Vrachtwagen *klounk*quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een naaiers, ik verkoop de 939 boxed 64 bit 3200 + voor 150![]()
Ik heb het idee dat men op tweakers niet echt gastvrij is. Als je daar iets verkeerds vraagt heb je meteen een ban aan je broek.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:25 schreef Tafkahs het volgende:
Me too, wat is jouw probleem , Mr X ?
Mocht je willen ja, helemaal legaal! Mn broer heeft een winkel you know....pc winkelquote:
nah, een beetje stadsecoloog had allang platanen geplant. Die iepen vallen met bosjes, letterlijk, door de iepziekte. GroenLinks en sympathisanten hebben zelfs 'kevervallen' gezet las ik vandaagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Vraag anders even waarom we ook alweer staatsbosbeheer hadden opgericht, juist omdat er al geen groen meer was in de stad, dat er nu een beetje staat, is alsnog geen reden om het weer te kappen, eerder een reden om bij te planten.![]()
Tja mensen die weigeren te lerenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als Sint Juttemis en Kerst op een dag vallen.
Ja, maar dat zijn ook best wel hele narrow-minded mensen over het algemeen. Grapjes kunnen ze ook al niet plaatsen..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat men op tweakers niet echt gastvrij is. Als je daar iets verkeerds vraagt heb je meteen een ban aan je broek.
Waarom kun jij ze voor 150 aanbieden danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mocht je willen ja, helemaal legaal! Mn broer heeft een winkel you know....pc winkel
wegspoelen met een nawijntje...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je kunt er de avondklok op gelijk zetten dat 'ie alles weer inslikt.
euh.... wat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:30 schreef Drugshond het volgende:
Ik draai bijna een jaar op een AMD 3500+ met een Zalman Al/Cu 7700b
En ik moet zeggen. Bevalt me wel.
Achteraf een beetje spijt omdat de Winchester versie niet echt een O.C. potentieel heeft.
Diversiteit maakt sterk, dan vallen de iepen, maar blijven anderen staan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
nah, een beetje stadsecoloog had allang platanen geplant. Die iepen vallen met bosjes, letterlijk, door de iepziekte. GroenLinks en sympathisanten hebben zelfs 'kevervallen' gezet las ik vandaag
Dat is wel handig met testdoeleinden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
Mocht je willen ja, helemaal legaal! Mn broer heeft een winkel you know....pc winkel
Op zondagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga maar slapen, morgen om 6 uur opToedeledokie!
Uit mijn hoofd ja... en die heeft meer potentieel. Value for money.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:30 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
euh.... wat?
Is de 3200 van nu eigenlijk venice of weet je dat niet? Die vent wist het niet in elk geval :S
qua feiten heb je mij er in elk geval nog nooit uitgeluld volgens mijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De vraag is of ik überhaupt iets zou willen leren van een milieufanaticus.
Man, je hebt geen idee. Mensen richten aktiegroepen op voor 1 of 2 iepenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Diversiteit maakt sterk, dan vallen de iepen, maar blijven anderen staan.
Maar maak dat een wilders-achtige maar eens wijs.
Ik gooi alle topics wel dichtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga maar slapen, morgen om 6 uur opToedeledokie!
Gelukkig zijn er meerdere fora. Elke gek zijn plekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef Tafkahs het volgende:
Ja, maar dat zijn ook best wel hele narrow-minded mensen over het algemeen. Grapjes kunnen ze ook al niet plaatsen..
Het moet of zeiken zijn, of iets heel rechts, of iets wat een beetje tegen privacybeleid aanschuurt![]()
Iets van sse3 ofzo he? Merk je eigenlijk wel wat van de 64 bit?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd ja... en die heeft meer potentieel. Value for money.
Oh mên, zeker weer van die papiertijgers die snel wouden presteren, hop, daar een iep, en daar, en daar, en daar, en daar, en daar, *schuimbekkend* en daar, en daar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Man, je hebt geen idee. Mensen richten aktiegroepen op voor 1 of 2 iepen![]()
Zeeland gaat nog een probleem worden, na de watersnoodramp zijn er alleen maar Iepen gepland. Die zijn inmiddels zo'n 50 jaar oud.. als ze straks vervangen moeten worden, dan krijg je een soort van volkskramp
het is nog erger, zelfs het snoeien wordt bekritiseerdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh mên, zeker weer van die papiertijgers die snel wouden presteren, hop, daar een iep, en daar, en daar, en daar, en daar, en daar, *schuimbekkend* en daar, en daar.
ja maar meneer, wat dacht u van coni....
*schuimbekkend* kost teveel tijd!
en daar, en daar, en daar....
Over dat 64 bit verhaal heb ik ook gehoord dat het niet top is. Ik zou dat ook moeten kunnen draaien schijnt. Nou het zal wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Iets van sse3 ofzo he? Merk je eigenlijk wel wat van de 64 bit?
Van een vriend hoorde ik dat windows xp 64 echt bagger was
Daar zijn de meningen dan over verdeeld.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef du_ke het volgende:
qua feiten heb je mij er in elk geval nog nooit uitgeluld volgens mij.
zie jij trouwens nog potentiele snoeimogelijkheden in pol?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik gooi alle topics wel dicht![]()
Maf ze....
Tja.. wat zou je willen draaien eigenlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over dat 64 bit verhaal heb ik ook gehoord dat het niet top is. Ik zou dat ook moeten kunnen draaien schijnt. Nou het zal wel.
Ik ruik machiavellisme, het sloopt ons nog eens.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:35 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het is nog erger, zelfs het snoeien wordt bekritiseerd![]()
Bron?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dan over verdeeld.
Tja daar heb ik de ballen verstand van. Die ellende besteed ik uit. Zolang IE en MSN het maar doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:37 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Tja.. wat zou je willen draaien eigenlijk
nah, het was een dell toch ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:38 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb een dual core Pentium VIIV.
Word ik met zo'n mededeling gebanned op tweakers?
ja precies, dat moet een paar nanoseconden sneller startenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja daar heb ik de ballen verstand van. Die ellende besteed ik uit. Zolang IE en MSN het maar doen.
Boeie ik trap die PC aan en ga dan wat anders doen die paar secondenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja precies, dat moet een paar nanoseconden sneller starten
Persoonlijke perceptie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:38 schreef du_ke het volgende:
Bron?
Nee, bij ons is het na de cartoon-shit ook rustig geworden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:37 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
zie jij trouwens nog potentiele snoeimogelijkheden in pol?
zo zit ik ook te klooien eigenlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, bij ons is het na de cartoon-shit ook rustig geworden.
Ik ben met 2 sets herlaadbare batterijen bezig. Om langzaam aan weer te mogen tiepen.
Net viel mijn keybord uit... herlaadbare in de stekker en ff wachten (2 minuten) en nu kan ik weer ff tiepen. De volgende oplaadsessie is nu een kwartier als ik geluk ben.
Dat is ook het geval.... 64 bits hoef je niet te benutten. Maar ook zonder 64 bits platform is het gewoon een goeie chip.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over dat 64 bit verhaal heb ik ook gehoord dat het niet top is. Ik zou dat ook moeten kunnen draaien schijnt. Nou het zal wel.
Dat is 1 van de redenen waarom ik nu weer terug ben gestapt naar een draadje - USB.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, bij ons is het na de cartoon-shit ook rustig geworden.
Ik ben met 2 sets herlaadbare batterijen bezig. Om langzaam aan weer te mogen tiepen.
Net viel mijn keybord uit... herlaadbare in de stekker en ff wachten (2 minuten) en nu kan ik weer ff tiepen. De volgende oplaadsessie is nu een kwartier als ik geluk ben.
Deze PC heeft een smetteloze staat van dienst. Afgezien van pre-BIOS-errors.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
zo zit ik ook te klooien eigenlijk
Je moet gewoon weten wat ie allemaal meer kan dan je 1800 athlon xp![]()
De config gaat trouwens redelijk richting basissysteem van tweakers.net,quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is ook het geval.... 64 bits hoef je niet te benutten. Maar ook zonder 64 bits platform is het gewoon een goeie chip.
Ergens op tomshardware-review.
Grappig... mijn optical huisdier zit nu ook aan een snoertje...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat is 1 van de redenen waarom ik nu weer terug ben gestapt naar een draadje - USB.
BenQ Silent Keyboard.
Had je niet beter een GF6.6 serie kunnen pakken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:51 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
De config gaat trouwens redelijk richting basissysteem van tweakers.net,
Asus a8n vm csm
amd 64 3200 +
en nog wat hardware dat al in gebruik was, zoals 1x twinmos pc-2700 256 ram, 1x ibm 30 gb diskje, 16x dvd speler ..
Ik ben benieuwd wat die nvidia 6150 allemaal uitspuugt![]()
Wat ga je dan allemaal verknutselenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Deze PC heeft een smetteloze staat van dienst. Afgezien van pre-BIOS-errors.
Voor de rest qua kast behuizing schaalbaarheid.![]()
Ik heb er vorig jaar wel bijna de hoofdprijs voor betaald. Maar ik heb er damn veel plezier van gehad. Bij 2008 ga ik onder de motorkap liggen klooien met zilververf en een soldeerbout.
zit op het bord he.. dat had ik je toch al verteld. Die geforce 4 ti 4200 heeft z'n geld ook nooit opgebracht en dat pokkeding kostte ook bijna 200 euroquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Had je niet beter een GF6.6 serie kunnen pakken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |