abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35461608
Kijk, ik vraag me af wat is, evolutionair gezien, het nut van lelijk zijn. Blijkbaar dient het een bepaald doel omdat er miljoenen mensen bestaan die gewoon afstotelijk zijn. En als ze geen nut hadden, waren ze wel uitgestorven.

Wat heeft de natuur er toe gebracht om lelijke mensen voort te brengen? Besefte Moeder Natuur misschien dat de knappe mensen af en toe een oppepper nodig hebben ? Of is het wellicht een grapje van god? En wat doen die lelijkerds de hele dag behalve posten in R&P topics als " Nog nooit een vriend(in) of sex gehad". Beseffen die gasten uberhaupt wel dat ze lelijk zijn? Ik bedoel, als ze 's ochtends in de spiegel kijken hebben ze ook wel eens van: Shit de tering, wat ben ik toch een ugly motherfokker zeg! Als mijn hond zo lelijk was zou ik zijn kont scheren ene hem achteruit leren lopen.

Ik wil een inzicht krijgen in het leven van de lelijkerds op Fok, dus graag alleen serieuze reakties aub
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_35462112
Om maar even serieus op dit ultiem debiele topic in te gaan:
Wat maakt het uit hoe je eruit ziet? Of ben jij zo iemand die de hele dag voor de spiegel zichzelf staat te bewonderen en voor de rest geen flikker uitvoert?
kusjes,
homolove
Hé, lickmeraid.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:16:42 #3
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_35462136
liefde maakt blind
pi_35462170
De eerste alinea was nog een poging tot een redelijk topic.. mits je de rest er niet bij had getypt
pi_35462192
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:17 schreef fallrite het volgende:
De eerste alinea was nog een poging tot een redelijk topic.. mits je de rest er niet bij had getypt
ali·nea (de ~ (v.), ~'s)
1 tekstgedeelte dat op een nieuwe regel begint en doorloopt tot de volgende nieuwe regel
2 deel van een wetsartikel, reglement enz. => lid
pi_35462199
De mensen die jij lelijk vindt, vinden anderen weer heel knap.
pi_35462213
Verkapt 'wat is de zin van mijn leven?' topic...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2006 23:19:06 ]
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:19:38 #8
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_35462255
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef TranceAction het volgende:
Kijk, ik vraag me af wat is, evolutionair gezien, het nut van lelijk zijn. Blijkbaar dient het een bepaald doel omdat er miljoenen mensen bestaan die gewoon afstotelijk zijn. En als ze geen nut hadden, waren ze wel uitgestorven.

Wat heeft de natuur er toe gebracht om lelijke mensen voort te brengen? Besefte Moeder Natuur misschien dat de knappe mensen af en toe een oppepper nodig hebben ? Of is het wellicht een grapje van god? En wat doen die lelijkerds de hele dag behalve posten in R&P topics als " Nog nooit een vriend(in) of sex gehad". Beseffen die gasten uberhaupt wel dat ze lelijk zijn? Ik bedoel, als ze 's ochtends in de spiegel kijken hebben ze ook wel eens van: Shit de tering, wat ben ik toch een ugly motherfokker zeg! Als mijn hond zo lelijk was zou ik zijn kont scheren ene hem achteruit leren lopen.

Ik wil een inzicht krijgen in het leven van de lelijkerds op Fok, dus graag alleen serieuze reakties aub
.....achterlijke OP en dan toch nog serieuze reacties vragen?..

Wat dacht je van smaken verschillen....op elk potje past een dekseltje?
Welke kortsluiting in je hoofd zorgde ervoor dat je 't als een feit ziet dat zoiets evolutionair meetelt?
Sterke en genetisch gezonde organen....zoiets heeft een evolutionair nut.

Jij...bv....m.i. niet...
Causaliteit....dat is 't.
pi_35462263
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef HomoLove69 het volgende:
Om maar even serieus op dit ultiem debiele topic in te gaan:
Wat maakt het uit hoe je eruit ziet? Of ben jij zo iemand die de hele dag voor de spiegel zichzelf staat te bewonderen en voor de rest geen flikker uitvoert?
kusjes,
homolove
Hee het maakt mij echt niet uit hoe je eruit ziet. Ik vraag me alleen af wat het nut nou is om lelijke mensen op deze wereld te hebben. Zoals ik al zei: ze zijn er dus hebben ze waarschijnlijk ook een bepaald doel. Ik vraag me af wat het doel nou is
pi_35462275
Misschien moeten we alle lelijke mensen maar seriliseren en in kampen opsluiten

slecht topic trouwens
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:20:36 #11
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_35462296
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:17 schreef fallrite het volgende:

[..]

ali·nea (de ~ (v.), ~'s)
1 tekstgedeelte dat op een nieuwe regel begint en doorloopt tot de volgende nieuwe regel
2 deel van een wetsartikel, reglement enz. => lid
pi_35462341
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:17 schreef PsyCha het volgende:
De mensen die jij lelijk vindt, vinden anderen weer heel knap.
Nee geloof me, de mensen die ik lelijk vind die vind niemand knap. Als je het woord lelijk opzoekt in de dikke Vandale die je een grote foto van hen
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:22:03 #13
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_35462363
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:21 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Nee geloof me, de mensen die ik lelijk vind die vind niemand knap. Als je het woord lelijk opzoekt in de dikke Vandale die je een grote foto van hen
pi_35462373
pi_35462406
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef Pony-Lover het volgende:
Misschien moeten we alle lelijke mensen maar seriliseren en in kampen opsluiten

slecht topic trouwens
Nee, we moeten eerst het nut zien te achterhalen van lelijke mensen voordat we dat doen, want misschien dienen ze wel een heel belangrijk doel. Vandaar dit topic
pi_35462452
dus jou spiegel heb het dus al opgegeven?
Salsa Espaņola
pi_35462484
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:23 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Nee, we moeten eerst het nut zien te achterhalen van lelijke mensen voordat we dat doen, want misschien dienen ze wel een heel belangrijk doel. Vandaar dit topic
Neen, ik ben bij dit soort kwesties voor de kort door de bocht aanpak.
Eerst uitroeien, spijt krijgen kan altijd nog.
pi_35462603
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef Salsagirl het volgende:
dus jou spiegel heb het dus al opgegeven?
ja
pi_35462695
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:23 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Voor jou lijkt het me meer van belang dat we achterhalen waarom er zoveel intens domme mensen zijn.
pi_35462727
Je hebt een obsessie voor lelijke mensen. Andere mensen hebben weer andere obsessies. Prima, maar val mij er niet mee lastig. Klootviool.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_35462743
Het enige wat evolutionair gezien belangrijk is, is overleven en dat hangt dus van nog meer factoren af dan alleen uiterlijk. Duidelijk?

Het feit dat er lelijke mensen bestaan betekent dat uiterlijk niet belangrijk is om te evolueren

Ik vind trouwens dat de TS zelf een foto moet posten (puur uit wetenschappelijk oogpunt uiteraard)
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:37:07 #22
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_35462971
Lelijke mensen paren met lelijke mensen, daardoor komen er weer lelijke kindertjes.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_35462980
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:31 schreef McNasty het volgende:
Het enige wat evolutionair gezien belangrijk is, is overleven en dat hangt dus van nog meer factoren af dan alleen uiterlijk. Duidelijk?

Het feit dat er lelijke mensen bestaan betekent dat uiterlijk niet belangrijk is om te evolueren

Ik vind trouwens dat de TS zelf een foto moet posten (puur uit wetenschappelijk oogpunt uiteraard)
Kijk maar op www.uglypeople.com (voorpagina)
pi_35465007
Schoonheid zit in je.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_35465026
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:37 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Kijk maar op www.uglypeople.com (voorpagina)
He, lekkerdje , het is vrijdagnacht. Moet jij niet ergens in een diskotheekje breezertjes drinken en blonde meisjes versieren?
Dus, trek aan die replay-broek, wurm jezelf in dat strakke shirt en laat je haar rechtop staan van het gel zodat iedereen je gebruinde en glimmende voorhoofd kan zien.
God heeft jou niet voor niets zo mooi gemaakt. `T is alleen spijtig dat er nergens op je "mavo met extra begeleiding" diploma iets over je uiterlijk vermeld staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')