Dat dacht iedereen toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, en ik dacht ook dat Jamai homo was.![]()
I don't think soquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:25 schreef Dizer het volgende:
Kloon van MissBliss? I do think so![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
quote:
...wie kickt er niet op?quote:
Geef je PC maar de schuld van je eigen trage begripsvermogenquote:
Zal ik het dan maar op luiheid gooien?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geef je PC maar de schuld van je eigen trage begripsvermogen![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar op luiheid gooien?
Duhquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben warempel 3,75 keer zo tof geworden sinds ik PI's gebruik!![]()
Gelukkig ben ik dan nog steeds extreem tof.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Duh
Dat je dat nú pas doorhebt maakt je weer 3,75 keer minder tof
Waarom denk je dat ik nog tegen je praatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan nog steeds extreem tof.![]()
Ogen, neus, mond, haar, tieten.... moet ik doorgaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
Zoek de 0 verschillen!
Alleen maar omdat je mijn smegmarecepten wilt bemachtigen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog tegen je praat
quote:
Als die kutsearch het nu eens zou doen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je mijn smegmarecepten wilt bemachtigen!![]()
!
Vrouwenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ogen, neus, mond, haar, tieten.... moet ik doorgaan
Smegmareceptenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als die kutsearch het nu eens zou doen!!
Complimenten zijn welkom hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vrouwengeef ze geen complimenten.. dan vreten ze je levend op! Geef je ze wel een compliment... dan vreten ze je levend op
![]()
*Twijfelt*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |