Eerste half uur is er niks gebeurd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:35 schreef Richardfun het volgende:
Damn, Ep 10 was weer heerlijk. Ik zat gewoon hardop te juichen toen Curtis zei "If you carry out that command, I will draw my weapon". En dan die kluns in zn rode pakje: "what would you like us to do Mr. Manning?".
HEERLIJKE EP!.
Ik moet zeggen dat ik het telefoongesprek aan het begin van de ep en gewoon de scenes in het algemeen met de president en Mike erg goede televisie vindquote:
het zal idd wel een HP zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:23 schreef Merkie het volgende:
Nou, 't lijkt me stug dat nou net in een shotovergang de screensavert aangaat. En ik weet zeker dat het de mijne is, want de mijne ziet er zo uit:
[afbeelding]
En da's gewoon precies die van Audrey.
Vond 't trouwens wel zielig voor Sjarrel. Vrouwke dood of honderdduizenden mennekes.
en ook weer zo typisch hoe Jack weer een aanslag overleefd!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:27 schreef Merkie het volgende:
Het real-time aspect doen ze wel goed trouwens. Jack is 20 minuten lang onderweg naar die bunker nadat hij eerst een tijdje onderweg was naar Henderson.
Ja, maar dat is logisch. Zo sterk was die bom nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
en ook weer zo typisch hoe Jack weer een aanslag overleefd!
das waar jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is logisch. Zo sterk was die bom niet.
"Damn it, how could I've been so stupid" toch. Of was dat zonder damn it.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
das waar ja
weinig Demmits deze keer
ik zei weinig he, niet geenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
"Damn it, how could I've been so stupid" toch. Of was dat zonder damn it.
ik begin een beetje medelijden met em te krijgen eigenlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:38 schreef XxxPimxxX het volgende:
[afbeelding]
Ik kwam via IMDB onze president tegen in the OC, grappig![]()
Hij heeft trouwens echt héél veel gastrolletjes gespeeld in echt héél veel TV-series
Hij speelt het echt geniaal. Ik vind hem steeds meer een topgozer wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik begin een beetje medelijden met em te krijgen eigenlijk
maar ik blijf het een president van niks vinden
das waarquote:
zoals ie neergezet wordt is idd geniaal, dat klopt ja. maar de "persoon" vind ik een mietje, en imho niet presidentwaardigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Hij speelt het echt geniaal. Ik vind hem steeds meer een topgozer worden![]()
iddquote:Ik kneep 'm trouwens wel met Aron, gelukkig was er niets aan de hand![]()
Wanneer leren slechteriken nou toch eens dat je Jack echt, point blank, in z'n kop moet schieten als je hem dood wilt hebben. En zelfs dan is het nog niet zeker of hij niet alsnog je ass kickt. Bad guys in de wereld van 24 zouden eigenlijk een soort van newsletter moeten hebben om dit aan elkaar door te geven.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
en ook weer zo typisch hoe Jack weer een aanslag overleefd!
jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:59 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wanneer leren slechteriken nou toch eens dat je Jack echt, point blank, in z'n kop moet schieten als je hem dood wilt hebben. En zelfs dan is het nog niet zeker of hij niet alsnog je ass kickt. Bad guys in de wereld van 24 zouden eigenlijk een soort van newsletter moeten hebben om dit aan elkaar door te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ja, ik blijf het gewoon in spoilertags zetten![]()
Hij zegt niet 'man', maar 'lynn'. Net nog een keer gekeken. Dacht in eerste instantie hetzelfde als jijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:47 schreef Richardfun het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 februari 2006 16:11 schreef Merkie het volgende:
En Curits was wel grappig. "You don't think rationally man". Dat "man" erachter.
wie?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:02 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Leuke episode weer. Ik houd overigens wel van die Defense contractors subplotten. Zie McLennon Forrester uit S4. Leuke dingen zijn dat.
oh ja!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:14 schreef TC03 het volgende:
Dat bedrijf waar de stroom uitviel waar Jack samen met Paul heen gingen. Daarna kreeg je die politieke correcte 'oorlog' samen met die Arabieren.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:23 schreef twi het volgende:Vette aflevering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ja, ik blijf het gewoon in spoilertags zetten![]()
Maar ik vroeg me gelijk dezelfde dingen af na deze ep.
Zeker het feit dat Logan op geen enkele manier 100% zeker kon weten dat het gas niet alsnog in de VS gebruikt zou worden.
En Henderson had Jack net zo goed point blank door z'n harses kunnen schieten, had een hoop rotzooi gescheeld.
Verder wel vet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow. Dat zou kunnen. Vond het al té negerachtig hoe hij Lynn aansprakquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:48 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Hij zegt niet 'man', maar 'lynn'. Net nog een keer gekeken. Dacht in eerste instantie hetzelfde als jij
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:14 schreef CloudStrife het volgende:
Was weer super vet!![]()
Agent Pierce FTW!![]()
Volgende twee epi's worden OMG!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van Logan heb ik me ook 1 sec afgevraagd (was het daarna weer vergeten doordat de rest zo spannend wasquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vette aflevering!![]()
Maar ik vroeg me gelijk dezelfde dingen af na deze ep.
Zeker het feit dat Logan op geen enkele manier 100% zeker kon weten dat het gas niet alsnog in de VS gebruikt zou worden.
En Henderson had Jack net zo goed point blank door z'n harses kunnen schieten, had een hoop rotzooi gescheeld.
Verder wel vet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een top aflevering
Krekker is de bom!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:46 schreef Hoolaa het volgende:
mm, volgens mij is het echt al tig keer gezegd dat ze terugkomt. en dat ze dan lang haar heeft vind ik niet echt een major spoiler
maargoed, de volgende keer zal ik het doen
btw: hoe zet je die spoiler tags?
1 2 3 | zo [/spoiler] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Maar uit jouw post kan ik opmaken dat ze:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:46 schreef Hoolaa het volgende:
mm, volgens mij is het echt al tig keer gezegd dat ze terugkomt. en dat ze dan lang haar heeft vind ik niet echt een major spoiler
maargoed, de volgende keer zal ik het doen
btw: hoe zet je die spoiler tags?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Eerder Amerikaas-film-negerachtig (om het even zo te noemen).quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ow. Dat zou kunnen. Vond het al té negerachtig hoe hij Lynn aansprak.
[ Bericht 0% gewijzigd door scanman01 op 28-02-2006 23:16:48 ]My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ][Offtopic]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe doe je dat andere? Waarin jij laat zien hoe je de spoilertag gebruikt?
[/Offtopic]Krekker is de bom!
EN de computers moesten ook vernietigd worden, dus zo sloeg hij twee vliegen in één klap.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:39 schreef Merkie het volgende:
Jack doodschieten is toch onmogelijk KreKkeRt, dat weet je zelf ook wel. Dat hij de bom niet meteen liet ontploffen, ach. Daar heb je wel gelijk in.
[ code]quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[Offtopic]
En hoe doe je dat andere? Waarin jij laat zien hoe je de spoilertag gebruikt?
[/Offtopic]
Goed puntquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
EN de computers moesten ook vernietigd worden, dus zo sloeg hij twee vliegen in één klap.
Ben lid van usenext, maar de nieuwe ep staat er iedere keer pas heel laat op. Dus ik gebruik de torrents ook.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:07 schreef TC03 het volgende:
Wie gebruikt er dan ook torrents.... Nieuwsgroepen
Seizoen 3 was wat mij betreft verreweg de beste. En seizoen 4 was, na 2 keer gezien te hebben, ook eigenlijk best wel heel sterk. Seizoen 5 heeft wel de potentie om dat te overtreffen, maar dan moeten ze dit niveau wel zien vast te houden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:47 schreef Jantjeuh het volgende:
Vette ep weer zeg, seizoen is erg sterk tot dusverreBeter dan 3 en 4 iig.
Binsearch.info --> zoeken op s05e10 bijvquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben lid van usenext, maar de nieuwe ep staat er iedere keer pas heel laat op. Dus ik gebruik de torrents ook.
Dat houd meestal in dat het een fake is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:05 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben al de hele dag bezig en ik heb de aflevering nog niet binnen. Ik weet niet wat het is maar het gaat echt enorm traag...
Het staat nu al 2 uur stil op 99,6%.
Ben blij dat hij niet dood is. Eén van de betere karakters!quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:12 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat houd meestal in dat het een fake is.
Overigens erg mooie actie van Aaron weer. Dacht dat die dood was of ver buiten bewust zijn. Prachtige actie.![]()
Ik schrok wel en vond het wel een domper. Maar hij kwam terug en hoe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ben blij dat hij niet dood is. Eén van de betere karakters!![]()
Inderdaad, ik zat echt: "Noooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!"quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:45 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik schrok wel en vond het wel een domper. Maar hij kwam terug en hoe.![]()
Kijkt zij weleens niet nors dan ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:46 schreef marciemarcs het volgende:
weer hard moeten lachen om de extreem norse blik van Cloe toen zij Lynn inlichtte over een mogelijke aanslag op de Russische president!
ik denk dat er zo een modje blijft F5en op deze paginaquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat volgens jou goede sites zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |