Okeee, ik vond het al zo raar dat ik haar nergens zag.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je een heel klein stukje verder leest in het bericht waarvan jij de link quote, dan kom je dit tegen:
[..]
Zeker, zeker.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:18 schreef leonieke het volgende:
Er zijn vooral geheime opdrachten.
BB die een opdracht uitdeelt aan één persoon en die moet het geheim houden voor de rest.
Was dat bij jullie ook zo?
Zekerquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:18 schreef leonieke het volgende:
Er zijn vooral geheime opdrachten.
BB die een opdracht uitdeelt aan één persoon en die moet het geheim houden voor de rest.
Was dat bij jullie ook zo?
lovebeertje.quote:
Dat heb ik gezien, ik denk dat ik het wel ga volgen, maar toch is het jammer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Enkel belgacoms abonnee's kunnen de high streams zien. Maar ook de low zijn nog zeker goed genoeg om het te kunnen volgen.
Das overal in t beginquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef melke het volgende:
Wat zijn die belgen oppervlakkig zeg. Ze zitten duidelijk nog in de 'iedereen moet me leuk vinden' fase
Ik gok die vrouw met die iritante stemquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:26 schreef Kaat38 het volgende:
exact lovebear, das het leuke van bb, wie stopt het eerst met slijmen![]()
![]()
Bedoel je Audrey?Volgens mij gaat zij nog wel voor wat vuurwerk zorgen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik gok die vrouw met die iritante stem![]()
Ben even haar naam kwijt![]()
Daarom soms komt het van iemand van wie je t totaal niet verwachtquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Bedoel je Audrey?Volgens mij gaat zij nog wel voor wat vuurwerk zorgen.
Maar die Harris kan volgens mij ook nog wel lekker gaan stoken...maar goed we weten het niet, dat word weer afwachten.
Ik heb inmiddels de eerste aflevering bekeken, er word dan wel meer duidelijk.Tot nog toe vermaak ik me er prima mee.Alleeen het taaltje is wel erg vermoeiend als je er langer naar gaat luisteren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daarom soms komt het van iemand van wie je t totaal niet verwacht
Audrey die bedoel ik ja![]()
In Belgie zijn ze vaak wat soepeler met dingen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:52 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de eerste aflevering bekeken, er word dan wel meer duidelijk.Tot nog toe vermaak ik me er prima mee.Alleeen het taaltje is wel erg vermoeiend als je er langer naar gaat luisteren.
Ben trouwens erg benieuwd hoe het Katleen vergaat de komende weken, zullen ze daar geen dwarse arbeidsinspectie hebben?
eentje heeft al een opdracht om zich zo irritant mogelijk te gedragen, zodat ze genonimeerd wordt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef melke het volgende:
Wat zijn die belgen oppervlakkig zeg. Ze zitten duidelijk nog in de 'iedereen moet me leuk vinden' fase
Tip: internet explorer zal de streams naast elkaar zetten. Wil je ze onder elkaar, zet dan "<BR>" achter de eerste "</embed>".quote:<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD »HTML 1.0 Transitional//EN" "DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html>
<body bgcolor="#000000">
<embed height="400" width="640" align="left" src="http://bb.belbone.be/livestreaming/asx.php?location=webcam3_low" type="application/x-mplayer2" autoplay="true" controller="true"> </embed>
<embed height="400" width="640" align="left" src="http://bb.belbone.be/livestreaming/asx.php?location=mix_low" type="application/x-mplayer2" autoplay="true" controller="true"> </embed>
</body>
</html>
Werkt voor geen meter bij mij.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:49 schreef bhs het volgende:
Kopieer het volgende stukje tekst en sla het op als "BB Belgie.htm", of zoiets. Open de file in je browser... Beide gratis streams in 1 oogopslag. Je kunt de getallen bij 'width' en 'height' veranderen als je de streams groter of kleiner wilt zien...
[..]
Jammer johquote:
Ze hebben het over hollandquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:53 schreef Suikeroom het volgende:
amai ze hebben het over hollandalleeee rugzak ge moet vallen heh
Weet ik niet, maar hij kan zo in de jostiband!quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie is die hyperactieve gast met die gitaar?
Nog zoiets, de jostiband!quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar hij kan zo in de jostiband!
In de krant stond dat het van een vriendin was dat hij seropositief is geworden...quote:
Ja ehquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zou wel zó stereotyp zijn, als Haris homo is
Haris heeft naar het schijnt een vriendin waarmee hij samenwoont. "Vrouwen" zijn naar eigen zeggen ook een hobby van hem...quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zou wel zó stereotyp zijn, als Haris homo is
En Nathalie kwam binnen in het huis als de eeuwige vrijgezelquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar dat kan gespeeld zijn, of een geheime opdracht.
Net als de geheimhouding van de relatie van Bart en Nathalie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |