkere jonge meisjes maar al half verlopen vrouwen van 30 en ouder.
Is er niet ergens een bedrijf waar je dit soort geintjes kan bestellen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:05 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Jou wraak moet morgenvroeg komen als hij net moe in bed ligt!
Dan ga je die afbouwhamer eens testen op een 20mm dikke staalplaat die je plat op de vloer legt!!!
En je stopt niet totdat er minstens drie uur voorbij zijn, dan neem je 15 min. pauze en begint aan de volgende dienst.
wedden dat ie weet waar t over gaat!!
Veel plezier.
Dat is een verdomd goed idee!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:05 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Jou wraak moet morgenvroeg komen als hij net moe in bed ligt!
Dan ga je die afbouwhamer eens testen op een 20mm dikke staalplaat die je plat op de vloer legt!!!
En je stopt niet totdat er minstens drie uur voorbij zijn, dan neem je 15 min. pauze en begint aan de volgende dienst.
wedden dat ie weet waar t over gaat!!
Veel plezier.
Ik persoonlijk zou naar Boels gaan en de zwaarste Wacker trilplaat huren die ze hebben of zo!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:14 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Dat is een verdomd goed idee!
Morgenvroeg ga ik kijken hoe hard mijn gitaarversterker precies kan.
schultenbrau?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef EmjaY het volgende:
Huillie, koop vrienden en vier je eigen feestje met je favo baggerende scheurende luchtgitaren en bijhorende halve liters Aldi bier [afbeelding]
Adremquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Jaja, omdat good old mr. Osbourne ooit de koppen van vleermuizen herkauwde, wil nog niet zeggen dat je dat moet kopieren. Die gast had al een vrouw![]()
Luchtgitaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef EmjaY het volgende:
Huillie, koop vrienden en vier je eigen feestje met je favo baggerende scheurende luchtgitaren en bijhorende halve liters Aldi bier [afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:45 schreef Schorpioen het volgende:
blaatblaat half verlopen vrouwen van 30 en ouder.
quote:
doe niet zo zieligquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:48 schreef Schorpioen het volgende:
Misschien had ik nog niet verteld dat de relatie met mijn benedenbuurman niet echt optimaal is.
Ik ben net wel naar beneden gelopen en de aardlekschakelaar omgeknald en vriendelijk doch dringend verzocht of het iets zachter kon. Alleen ik betwijfel of het veel zin heeft.
Apart dat jij "blatende streepjesoverhemden en kirrende gleufdieren" associeert met succesvolle mensen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:35 schreef zoalshetis het volgende:
hey maar ts. jij voelt je dus niet zo zeker tussen succesvolle mensen?
ja ik weet ook niet hoe het komt. misschien gigantisch vaak zo'n voorbeeld gezien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:52 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Apart dat jij "blatende streepjesoverhemden en kirrende gleufdieren" associeert met succesvolle mensen.
Tja, de voorbeelden die ik er van ken konden zich in een schoolse of universitaire situatie nog aardig redden, door vriendenclubjes die te hulp schieten en inlikken bij docenten en andere onderwijzenden, maar gingen in het echte leven toch gigantisch op hun muil.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ik weet ook niet hoe het komt. misschien gigantisch vaak zo'n voorbeeld gezien.
ik ken alleen maar de kruiwagenshirts.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:57 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja, de voorbeelden die ik er van ken konden zich in een schoolse of universitaire situatie nog aardig redden, door vriendenclubjes die te hulp schieten en inlikken bij docenten en andere onderwijzenden, maar gingen in het echte leven toch gigantisch op hun muil.
Tis maar wat je succesvol noemt.
heb je geen death/grind waar je ze mee kan bestoken??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:52 schreef Schorpioen het volgende:
Ha, de happy hardcore versie van suspicious minds! Ik dacht al, waar blijft hij zo lang!
dude..... dan ben je best wel ziek in je hoofdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:39 schreef Schorpioen het volgende:
Precies....wakker?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:20 schreef veldmuis het volgende:
Is die buurman nou al wakker>
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:40 schreef Schorpioen het volgende:
Het feest ging tot half 4 door, heb de politie uiteindelijk niet gebeld omdat ik dat toch wat zielig vind. De buurman was helaas eerder wakker dan ik dus het plan om hem wakker te dreunen liep mis. Wel hebben hij en zijn vriendjes en vriendinnetjes koud mogen douchen omdat ik de geiser gisterennacht gesaboteerd heb.Het was best wat waard om het gemopper en gevloek van die proleten te horen ("PIETERRRRRRRRR! HET WATERRRRRR ISZ KOUD!!! DIT IS ECHT SUPERRRR A-RELAXED!!"
). Die sukkel heeft een uur steeds harder vloekend staan kloten met de geiser voordat hij het opgaf.
Terwijl hij alleen de gaskraan open hoefde te draaien
Haha heldquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:40 schreef Schorpioen het volgende:
Het feest ging tot half 4 door, heb de politie uiteindelijk niet gebeld omdat ik dat toch wat zielig vind. De buurman was helaas eerder wakker dan ik dus het plan om hem wakker te dreunen liep mis. Wel hebben hij en zijn vriendjes en vriendinnetjes koud mogen douchen omdat ik de geiser gisterennacht gesaboteerd heb.Het was best wat waard om het gemopper en gevloek van die proleten te horen ("PIETERRRRRRRRR! HET WATERRRRRR ISZ KOUD!!! DIT IS ECHT SUPERRRR A-RELAXED!!"
). Die sukkel heeft een uur steeds harder vloekend staan kloten met de geiser voordat hij het opgaf.
Inderdaad, een kangoeroe is best ziek ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude..... dan ben je best wel ziek in je hoofd
kankerkachelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:40 schreef Schorpioen het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:40 schreef Schorpioen het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:38 schreef SHE het volgende:
Je bent gewoon jaloers , dat jij als ongewassen ru/ocker niet bent uitgenodigd, daar jij maar al te graag je wellustige slang tussen de ontluikende lipjes van die kirrende gleufdiertjes had gepropt.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waren er opnames van College Fuck Fest ?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:45 schreef Schorpioen het volgende:
daar ga je de fout in. die koptelefoon af doen, en gewoon door je speakers rammen dat geluid.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:34 schreef Schorpioen het volgende:
Die fijne onderbuurman van mij vond dat het weer eens tijd was voor een feestje. Dat komt erop neer dat hij veel te veel blatende streepjesoverhemden en kirrende gleufdieren uitnodigt. Hij ontvangt iedereen op knoertharde baggerhouse met een houdbaarheidsdatum ver in het verleden, en die teringherrie blijft de hele avond aan! want meneer is Dee Jay dus hij zal iedereen wel even laten horen wat hij kan!! De ene na de andere foute mix komt langs, en daarbovenuit hoor je dan het almaar aangeschonkener klinkende gekakel van het publiek dat wanhopig tracht boven de foute beats uit te komen. Mijn servies trilt netjes in de ritme mee. Zelfs als ik zelf Sepultura op 12 op de koptelefoon opzet, dringen de beats van Mr DeeJay nog door via mijn benen.
Hij heeft wel eens vaker een feestje gehad, en sommigen gingen door tot 4 uur.
I'm having a good time.
Ik wou net zeggen, als bovenbuurman ben je altijd in het voordeel lijkt mijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef Schorpioen het volgende:
Vanavond wordt mijn nacht!!1!!!!!!!!!!!!!!
Ik zal die godverdomde kankerlosers eens wat laten zien. Of horen. Of allebei!!!
Machine head, Sepultura, Morbid Angel. Cannibal Corpse!!!1!!!!!
IK ZAL DIE KANKERLIJERS EENS LATEN HOREN WAT FUCKING KANKERHERRIE IS!!!!
GODVERDOMME KANKERZOOOO!III!!!!!!!!!ONE!one!!!!!!111323489324897243
DUDE!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef Schorpioen het volgende:
Ik zal die godverdomde kankerlosers eens wat laten zien. Of horen. Of allebei!!!
Maar jij woont stateside.quote:Op zondag 26 februari 2006 09:38 schreef popolon het volgende:
What's next?
Je linker - , rechter- of bovenburen ?
Koop een normaal huis man. Zo niet, zeik niet.![]()
Het is dat er hier maar twee verdiepingen zijn, anders had ik sterk het vermoeden gehad dat ik de onderbuurman van jouw onderbuurman wasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:34 schreef Schorpioen het volgende:
want meneer is Dee Jay
onderbuurman van de ts?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
Gisteravond om half 3 was het hier ook weer raak, heb een uur naar de muziek van mijn bovenbuurman moet luisteren.
ik zet bij thuiskomst uit de kroeg de muziek ook altijd even een uur knalhard aanquote:Op zondag 26 februari 2006 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
Gisteravond om half 3 was het hier ook weer raak, heb een uur naar de muziek van mijn bovenbuurman moet luisteren.
Waarom in godsnaam? lulquote:Op zondag 26 februari 2006 11:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zet bij thuiskomst uit de kroeg de muziek ook altijd even een uur knalhard aan![]()
![]()
omdat die mensen me altijd 'lul' noemenquote:
Dit smeekt gewoon om een lemmingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef Schorpioen het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Ow, en The Berzerker werkt tegen alles.
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:23 schreef Mainport het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ziet er inderdaad niet zo fris uit.
wat een ranzigheidquote:
Mja, Anal Cunt heeft waarschijnlijk de beste tracktitels maar hun muziek is verkankerd.quote:
Combinatie zoeken van 2 scheldwoorden, al hoewel GG Allin jaren ervoor al een nummer had dat Anal Cunt heete, erg orgineel is 't niet, daarnaast heel kinderachtig imo.quote:
Hahahahahahaa!!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef OFfSprngr het volgende:
http://www.theberzerker.com/soundfiles/reality.mp3
http://www.theberzerker.com/soundfiles/NoOneWinsMp3.mp3
http://www.theberzerker.com/soundfiles/deform.mp3
http://www.theberzerker.com/soundfiles/massacre.mp3
En als dat niet helpt moet je Masona of Merzbow over je boxen gooien.
Anal Cunt is anders behoorlijk bekend, geld ook in redelijke mate voor The Berzerker, maar ja. dat jij er nooit van gehoord heb noteer ik als een goed ding, zodra dit soort bands bekend gaan worden bij het grote publiek is er toch echt iets ernstigs mis.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:44 schreef Mainport het volgende:
Met zo'n naam zul je ook nooit doorbreken dunkt me
Muf?, sorry.. maar dat je het slecht of herrie etc vind begrijp ik.. maar muf?..quote:Op zondag 26 februari 2006 22:46 schreef Smots het volgende:
[..]
Hahahahahahaa!!
Wat een muffe liedjes, zeg.![]()
![]()
![]()
anal cunt heeft vooral heel erg grappige songtitels. de rest is volledig kut.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Anal Cunt is anders behoorlijk bekend, geld ook in redelijke mate voor The Berzerker, maar ja. dat jij er nooit van gehoord heb noteer ik als een goed ding, zodra dit soort bands bekend gaan worden bij het grote publiek is er toch echt iets ernstigs mis.
Zie mij eerder al AC afkankeren.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
anal cunt heeft vooral heel erg grappige songtitels. de rest is volledig kut.
xebro en kastanova kunnen samen meer verdienen dan die hele band ooit in 101 jaar doet.
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zie mij eerder al AC afkankeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |