Of al twee kinderen en drie miskramen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laat liever die meisjes nog 6 jaar wachten dan dat ze tegen die leeftijd al een afgelikte boterham zijn.
Ja 13 jaar en zwanger..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Of al twee kinderen en drie miskramen...![]()
There comes the monkey out of the sleeve.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moest vanmiddag werken in Sittard waar het jaarlijkse scholierencarnaval feest was.
Tuurlijk, maar het blijft triest omdat het voorkomt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:06 schreef Mute_Me het volgende:
het is bepaald volk dat die zooi heeft, alle mensen van 10 jaar die ik ken hebben dat toch echt niet..
Dat kom je in Maastricht ook tegen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:07 schreef Dirktator het volgende:
[..]
There comes the monkey out of the sleeve.![]()
Gia heeft daar nog wel leuke verhalen overquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:47 schreef Hyperdude het volgende:
Dansmariekes zijn oorspronkelijk ook gewoon hoeren.![]()
Hebben ze carnaval in Franeker dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:53 schreef 1ofthefew het volgende:
10 jaar?![]()
hoe zien die er dan uit?
er zijn meisjes die 14 zijn er de looks van een 18jarige hebben maar ik kan me dat nietvoorstellen van 10jarige meisjes?
trouwens in mijn geboortedorp is het nog zieker.
iedereen viert carnaval, van jong tot oud.
ik heb al van meerdere betrouwbare mensen gehoord en een keer gezien dat getrouwde mannen met zelf kids 13 jarige meisjes pakken.
beetje vingeren en zo aan de bar![]()
ziek gewoon
Bwehehehe....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Sittard
Alleen tas controle.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Moest je meisjes van 10 fouilleren?![]()
![]()
Ze zien er ook uit als 10 a 12 jaarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:53 schreef 1ofthefew het volgende:
10 jaar?![]()
hoe zien die er dan uit?
er zijn meisjes die 14 zijn er de looks van een 18jarige hebben maar ik kan me dat nietvoorstellen van 10jarige meisjes?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:06 schreef NightH4wk het volgende:
Waar is dat feest?
Niet mee naar binnen toe mogen en drank meenemen is wel een verschil hequote:Eigen drank mocht niet naar binnen toe![]()
Kloptquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
Niet mee naar binnen toe mogen en drank meenemen is wel een verschil he![]()
Moest daar paar jaar geleden stagelopen tijdens scholierencarnaval stonden ze tegen de etalage aan te pissen, blijkbaar was 25 cent voor WC te duurquote:Dat zouden ze wel voor bij de V&D opdrinken.
hangplek voor de jeugs daar.
kijken of je er ook zo over denkt als straks jouw 9 jarige dochter verwend wordt door een neger van 2 bij 3 meterquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:02 schreef Camplo het volgende:
BHFH liep er vast ook rond.
Maar goed beter veilig, dan onveilig. Toch?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
Moest daar paar jaar geleden stagelopen tijdens scholierencarnaval stonden ze tegen de etalage aan te pissen, blijkbaar was 25 cent voor WC te duur![]()
Boete vaan de politie was nog duurder![]()
![]()
Toch niet de achteruitgang van dat meisje?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dan weet je wel dat ze rijp is en geneukt wil worden.
Had je haar even niet bij de achteruitgang kunnen fouilleren
de menselijke soort evolueert. meischjes worden schneller nueckbaerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar idd, 10 jaar en dan met condooms rondsjouwenwtf man
op je 10e ontmaagd worden, das toch echt niet meer normaal
Het duurde even, maar je hebt um doorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Toch niet de achteruitgang van dat meisje?
Hej, het is zaterdagochtendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Het duurde even, maar je hebt um door![]()
![]()
Tijd van het jaar, hé?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:51 schreef buzzer het volgende:
dit wordt het centrale carnavals topic
ze schieten als paddestoelen uit de grond die topics
ja helaas wel...quote:
Oh ja?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:51 schreef buzzer het volgende:
dit wordt het centrale carnavals topic
ze schieten als paddestoelen uit de grond die topics
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:57 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oh ja?![]()
En dan vooral in de KB zeker!![]()
Vreselijk, al die manisch vrolijkdoende mensen....
Kijk mij eens vrolijk dronken zijn![]()
![]()
![]()
Kijk mij nou eens vrolijk zijn!!
![]()
![]()
![]()
Ik geef je een tip van de zaak: Pleeg zelfmoord als je vrolijke mensen niet onder de ogen kunt komen, manisch depressieve lul.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:57 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oh ja?![]()
Kijk mij eens vrolijk zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:57 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oh ja?![]()
Kijk mij eens vrolijk zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier niet, ik hoorde toenstraks al lichtjes muziek uit het dorp, maar als ze rond gaan rijden krijg je hier koppijn van die jostimuziek of voelt het aan als een aardbeving.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef xrrwr het volgende:
Gelukkig zijn die geestelijk gehandicapten hier ver vandaan.
Maar goed, als je in Beneden Leeuwen woont, dan vraag je er ook omquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:04 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Hier niet, ik hoorde toenstraks al lichtjes muziek uit het dorp, maar als ze rond gaan rijden krijg je hier koppijn van die jostimuziek of voelt het aan als een aardbeving.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar goed, als je in Beneden Leeuwen woont, dan vraag je er ook om
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik geef je een tip van de zaak: Pleeg zelfmoord als je vrolijke mensen niet onder de ogen kunt komen, manisch depressieve lul.
Triest figuur, wat kan jou het nou schelen dat andere mensen lol hebben? Carnaval is misschien wat overdreven, maar het is iig beter dan achter de computer zitten, omdat je geenvriendjes hebt, zoals jij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:13 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Wat een zwaar mislukte, manisch ongenuanceerde reactie. kijk Sandstorm even een ongenuanceerd lulletje zijn dan... poehpoeh
.. mijn dag is weer goed want ik moest lachen om je. Veel plezier met carnabraak vieren makker...
Stumpertje....
![]()
Ach; je komt uit Roermond zie ik net;je hebt dus meer reden om zelfmoord te plegen dan ik....
Tis allebei gehyped?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:00 schreef bier_hier het volgende:
[..]
wtf heeft Talpa met carnaval te maken
En dan hendig sjiek slippen met je praalwagen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:14 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zit erover te denken om volgend jaar princess te worden
Met een rokje etc etc
Lijkt me wel lache in principe, wat vinden jullie ervan ?
Uiteraar doe ik geen lippenstift op
Neej een boxershortquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:23 schreef Cassius het volgende:
[..]
Wel een hendig sjiek slipje eronder?
Carnaval![]()
Goh.. kom je uit Roermond toevallig; je bent puber en je wilt wat???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:10 schreef Duimstok het volgende:
[..]
Triest figuur, wat kan jou het nou schelen dat andere mensen lol hebben? Carnaval is misschien wat overdreven, maar het is iig beter dan achter de computer zitten, omdat je geenvriendjes hebt, zoals jij.
M.A.W ik durf niet toe te geven dat ik geen vrienden hebquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Goh.. kom je uit Roermond toevallig; je bent puber en je wilt wat???![]()
verder voel ik niet echt een neiging om hier serieus op in te gaan...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
M.A.W ik durf niet toe te geven dat ik geen vrienden heb
OMGquote:
Mooi he, lekker wijdbeens; anders pas ik niet op de foto, je weet toch gek!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
OMGDie broek bij jou @ de hoofdfoto van je FB
omfg !!
Maar die broekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:47 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mooi he, lekker wijdbeens; anders pas ik niet op de foto, je weet toch gek!![]()
Loopt ie te zeuren over MIJN foto....
Wat is daar mis mee dan?quote:
Met telefoon en antenne?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:58 schreef Ratt het volgende:
Mijn carnavalspak is een succes, ik ben als B100vannacht echt minimaal 50x gehoord dat ik een supertof pak heb
Als jij over stratum liep heb ik jou gezien en ook nageroepenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:58 schreef Ratt het volgende:
Mijn carnavalspak is een succes, ik ben als B100vannacht echt minimaal 50x gehoord dat ik een supertof pak heb
Eh, nee. Ik snap dat hele feest niet; de "carnavalvierders" zijn boeren die het hele jaar door geen minuut te laat durven komen op hun werk en nooit hun bek opentrekken, en die dan tijdens carnaval opeens dronken over straat zwalken en bierflessen op straat stuksmijten.quote:Op zondag 26 februari 2006 09:27 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Maar als bij hun in het dorp of stad een feesttent staat voor een of ander feest zijn ze er als de kippen bij.....
Te triest van jou om er meteen weer zo'n waardeoordeel aan te hangen.....quote:Op maandag 27 februari 2006 10:16 schreef Rekkie het volgende:
Carnaval.... gister een vleugje van dit josti-feest ondervonden.....
Echt te triest
Ik heb het ondervonden en kan er dus een waardeoordeel aan hangen.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:51 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Te triest van jou om er meteen weer zo'n waardeoordeel aan te hangen.....
Snap dat gegeven niet waar mensen iets wat ze niet interessant of leuk etc niet gewoon kunnen laten voor wat 't is en voor de rest respecteren.....
ik vind 't er ook geen hol aan (ja..er zijn ook Limburgers die niet van carnaval houden...), maar laat mensen wel in hun waarde.
Nee...het is beter om te proberen jezelf boven anderen te plaatsen....dan ben je pas stoer. Je profileren ten koste van anderen....grote jongen...![]()
"Ik generaliseer niet, maar heb het wel over iedereen in mijn woonplaats."quote:Op maandag 27 februari 2006 11:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb het ondervonden en kan er dus een waardeoordeel aan hangen.
Ik generaliseer hierbij niet, omdat ik het alleen heb over het feestvierende tuig in mijn plaats.
Dat laatste zet je er niet bij...dus vind ik 't een ongenuanceerde post.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb het ondervonden en kan er dus een waardeoordeel aan hangen.
Ik generaliseer hierbij niet, omdat ik het alleen heb over het feestvierende tuig in mijn plaats.
Ach ik bedenk me ineens.... carnaval is inderdaad voor josti's......quote:Op maandag 27 februari 2006 11:58 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Dat laatste zet je er niet bij...dus vind ik 't een ongenuanceerde post.
....en ja...als je 't hebt ondervonden kun je er een waardeoordeel aan hangen, zijnde: ik vind 't wel of niet leuk....maar kom niet met die populistische schijtopmerking aan, waarmee je wil zeggen dat 't een feest van/met zwakzinnigen is...![]()
Iedereen? Nee kwaliteitsloze user..... gelukkig is hier 90% van de bevolking wel bij zijn volle verstand en viert dit feest nietquote:Op maandag 27 februari 2006 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"Ik generaliseer niet, maar heb het wel over iedereen in mijn woonplaats."
Nee, dat is geen generalisatie...![]()
![]()
Ja wel iedereen. Dat zeg je net zelf; iedereen die feest viert in mijn woonplaats.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Iedereen? Nee kwaliteitsloze user..... gelukkig is hier 90% van de bevolking wel bij zijn volle verstand en viert dit feest niet
Dus niet zoals jij zegt iedereen in mijn woonplaatsquote:Op maandag 27 februari 2006 12:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja wel iedereen. Dat zeg je net zelf; iedereen die feest viert in mijn woonplaats.
Veel plezier in je eigen wereldje he.....quote:Op maandag 27 februari 2006 11:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach ik bedenk me ineens.... carnaval is inderdaad voor josti's......
He bah...... vloek niet zoquote:Op maandag 27 februari 2006 12:04 schreef BrauN het volgende:
Zeg stel zure zakken, ga samen de polonaise lopen ofzo.
Iedereen snapt toch dat ik dat bedoel...quote:Op maandag 27 februari 2006 12:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus niet zoals jij zegt iedereen in mijn woonplaats
Je bedoelt het wereldje buiten carnaval......?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:04 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Veel plezier in je eigen wereldje he.....![]()
Waar ben je geweest?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb het gisteren weer geprobeerd mee te vieren, maar zelfs stomdronken kan ik me nog niet echt vermaken in de sfeer.
nee.....wereldje van de kortzichtige, oppervlakkige ..*zucht*....laat maar hangen....quote:Op maandag 27 februari 2006 12:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je bedoelt het wereldje buiten carnaval......?
Ja lekker, gelukkig worden de carnaval-vierders steeds schaarser en zijn er verenigingen in financiele nood
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:08 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
nee.....wereldje van de niet-kortzichtige
Gewoon in mijn eigen dorp in Limburg, ondanks dat ik geboren en getogen limbo ben, zal ik carnaval vrees ik nooit helemaal begrijpen.quote:
Tuurlijk niet, dat is toch nergens voor nodig!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:28 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...een mens mag zich niet vertypelen in de vroege ochtend?
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat is toch nergens voor nodig!
Bij deze roep ik jou uit tot Prins Kneus de Eerste. Tjongejongejonge zeg, wat is het toch makkelijk om achter die computer te kruipen en je gal te spuien over de Boetegewoëne Boetezitting in Venlo. Volgens mij ben jij zo'n type die geen vrienden heeft waarmee hij naar zulks een festijn kan gaan, en daarom maar de vrije dag doorbrengt met World of Warcraft spelen en de resten spinazie van gisteren uit je beugel vissen.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ook iedereen heeft zich creatief uitgedost daar in het Zuiden, zie deze man als voorbeeld
[afbeelding]
Hear Hear....Kom je toevallig uit Venlo?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:48 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Bij deze roep ik jou uit tot Prins Kneus de Eerste. Tjongejongejonge zeg, wat is het toch makkelijk om achter die computer te kruipen en je gal te spuien over de Boetegewoëne Boetezitting in Venlo. Volgens mij ben jij zo'n type die geen vrienden heeft waarmee hij naar zulks een festijn kan gaan, en daarom maar de vrije dag doorbrengt met World of Warcraft spelen en de resten spinazie van gisteren uit je beugel vissen.
![]()
![]()
De beste schipper staat aan wal enzo...
![]()
![]()
![]()
Neen.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Hear Hear....Kom je toevallig uit Venlo?![]()
Dan kom je zeker uit Blerick.quote:
Opperjosti?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ook iedereen heeft zich creatief uitgedost daar in het Zuiden, zie deze man als voorbeeld
[afbeelding]
Ik zat vanochtend even L1 te kijken (Regionale Limburgse Zender), en de hele dag worden er beelden uitgezonden van dit josti feest in Venlo. En iedereen zit ook mee te bewegen en te dansen op al het paupermuziek dat je te horen krijgt, en er was zelfs ene josti die een 'moslim-uitdosting' had, gewaagd hoor.quote:
Idd, voor echte carnaval moet je in Brazilie zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:16 schreef Rekkie het volgende:
Carnaval.... gister een vleugje van dit josti-feest ondervonden.....
Echt te triest
Hahaha. Ik woon ook in Roermond en ik wordt al helemaal gek van dit josti-gebeuren, wilde ik even de stad ingaan vanochtend, was alles afgesloten i.v.m. carnaval. Overal maar dan ook echt overal zag je van die verklede paupers en overal schalt Limburgse carnavalmuziek door de speakers, ik ben daarna maar snel weggegaan want er zou nog een praalwagen optocht in de stad plaatsvinden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:50 schreef postmortum het volgende:
Ik was gisteren in Roermond was iets te doen op het plein voor het station en laat me net daar moeten zijn![]()
Van zoveel gespeelde vrolijkheid wordt je bijna vanzelf depressief![]()
Daar heb je die feestcostuums tenminste in 1 handomdraai uitquote:Op maandag 27 februari 2006 14:54 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Idd, voor echte carnaval moet je in Brazilie zijn.
Daar heb je ook ontzettend lekkere wijven die de hele dag in bikini rondlopen.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar heb je die feestcostuums tenminste in 1 handomdraai uit
Dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Daar heb je ook ontzettend lekkere wijven die de hele dag in bikini rondlopen.![]()
Hub se ein leuke feisje gehaat in Mestreech? *praat in zijn beste Limburgs*quote:Op maandag 27 februari 2006 15:48 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe gisteravond weer lekker carnaval gevierd
Ik moet zeggen het valt een beetje tegen, rond 3 uur waren er nog maar tering weinig mensen in de stad, normaal rond dat tijdstip ist kenker druk
Ik kom niet verder dan zender nummer 250, alles hoger dan 250 is duits.....quote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef BrauN het volgende:
Op de drie Duitse tv-zenders is het ook genieten hoor. De ganse middag is er de Kölsche optocht al op.
Was in principe wel gezellig he gekquote:Op maandag 27 februari 2006 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hub se ein leuke feisje gehaat in Mestreech? *praat in zijn beste Limburgs*![]()
Ik heb er geen hihi, me vriendin gaat om 6 uur de stad in, en om 8 uur ga ikquote:Op maandag 27 februari 2006 16:08 schreef postmortum het volgende:
Nog hendig sjeike slip gemaakt met de praalwagen?
Die bovenste is anders behoorlijk origineel...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Of mensen die denken origineel te zijn als ze de volgende kostuums aanhebben:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Spam post!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:27 schreef Maikuuul het volgende:
Godverdepielekes !!
Mijn zonnebril is gestolen !!!
Daar is dit topic toch voor, we zitten niet voor niets in KLB.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die bovenste is anders behoorlijk origineel...
En jij bent trouwens de zuurste kneus uit dit hele topic, jemig! Tijdje niet geneukt, of wat?
Jij wel natuurlijk..... alle breezer sletjes boden zich natuurlijk gewillig aanquote:
Rekkie p0wnt Braun.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij wel natuurlijk..... alle breezer sletjes boden zich natuurlijk gewillig aan
Maak jij ook eens kans
Sterker nog, ik heb gisteren hevig staan zoenen met m'n moeder. Ach, leve de lol tijdens de carnaval hč.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij wel natuurlijk..... alle breezer sletjes boden zich natuurlijk gewillig aan
Maak jij ook eens kans
Je hebt toch wel even onder haar BH gevoeld?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb gisteren hevig staan zoenen met m'n moeder. Ach, leve de lol tijdens de carnaval hč.
WTF is der zo vet aan carnaval? ja oke het zuipen is voor veel mensen wel leuk maar om je dan als een mongeaux te verkleden en te schminken en paupermuziek te draaien en dáár een feest van te maken?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef Maikuuul het volgende:
Kermiswtf is der zo vet aan wat molentjes ? Ja oke tis wel leuk maar om daar nou een feest van te maken ?
Niets, net zoals carnavalquote:Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef Maikuuul het volgende:
Kermiswtf is der zo vet aan wat molentjes ? Ja oke tis wel leuk maar om daar nou een feest van te maken ?
Bedankt, ik zat net te eten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:42 schreef Maikuuul het volgende:
Uiteraard ben ik er levend vanaf gekomen
Gister best wel hard tegen een paaltje gelopen maarja gelukkig geen pijn
Een vriend van me had zijn hand opengehaald aan een glas, maarja was maar een klein sneetje.
Een andere vriend had bijna ruzie met zoeen gast, maarja die kon toch niks doen want wij waren met 7 man en hij met zijn 3en waarvan 1 een meisje, maar er was verder niks gebeurd.
Owja, ik heb wel een beetje last van dunne poep
Maar dat juicy detail wil iedereen toch weten ?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:42 schreef Maikuuul het volgende:
Een vriend van me had zijn hand opengehaald aan een glas, maarja was maar een klein sneetje.
heb je in een grot gewoond?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maikuul was jij zondag ook in de Clinique las ik net ? WTF
Ik was er ook, en ondanks het feit dat ik de hele dag hoopte om maar een glimp van je op te vangen heb ik je niet gezien
Overigens: (mooie download)
De Dikke Lul Band - Pijpen, Beffen, Neuken![]()
Kon hem nog niet, maar schijnbaar al oud
Sorry, maar dat spelen ze niet zo vaak in de tenten waar ik komquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:06 schreef bier_hier het volgende:
[..]
heb je in een grot gewoond?
dat kutnummer is al jaren oud!
En jij dan? Sta je je de hele dag aan een praalwagen te vergapen? Of de hele avond aan de lippen hangen van zo n zure buutreder ( of hoe heet zo n hangjas).quote:Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef Maikuuul het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |