Die conclusie had ik ook al wel getrokken: ik bedoel of je na iedere 'opdracht' en vragenlijst van standaard 10 a4-tjes moet uitwerken, of dat dat ook varieert, en het niet veel tijd inneemt. Ik wil namelijk niet té veel (vrije) tijd in zoiets als dit steken. Snappez-vous?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:16 schreef Furia het volgende:
[..]
Ligt aan de "opdracht" he! Een boek lezen kost natuurlijk meer tijd als bijvoorbeeld een film kijken!
Je krijgt volgens mij geen vragenlijst, het is de bedoeling dat je er een verslag over schrijft. Daarin moet staan wat je er van vond uiteraard. En het belangrijkste; met hoeveel/wie je het erover gehad hebt. Of je mensen zover hebt gekregen om het ook te gaan kopen/lenen of wat dan ook....quote:Op maandag 27 februari 2006 00:21 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Die conclusie had ik ook al wel getrokken: ik bedoel of je na iedere 'opdracht' en vragenlijst van standaard 10 a4-tjes moet uitwerken, of dat dat ook varieert, en het niet veel tijd inneemt. Ik wil namelijk niet té veel (vrije) tijd in zoiets als dit steken. Snappez-vous?
Wat Anitra schrijft dus...quote:Op maandag 27 februari 2006 00:31 schreef Anitra het volgende:
Met buzzen kan je net zoveel tijd aan besteden als jij wilt.
Je moet een soort verslagen maken van wat je gedaan heb om in dit geval het boek te presenteren naar collega's en vrienden enzo. Je kan dat dus net zo lang maken als jezelf wilt, alleen zou je wel regelmatig je raporten in moeten leveren.
Donequote:Op maandag 27 februari 2006 14:39 schreef Tha_T het volgende:
Wie kan me aanmelden bij TNS Nipo?
[afbeelding]
Als je dat kan
?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:57 schreef arucard het volgende:
Kan iemand me aanmelden voor NIPO ?
levipols@hotmail.com
Ik had een uitnodiging voor iets over auto's, klik ik eerst op die van 10 cent. Is ineens die andere vragenlijst weg en niet eens 10 cent bijgeschrevenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja hoor, net eindelijk een uitnodiging van Panel Wizard. Daar verdien je 10 cent per vraag. Is het hele onderzoek maar 1 vraag!![]()
hihi, dat had ik ook een keer! Ik geloof dat mijn potje totaal na 2 onderzoeken op *checkt* 2,50 staat. Maar alles is meegenomenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja hoor, net eindelijk een uitnodiging van Panel Wizard. Daar verdien je 10 cent per vraag. Is het hele onderzoek maar 1 vraag!![]()
ja, had ik ook, ik had 1 van die auto's en 2 andere van 10. Was eerst na die auto (ik haal altijd eerst het grootste binnenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had een uitnodiging voor iets over auto's, klik ik eerst op die van 10 cent. Is ineens die andere vragenlijst weg en niet eens 10 cent bijgeschreven![]()
misschien dat men dacht dat ik alleen voor buzzen te porren was, maar ook nipo-en lijkt mij dolletjesquote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef Man_Made_God het volgende:
mmgfok @ gmail punt com
Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij aan zou kunnen melden. En ik kan natuurlijk alles hier gaan lezen, maar ik lees ook wat over boeken 'buzzen'? Hoe zit dat dan? Ik weet wel wat buzzen is, maar welke instantie zit hierachter?
Alvast bedankt allen!
Vanavond hangt de pc weer aan het netwerk en dan ga ik het proberen je aan te meldenheb zelf nog niemand aan gemeld dus dat word ff uitzoekenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:54 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
misschien dat men dacht dat ik alleen voor buzzen te porren was, maar ook nipo-en lijkt mij dolletjes![]()
Oftewel: als iemand mij aan zou kunnen melden voor TNS: graag![]()
Thanks for trying in ieder geval!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
Vanavond hangt de pc weer aan het netwerk en dan ga ik het proberen je aan te meldenheb zelf nog niemand aan gemeld dus dat word ff uitzoeken
Hier was Buzzer net echt ongelofelijk traaaaaaaaaaag. Ben er nog steeds niet achter wat hun nieuwe campagne nou isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:24 schreef mrien het volgende:
Ook hier momenteel erg rustig met onderzoekjes..
Eens ff kijken wat dat buzzer precies inhoud (als de website een beetje mee werkt..)
Ik ben nu de nieuwe Buzzer aan het invullen, het is inderdaad supertraaaaag. Gaat over muziek trouwens.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hier was Buzzer net echt ongelofelijk traaaaaaaaaaag. Ben er nog steeds niet achter wat hun nieuwe campagne nou isff opnieuw proberen zometeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |