idd, maar er zijn veel mensen die niet na iedere EP hier langs komenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:02 schreef TC03 het volgende:
Jammer dat de topics eigenlijk nét niet hard genoeg gaan voor een topic per aflevering.
Is dat een echt nederlands woord btw?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:21 schreef kreuk050 het volgende:
Previews spoileren is gewoon NOT DONE jongens.
Kom op!![]()
![]()
![]()
![]()
spoiler is al geen Nederlandfs woord, dus spoileren ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:22 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Is dat een echt nederlands woord btw?![]()
ik was te lui om te zoekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:34 schreef ImPrEzA het volgende:
spoi·ler (de ~ (m.), ~s)
1 inrichting om de luchtweerstand rond auto's te stroomlijnen en rond vliegtuigen te verstoren
Hehe relaxt, good for youquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:23 schreef SunChaser het volgende:
Ik zit nu in Amerika en zo een herhaling van ep 9. Wil t wel eens zien hoe t bedoeld is, met reclame ertussen. Maar zit ook wel lekker aan t zwembad
Uh nee, jullie lezen mijn posts niet goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:25 schreef Wytze het volgende:
Is er Dinsdag een dubbele ep ?
Klopt. De aflevering van vorige week en de aflevering van komende week worden dan nog herhaald, en dan komt er een dubbelaflevering.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:54 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Die week erop is er een dubbelaflevering!
Worden er dan vier afleveringen achter elkaar uitgezonden?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:02 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Klopt. De aflevering van vorige week en de aflevering van komende week worden dan nog herhaald, en dan komt er een dubbelaflevering.
nee, die herhalingen zijn in het weekendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Worden er dan vier afleveringen achter elkaar uitgezonden?
DIe herhalingen waren gisteren!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, die herhalingen zijn in het weekend
dat is toch ook weekend?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:23 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
DIe herhalingen waren gisteren!
LOL LOL
24 feb - herhaling episode 8 en 9
27 feb - episode 10
6 maart - episode 11 en 12
ABC, it's easy as 1,2,3![]()
jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:55 schreef Snow_King het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat je op vrijdag denkt, ah, nog ff het weekend en dan weer 24! Vervolgens is het Zondag en denk je: "gvd, nog 2 dagen...... :/ "
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:57 schreef BB-Pieter het volgende:
ik ben vooral benieuwd of Tony weer beter wordt en nog een rol van betekenis gaat krijgen dit seizoen. Tony rules.....
Ik niet.. Tony is samen met Jack onmisbaar voor 24! Hoewel ik dat ook vond van Palmer..:( Dus wel belangrijk dat ie terugkomt!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:58 schreef H.Flick het volgende:
Oh ja, Tony! Die was ik eigenlijk alweer vergeten.
ik denk dat het dus echt niet meer gaat lukken om Palmer weer terug te krijgen hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 13:47 schreef BB-Pieter het volgende:
[..]
[..]
Ik niet.. Tony is samen met Jack onmisbaar voor 24! Hoewel ik dat ook vond van Palmer..:( Dus wel belangrijk dat ie terugkomt!
We hebben nog genoeg uur te gaan voor die chinezen, dus wie weetquote:Op zondag 26 februari 2006 14:20 schreef jdiezrequejo het volgende:
Tony Tony...
nikste
Hoe zit het met die chinezen!?
ook nog steeds nik van gehoord
opdracht van onze Hobbitquote:Op maandag 27 februari 2006 11:48 schreef SunChaser het volgende:
had t toch gekeken op de tv. Maar die reclameonderbrekingen zijn wel irritant.
Wat ik had gemist, de eerste 10 min zag ik niet, waarom was Jack ineens gearresteerd door Curtis?
volgende keer dus meteen de tv uitdoen hequote:Op maandag 27 februari 2006 11:57 schreef SunChaser het volgende:
In de preview werd alweer teveel weggegeven
waarschijnlijk niet neequote:Op maandag 27 februari 2006 17:23 schreef dapluiz het volgende:
Nog steeds geen 24 inside tho, gaat dat uberhaupt nog komen dit seizoen ?
interviews met de acteurs/schrijvers/regiseurs enzoquote:Op maandag 27 februari 2006 17:41 schreef Merkie het volgende:
Tisda, 24 inside?
Ronnie vond ik een beetje matigquote:Op maandag 27 februari 2006 18:22 schreef Hoolaa het volgende:
Ik volg ook nog lost, helpt wel iets tegen de 'honger'
Wat vinden jullie trouwens van Curtis als 'head of field ops'? Jack en Ronnie hadden toch wat meer gezag en uitstraling moet ik zeggen. Misschien moeten de echte goede ondervragingen en under cover operaties van Curtis nog komen
ik had de eerste 5 eps al, alleen ep 1 wilde niet goed afspelen bij mij, dus zodra ie dat wel deed als een gek de rest bekekenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:10 schreef H.Flick het volgende:
Nu martel je jezelf 24 weken lang doordat al die afleveringen al tijden op je PC staan. Heb je nou nooit de drang om er even een paar te kijken?
Curtis is het bewijs dat je ook dingen gedaan krijgt door gewoon de regels te volgen en dat je helemaal niet zo losgeslagen als Jack moet zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 18:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ronnie vond ik een beetje matig
Curtis is beter imho, maar dat zal ook wel komen omdat ie ook al langer meedraaid..
Curtis ging ook wel eens buiten zn boekjequote:Op maandag 27 februari 2006 21:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Curtis is het bewijs dat je ook dingen gedaan krijgt door gewoon de regels te volgen en dat je helemaal niet zo losgeslagen als Jack moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:01 schreef Jay_Snake het volgende:
Een tussenaflevering zou ik de aflevering van vandaag niet willen noemen. Er zit ongeooflijk veel spanning en, alles was goed. De Logan-Martha-Suvarov kwestie, de "bom" (Lynn) op CTU die tot uitbarsten komt en dan nog Jack vs. Robocop.
PreviewtalkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Het had NOG beter geweest als papa Heller naar binnen was gelopen om die dikke Hobbit eruit te trappen. En Buchanan heeft binnen een paar tellen de zaken weer op de rails, inclusief ervoor zorgen dat die niewe Carriequote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:35 schreef Richardfun het volgende:
Damn, Ep 10 was weer heerlijk. Ik zat gewoon hardop te juichen toen Curtis zei "If you carry out that command, I will draw my weapon". En dan die kluns in zn rode pakje: "what would you like us to do Mr. Manning?".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |