Word je dan groen en groot?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
7 mei..
Maar doe geen moeite, het was in 2 of 3 minuten uitverkocht..
Kaartjes op marktplaats.nl zijn al 120 euro enzo.. Daar kan ik me zo kwaad om maken!
Hoeveel heb jij er voor betaald dan? En ik ken alleen dat ene nummer, dus was sowieso al niet van plan te gaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
7 mei..
Maar doe geen moeite, het was in 2 of 3 minuten uitverkocht..
Kaartjes op marktplaats.nl zijn al 120 euro enzo.. Daar kan ik me zo kwaad om maken!
Yup. Mensen zijn gek.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:35 schreef Svensational het volgende:
van 17. 50 naar 120 euro. En er zijn serieus mensen die dat dan ook kopen
?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ik ben echt in staat om die oplichters te gaan mailen en ze de huid vol te schelden..
Doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Yup. Mensen zijn gek.
Maar ik ben echt in staat om die oplichters te gaan mailen en ze de huid vol te schelden..
Juist!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:38 schreef Svensational het volgende:[afbeelding]
Hallo afperser,
Schoft, schavuit, rekel
Geen groetjes, Tom.
Dat zal ze leren, het schorremorrie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..][afbeelding]
Hallo afperser,
Schoft, schavuit, rekel
Geen groetjes, Tom.
Ja.quote:
I love it when you talk dirty to mequote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja.
Maar volgende keer gaan we neuken met de Arctic Monkeys op de achtergrond. Dat zal je leren, trut!
Jezus, wat een stomkoppenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:41 schreef Bupatih het volgende:
Sven, ik heb nog steeds geen mail van Wikipedia.
Ja, oiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
I love it when you talk dirty to me.
Yo check.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, oi. Idols-livetopic, daar staat een vraag voor je open
!
Heb je nog geen IP-ban dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus, wat een stomkoppen. Ik ga dat artikel er straks gewoon nog een keer opzetten
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:02 schreef Bupatih het volgende:
De lalala en nanana top 10
Hey Dude...
quote:In their personal lives, however, citizens are relatively unoppressed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |