jij bent ergquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor![]()
Het is zelfs zo erg dat er vorige week sprake was dat ik een weekend alleen naar mijn ma moest en dat wou ik echt niet hoor... Terug alleen moeten slapen zeker![]()
![]()
Hmz? Erg omdat ik na anderhalf jaar samen slapen het raar zou vinden om weer alleen te moeten slapen?quote:
niet eens een avondje alleen kunnen slapenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz? Erg omdat ik na anderhalf jaar samen slapen het raar zou vinden om weer alleen te moeten slapen?
Oke, dan wil ik gerust erg zijn![]()
Dat slaapt ook helemaal niet lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet eens een avondje alleen kunnen slapen
Het gaat eigenlijk eerder over niet meer willen hoor. Ik dacht nu net dat je dat wel ging begrijpen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet eens een avondje alleen kunnen slapen
wij zitten ook de hele dag op ircquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij hebben toen besloten om het vooral op msn/icq/mirc te houden en elkaar nog aan de telefoon slaapwel te wensen![]()
(ook al duurde dat toen ook bijna altijd meer dan een halfuur)
Waren eigenlijk ook wel leuke tijden hoor(maar ik zou niet meer willen terugkeren
)
Ik zou het gewoon vreemd vinden om hem niet meer tegen mij te voelen (vasthouden of vastgehouden worden). En ik denk eigenlijk dat dat normaal isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat slaapt ook helemaal niet lekker.
haha. Hadden wij ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
wij zitten ook de hele dag op ircvan dat kanaal worden ook logs bijgehouden en het valt wel erg op dat we de afgelopen 3 maanden erg actief waren
ik kan het wel begrijpen dat dat erg vreemd is...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon vreemd vinden om hem niet meer tegen mij te voelen (vasthouden of vastgehouden worden). En ik denk eigenlijk dat dat normaal is![]()
Herkenbaar, als ik een keer een nacht alleen ben, slaap ik echt niet lekker...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz? Erg omdat ik na anderhalf jaar samen slapen het raar zou vinden om weer alleen te moeten slapen?
Oke, dan wil ik gerust erg zijn![]()
Zo'n breed bed (1.80 in ons geval) is verrekte leeg in je uppiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon vreemd vinden om hem niet meer tegen mij te voelen (vasthouden of vastgehouden worden). En ik denk eigenlijk dat dat normaal is![]()
ik moest welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
we zijn allebei flink gestegen in de statistieken van de actiefste users van dat kanaal... valt niet op ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
haha. Hadden wij ook.
Ik kreeg commentaar dat de logs veel te groot waren![]()
(lachend bedoeld natuurlijk Qu, kwestie van het duidelijk te maken)
hoiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:45 schreef Kimske het volgende:
[..]
Herkenbaar, als ik een keer een nacht alleen ben, slaap ik echt niet lekker...
Hoi trouwens
Hoi juf in wordingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:45 schreef Kimske het volgende:
[..]
Herkenbaar, als ik een keer een nacht alleen ben, slaap ik echt niet lekker...
Hoi trouwens
OMG bewaar mequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als ze nu nog Belgisch is, is het hek helemaal van de dam![]()
jij ook voor straksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Slaapwel MutZ
En je krijgt er een dikke knuf bij van mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |