Vrachtwagen *klounk*quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een naaiers, ik verkoop de 939 boxed 64 bit 3200 + voor 150![]()
Ik heb het idee dat men op tweakers niet echt gastvrij is. Als je daar iets verkeerds vraagt heb je meteen een ban aan je broek.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:25 schreef Tafkahs het volgende:
Me too, wat is jouw probleem , Mr X ?
Mocht je willen ja, helemaal legaal! Mn broer heeft een winkel you know....pc winkelquote:
nah, een beetje stadsecoloog had allang platanen geplant. Die iepen vallen met bosjes, letterlijk, door de iepziekte. GroenLinks en sympathisanten hebben zelfs 'kevervallen' gezet las ik vandaagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Vraag anders even waarom we ook alweer staatsbosbeheer hadden opgericht, juist omdat er al geen groen meer was in de stad, dat er nu een beetje staat, is alsnog geen reden om het weer te kappen, eerder een reden om bij te planten.![]()
Tja mensen die weigeren te lerenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als Sint Juttemis en Kerst op een dag vallen.
Ja, maar dat zijn ook best wel hele narrow-minded mensen over het algemeen. Grapjes kunnen ze ook al niet plaatsen..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat men op tweakers niet echt gastvrij is. Als je daar iets verkeerds vraagt heb je meteen een ban aan je broek.
Waarom kun jij ze voor 150 aanbieden danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mocht je willen ja, helemaal legaal! Mn broer heeft een winkel you know....pc winkel
wegspoelen met een nawijntje...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je kunt er de avondklok op gelijk zetten dat 'ie alles weer inslikt.
euh.... wat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:30 schreef Drugshond het volgende:
Ik draai bijna een jaar op een AMD 3500+ met een Zalman Al/Cu 7700b
En ik moet zeggen. Bevalt me wel.
Achteraf een beetje spijt omdat de Winchester versie niet echt een O.C. potentieel heeft.
Diversiteit maakt sterk, dan vallen de iepen, maar blijven anderen staan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
nah, een beetje stadsecoloog had allang platanen geplant. Die iepen vallen met bosjes, letterlijk, door de iepziekte. GroenLinks en sympathisanten hebben zelfs 'kevervallen' gezet las ik vandaag
Dat is wel handig met testdoeleinden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
Mocht je willen ja, helemaal legaal! Mn broer heeft een winkel you know....pc winkel
Op zondagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga maar slapen, morgen om 6 uur opToedeledokie!
Uit mijn hoofd ja... en die heeft meer potentieel. Value for money.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:30 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
euh.... wat?
Is de 3200 van nu eigenlijk venice of weet je dat niet? Die vent wist het niet in elk geval :S
qua feiten heb je mij er in elk geval nog nooit uitgeluld volgens mijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De vraag is of ik überhaupt iets zou willen leren van een milieufanaticus.
Man, je hebt geen idee. Mensen richten aktiegroepen op voor 1 of 2 iepenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Diversiteit maakt sterk, dan vallen de iepen, maar blijven anderen staan.
Maar maak dat een wilders-achtige maar eens wijs.
Ik gooi alle topics wel dichtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga maar slapen, morgen om 6 uur opToedeledokie!
Gelukkig zijn er meerdere fora. Elke gek zijn plekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef Tafkahs het volgende:
Ja, maar dat zijn ook best wel hele narrow-minded mensen over het algemeen. Grapjes kunnen ze ook al niet plaatsen..
Het moet of zeiken zijn, of iets heel rechts, of iets wat een beetje tegen privacybeleid aanschuurt![]()
Iets van sse3 ofzo he? Merk je eigenlijk wel wat van de 64 bit?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd ja... en die heeft meer potentieel. Value for money.
Oh mên, zeker weer van die papiertijgers die snel wouden presteren, hop, daar een iep, en daar, en daar, en daar, en daar, en daar, *schuimbekkend* en daar, en daar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Man, je hebt geen idee. Mensen richten aktiegroepen op voor 1 of 2 iepen![]()
Zeeland gaat nog een probleem worden, na de watersnoodramp zijn er alleen maar Iepen gepland. Die zijn inmiddels zo'n 50 jaar oud.. als ze straks vervangen moeten worden, dan krijg je een soort van volkskramp
het is nog erger, zelfs het snoeien wordt bekritiseerdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh mên, zeker weer van die papiertijgers die snel wouden presteren, hop, daar een iep, en daar, en daar, en daar, en daar, en daar, *schuimbekkend* en daar, en daar.
ja maar meneer, wat dacht u van coni....
*schuimbekkend* kost teveel tijd!
en daar, en daar, en daar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |