Jaja, omdat good old mr. Osbourne ooit de koppen van vleermuizen herkauwde, wil nog niet zeggen dat je dat moet kopieren. Die gast had al een vrouwquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:39 schreef Schorpioen het volgende:
Ik bef liever het in ontbinding zijnde lijk van een kangoeroe dan dat ik daar tussen ga zitten.
O ja, dan moet je er zo snel mogelijk van af zien te komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:45 schreef Schorpioen het volgende:
Overigens zijn het niet eens lekkere jonge meisjes maar al half verlopen vrouwen van 30 en ouder.
En GODSKLOTE wat hebben ze een tyfusirritante schaterlach!
Ik dacht altijd dat het 11 uur was?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Na 10en moet ie stil zijn. Lukt dat niet ga je maar gewoon meedoen hoor. Als je maar genoeg zuipt zal het vast leuk zijn.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:52 schreef Schorpioen het volgende:
Ha, de happy hardcore versie van suspicious minds! Ik dacht al, waar blijft hij zo lang!
als hij vrienden had ging hij daar vanaaf hokkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:52 schreef Northside het volgende:
Jij gunt anderen ook niks he. Jij bent dat type buurman waar iedereen altijd over klaagt tegen z'n vrienden...
De frog-zone.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:57 schreef Schorpioen het volgende:
We zitten inmiddels al bijna in de fase dat er alleen nog maar primal screams uit de schorre kelen komen.
Jou wraak moet morgenvroeg komen als hij net moe in bed ligt!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:57 schreef Schorpioen het volgende:
We zitten inmiddels al bijna in de fase dat er alleen nog maar primal screams uit de schorre kelen komen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:10 schreef Gizmo112 het volgende:
Nerd
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:39 schreef Schorpioen het volgende:
Ik bef liever het in ontbinding zijnde lijk van een kangoeroe dan dat ik daar tussen ga zitten.
Jij bent een van de gasten die me avond goed maken...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:45 schreef Schorpioen het volgende:
Overigens zijn het niet eens lekkere jonge meisjes maar al half verlopen vrouwen van 30 en ouder.
En GODSKLOTE wat hebben ze een tyfusirritante schaterlach!
Is er niet ergens een bedrijf waar je dit soort geintjes kan bestellen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:05 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Jou wraak moet morgenvroeg komen als hij net moe in bed ligt!
Dan ga je die afbouwhamer eens testen op een 20mm dikke staalplaat die je plat op de vloer legt!!!
En je stopt niet totdat er minstens drie uur voorbij zijn, dan neem je 15 min. pauze en begint aan de volgende dienst.
wedden dat ie weet waar t over gaat!!
Veel plezier.
Dat is een verdomd goed idee!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:05 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Jou wraak moet morgenvroeg komen als hij net moe in bed ligt!
Dan ga je die afbouwhamer eens testen op een 20mm dikke staalplaat die je plat op de vloer legt!!!
En je stopt niet totdat er minstens drie uur voorbij zijn, dan neem je 15 min. pauze en begint aan de volgende dienst.
wedden dat ie weet waar t over gaat!!
Veel plezier.
Ik persoonlijk zou naar Boels gaan en de zwaarste Wacker trilplaat huren die ze hebben of zo!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:14 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Dat is een verdomd goed idee!
Morgenvroeg ga ik kijken hoe hard mijn gitaarversterker precies kan.
schultenbrau?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef EmjaY het volgende:
Huillie, koop vrienden en vier je eigen feestje met je favo baggerende scheurende luchtgitaren en bijhorende halve liters Aldi bier [afbeelding]
Adremquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Jaja, omdat good old mr. Osbourne ooit de koppen van vleermuizen herkauwde, wil nog niet zeggen dat je dat moet kopieren. Die gast had al een vrouw![]()
Luchtgitaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef EmjaY het volgende:
Huillie, koop vrienden en vier je eigen feestje met je favo baggerende scheurende luchtgitaren en bijhorende halve liters Aldi bier [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |