abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:52:09 #51
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35573748
goed zo kimmie
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 28 februari 2006 @ 15:08:07 #52
103793 kozakken
Living the life
pi_35574203
Pfffft. 'k was toch bijna vergeten dat dat er ook bijhoort. Dat uitzoeken van wat er ook alweer past in het slaapgedrag van je kleintje en daar een weg in zoeken. Succes!
Hier deed ik overdag ook altijd alleen maar het 'gewone' gordijn dicht en 's nachts het verduisteringsgordijn ook.
Na een aantal maanden ook overdag het verduisteringsgordijn erbij. Maar pas wanneer het ritme er echt goed inzat.

Succes met uitvogelen!
pi_35574638
Wij hebben alleen lamellen in Amber haar kamer. Overdag is het dus wat lichter dan 's nachts.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_35574949
Ik merkte juist dat Emma en Noa beter sliepen als het overdag ook wat donkerder was in hun kamertjes... maar goed, dat zal ook wel verschillend zijn per kind!
pi_35574983
een beetje donker is wat anders dan aardedonker, zoals 't 's nachts is. toch?
pi_35575737
Inderdaad...maar sommige ouders laten hun kinderen overdag met de gordijnen helemaal open slapen...een vriendin van mij deed dat ook, en klaagde vervolgens erover dat hij zo slecht sliep overdag. Ik vind het persoonlijk zielig als het zo licht is, ik slaap zelf ook veeeel beter als het niet heel licht is overdag (als ik tussen de middag slaap) ... dus daar ga ik dan op af.
pi_35578941
Ik ben supertrots op Kim! Ze heeft net 40 minuten in haar bedje geslapen!
pi_35582986
Sara slaapt ook altijd met haar gordijntjes open overdag. Ze gaan alleen halfdicht wanneer de zon erop schijnt. Ik snap eigenlijk niet wat er zielig aan is? Ze slaapt prima hoor!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_35583676
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:40 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik ben supertrots op Kim! Ze heeft net 40 minuten in haar bedje geslapen!
mooi, dat geeft goeie moed!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:58:12 #60
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_35583948
Het begin is er dus, volhouden hoor!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_35592535
Ze heeft vanavond lekker in de box gespeeld en tegen ons zitten te brabbelen.
Daarna ging ze naar bedje toe en na flink wat moppers toch in slaap gevallen. Ze heeft een uur geslapen. Om 23.00 de fles gehad en nu ligt ze weer te slapen. Hopelijk slaapt ze gewoon door, net zoals ze altijd doet. Ben benieuwd of ze om 6.00 komt, of vroeger. Ik merk het vanzelf!
  woensdag 1 maart 2006 @ 07:23:59 #62
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_35596072
En Ingrid, hoe was je nacht?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Redactie Frontpage woensdag 1 maart 2006 @ 12:14:03 #63
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_35601695
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:46 schreef Ingrid19 het volgende:

Als we haar in bed leggen begint ze vaak te krijsen als een gek. En zo niet, dan kijkt/luistert ze naar haar mobiel en als die is afgelopen begint ze ook te huilen.
Dit moet natuurlijk mobile zijn, Kim is nog te jong om met een GSM te lopen. Ohja, vannmorgen kwam Kim al om 4:30, een beetje te vroeg dus.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_35601827
mobiel is ook een goede spelling hoor djeez.
pi_35604901
geen tijd om alle reply's te lezen dus ik weet niet of het al gezegd is.

Ik had geen wiegje dus de eerste dagen sliepen ze in de kinderwagen. Toen ik weer mobiel was (uit bed) in de kinderwagen in de huiskamer (overdag) dan steeds een stukje verder weg zetten. Tot ze uiteindelijk met kinderwagen in hun eigen kamertje stonden en dan de overstap maken naar het bedje.
Misschien een idee?
pi_35834400
Hier alles ok. Het boven slapen wil totaal niet lukken, dus dat laten we eerst maar zitten.
Beneden slaapt ze wel. En het voeden om de 4 uur gaat redelijk. Er lijkt wat meer ritme in te komen.
Kim MOET, jaja, zo is het gezegd, om 22.00 de laatste fles en dan om 6.00 de 1e fles. Maar dat kan ze totaal niet aan. Dan word ze om ca 4.00 wakker van de honger, dus dat werkt gewoon niet.
Als ze de laatste fles even ruim gezegd tussen 23.00 en 24.00 krijgt, word ze rond 6.00 wakker.
Dus doen we dat gewoon.
pi_35834410
Voor ons was de oplossing om dat ukkie overal mee te nemen waar wij ook waren en dan sliep ze altijd.

Later is dat allemaal goed gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')