Die zie je niet zo gek veel meerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn eerste Leyland tractor foto, dat was dan weer een lichtpuntje inderdaad
Zelfs zn voorganger, de Nuffield, zie je nog vakerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die zie je niet zo gek veel meer![]()
Je bent trouwens aardig van de leg door deze schokkende gebeurtenissen. Normaliter staat er een nette hoe en wat beschrijving bij je foto'squote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
En toen zijn we maar weer naar huis gegaan, en ik heb welgeteld 1 foto gemaakt in Appelscha:
[afbeelding]
Merk en type: Leyland 272quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:06 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Je bent trouwens aardig van de leg door deze schokkende gebeurtenissen. Normaliter staat er een nette hoe en wat beschrijving bij je foto's, mis ik enigszins bij deze foto; juist nu het zo'n uniek monument als de laatste Leyland trekker van Appelscha betreft.
Gelukkig barst het carneval in Friesland dit weekend weer los. Ben je deze ellende dinsdagavond bij de haring gelukkig weer vergeten![]()
Ik zeg: groot stuk prikkeldraad, geschutstorens, kortweg SPOFquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het moeten de Drentse invloeden zijn, kan niet anders
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Merk en type: Leyland 272
Eigenaar: Onbekend (ik schat een boer!!)
Land van herkomst: Nederland
Datum: 24-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zeg: groot stuk prikkeldraad, geschutstorens, kortweg SPOF
Volgesn het bord voor de deur was het van april tot oktober open. Ik had wel graag geitjes geaaidquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:33 schreef martinuhhh het volgende:
Was even langs het miniatuurpark gekomen, ik had je wel binnen gelaten hoor.
Wat ben jij lief voor modjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:33 schreef martinuhhh het volgende:
Was even langs het miniatuurpark gekomen, ik had je wel binnen gelaten hoor.
Zal ik eens lekken wat jij achter de schermen allemaal voor vuige dingen over Appelscha hebt gezegd?quote:
Ik zei toch dat appelscha pauper wasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zal ik eens lekken wat jij achter de schermen allemaal voor vuige dingen over Appelscha hebt gezegd?
Ik vertel nik!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zei toch dat appelscha pauper was
Vertel maarDan kan ik je noten
stomme nepfries
Daaromquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vertel nik!
Want je had gelijk![]()
Ik heb Nikky al eens foto's van vrachtwagens uit Roden gemaildquote:
Appelschaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kom potdomme net terug van een dag Appelscha met mn liefje
Geniet, maar leef met mate
Ow, wacht, ik doe het alvast voor jullie:
Appelscha![]()
![]()
![]()
Ja, het was stom
Je had gewoon naar binnen moeten lopenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgesn het bord voor de deur was het van april tot oktober open. Ik had wel graag geitjes geaaidBovendien is mn liefje een oud mederwerker van Madurodam, dus die had dan ook eens het goede voorbeeld kunnen zien.
Had er dan een mini-meet van gemaaktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:15 schreef martinuhhh het volgende:
Ik woon op ong 100 m afstand van waar die foto is genomen btw![]()
.
Hij heeft nog voor het gebouw gestaan waar ik binnen wasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Had er dan een mini-meet van gemaakt
Had je zomaar de enige echte Alexxxxx kunnen ontmoeten!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:20 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Hij heeft nog voor het gebouw gestaan waar ik binnen was!
Die vage hippie die naar binnen gluurd eom te kijekn of jullie open waren, dat was ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:20 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Hij heeft nog voor het gebouw gestaan waar ik binnen was!
die friezen zijn gewoon bezig om een terroristische aanslag op Nederland te plegen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die vage hippie die naar binnen gluurd eom te kijekn of jullie open waren, dat was ik
best kut dat het pannenkoekenhuisje pas om drie uur open ging, we waren er om twee uur, ze waren druk bezig met gasflessen
Gewoon een dikke gracht blazen langs de grensquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
die friezen zijn gewoon bezig om een terroristische aanslag op Nederland te plegen!
wij of zij?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gewoon een dikke gracht blazen langs de grens
zolang jullie het dan maar wel op jullie grondgebied doenquote:
Friezen rulesquote:
Waarom zou hij dat niet zijn?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ben je er nou trots op, fries zijn?
Ja!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ben je er nou trots op, fries zijn?
waarmee heb je gedreigd om mod te worden eigenlijk?quote:
Gingen er ook hondjes druk blaffen toen je voor het raam stond?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die vage hippie die naar binnen gluurd eom te kijekn of jullie open waren, dat was ik
best kut dat het pannenkoekenhuisje pas om drie uur open ging, we waren er om twee uur, ze waren druk bezig met gasflessen
Niet dat ik me kan heirnneren. Wel op het drentse pad dat er een paar honden erg boos werden her en derquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:44 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Gingen er ook hondjes druk blaffen toen je voor het raam stond?
Om voortaan ALLE fotos die ik maak op fok te zetten, ipv een klein deelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarmee heb je gedreigd om mod te worden eigenlijk?
en dat was zeker vlak voor de downtimequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om voortaan ALLE fotos die ik maak op fok te zetten, ipv een klein deel
Neequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dat was zeker vlak voor de downtime
Doe hem eens vinden dan!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb m in Appelscha niet gezien.
Misschien kunnen we beter vragen waar jij hem achtergelaten hebt.quote:
Geheel correct, vriend intxaurragaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:56 schreef Intxaurraga het volgende:
Dit topic riekt naar een verslag van een mislukt tripje naar Appelscha.
Ik heb soms mijn heldere momenten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geheel correct, vriend intxaurraga
Wow, hier in de omgeving rijden enkel veredelde bestelbusjes naar grote steden & dorpenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:58 schreef Alexxxxx het volgende:
En met deze bus ben ik van Heerenveen naar Appelscha geredenStandplaats Assen, naar ik meen.
[afbeelding]
Merk en type: Mercedes-Benz Citaro
Eigenaar: Arriva
Bijzonderheden: lijn 16 naar Assen, ik ben tot Appelscha meegereden; gelede bus
Heel vet die gelede bussen. De duinen in Appelscha zijn vet overigens.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:58 schreef Alexxxxx het volgende:
En met deze bus ben ik van Heerenveen naar Appelscha geredenStandplaats Assen, naar ik meen.
[afbeelding]
Vertel me je omgeving en ik kijk of ik je veredelde bestelbus op de foto hebquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:59 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Wow, hier in de omgeving rijden enkel veredelde bestelbusjes naar grote steden & dorpen.
Mn geliefde is slecht ter been dus dat heb ik helaas niet kunnen controleren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:00 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Heel vet die gelede bussen. De duinen in Appelscha zijn vet overigens.
Noord-Oost Noord-Brabant. Ben je ooit zover afgezakt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vertel me je omgeving en ik kijk of ik je veredelde bestelbus op de foto heb
Twee dagen geleden, in bed.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:56 schreef Bruce117 het volgende:
Misschien kunnen we beter vragen waar jij hem achtergelaten hebt.
Ja, zover ben ik afgezakt. Ben twee keer in Venlo, twee keer in Den Bosch en een keer in Antwerpen geweest om fotos te maken. Mn dieptepunten, kaarttechnisch gezien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:02 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Noord-Oost Noord-Brabant. Ben je ooit zover afgezakt?
Jij bent blauw, dan weet je toch alles?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Arcee is niet blauw, dus ik weet van niets
Nee, dat zijn de rooien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:12 schreef Biene het volgende:
[..]
Jij bent blauw, dan weet je toch alles?
Ow, wacht, ik krijg iets doorgestraald mbt de plek waar arcee is...quote:
Hij zit in zichzelf?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ow, wacht, ik krijg iets doorgestraald mbt de plek waar arcee is...
Ik krijg twee letters door... een R en een C.... Een man met een R en een C
In grote steden in Brabant rijden die ja. Evenals in middelgrote steden zonder treinverbinding (Waalwijk, Uden). Hier is wel een goede treinverbinding, maar als je naar een dorp in de buurt wil, ben je overgeleverd aan buurtbusjes van vrijwilligers waar ongeveer 8 passagiers in kunnen. Dus geen mooie gelede bussen naar Teeffelen, Geffen en Maren-Kesselquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, zover ben ik afgezakt. Ben twee keer in Venlo, twee keer in Den Bosch en een keer in Antwerpen geweest om fotos te maken. Mn dieptepunten, kaarttechnisch gezien.
BBA toch?
[afbeelding]
Wat doet die lelijk bus in Amersfoortquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, zover ben ik afgezakt. Ben twee keer in Venlo, twee keer in Den Bosch en een keer in Antwerpen geweest om fotos te maken. Mn dieptepunten, kaarttechnisch gezien.
BBA toch?
[afbeelding]
Wachten op de volgende rit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat doet die lelijk bus in Amersfoort
Ze zijn wel kleiner. Maar die Groningen dingen zijn wel buitengewoon lelijk zegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, t is vast neit zo erg als de citybussen van Groningen.
[afbeelding]
Daarrijden Kutsenitsen(ja, zo heten ze echt)
Het zal me een worst wezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja godver open maar een Arcee zoek topic of zoDit gaat over Appelscha, en voor zover ik weet is Arcee geen Stellingwerver
Toch?
Dacht je dat ik in Amersfoort alleen maar 1 BBA bus op de foto had gezet dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar in Amersfoort rijden veel mooiere connexxion bussen man
Rot op je me BBA bussen![]()
Met of zonder aardbeienraam?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:29 schreef Geqxon het volgende:
Is die foto in Amersfoort gemaakt danDie bus gaat toch naar Amersfoort?
[afbeelding]
De kleuren, de belijning, de perfectie
Ja, de richtingsfilm was nog niet veranderdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:29 schreef Geqxon het volgende:
Is die foto in Amersfoort gemaakt danDie bus gaat toch naar Amersfoort?
[afbeelding]
De kleuren, de belijning, de perfectie
pauperquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Daar aangekomen bleek echter dat er entree werd geheven![]()
ik ga natuurlijk niet betalen om naar bussenkrantenknipsels te kijken, dan kijk ik wel in mn eigen plakboeken
![]()
T was een low budget tripjequote:
Waar woon jij eigenlijk inquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T was een low budget tripjeDe entree was 3,50 voor niet leden inclusief een kopje koffie
En ik walg van koffie
Tussen Stiens en Ljouwertquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk inFriesland
?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tussen Stiens en Ljouwert
qu63, bedankt voor de links
om 16:00 wordt ie 22 van assen naar beilenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
In de vorm van "Friesland" tenminste dit was vroegah. Tegenwoordig kan dat er ook al niet meer vanaf want er komt niemand meer. vind je het gek!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:41 schreef Ikiskoel het volgende:
En dat klote miniatuurpark.... TSSSS!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:26 schreef Ikiskoel het volgende:
Er wonen alleen sukkels op de boerenstreek, dat MOET gewoon wel
Ja, het was koud zonder jou.quote:
Je kunt er ook midget golfen, of was die ook dicht?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb me dagenlang verheugd op vandaag. Ik zou vandaag naar Appelscha.
Vanochtend ging de wekker al vroeg. Zo snel mogelijk op de fiets gesprongen naar Leeuwarden, en daar met lijn 28 naar Heeerenveen gereden. In Heeerenveen waren we precies op tijd om over te stappen op lijn 16. een mooie gelede Citaro, die ons naar Appelscha bracht. In Apppelscha begin het goed, we hebben lekker gegeten bij een snackbar en wat geknuffled met de café-kat. Vervolgesn op naar onze twee reisdoelen:
reisdoel 1: de heksehoeve
Helaas klopte de wegwijzering niet.. na anderhalf uur lopen kwamen we er achter dat we op precies te verkeerde kant op waren gelopen
meteen dor dus naar reisdoel 2: een tentoonstelling over bussen en trams. Daar aangekomen bleek echter dat er entree werd geheven![]()
ik ga natuurlijk niet betalen om naar bussenkrantenknipsels te kijken, dan kijk ik wel in mn eigen plakboeken
![]()
Gelukkig zit appelscha vol leuke attracties: attractiepark Duinenzathe, dierenpark de kameleon en het miniatuurpark! Maar die waren allemaal dicht vanwege de winter
En toen zijn we maar weer naar huis gegaan, en ik heb welgeteld 1 foto gemaakt in Appelscha:
[afbeelding]
Jullie mogen me uitlachen....
toch niet je eigen hequote:Op zondag 26 februari 2006 00:10 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik had nog zo een muts in je koffer gestopt.
Niet gezienquote:Op zondag 26 februari 2006 00:03 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je kunt er ook midget golfen, of was die ook dicht?![]()
Het is ook niet vlakbij het pretpark. Het is trouwens al jaren geleden dat ik er ben geweest, misschien dat het nu weg is.quote:
Triangeljostiquote:
wauwquote:Op zondag 26 februari 2006 17:12 schreef Ikiskoel het volgende:
tvp
Ken ik jouw ex vast welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:08 schreef Muck het volgende:
Appelscha
2 jaar van mijn leven verpest met heen en weer reizen naar dat gat
En die lambal van een ex van me wilde nooit naar het miniatuurpark, of de dierentuin of wat dan ook, terwijl hij er nota bene zowat náást woont (Boerestreek)
Dus ook ik heb nooit de geitjes mogen aaien of de struisvogel zien sterven van verveling![]()
nee, is er nog wel hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 00:16 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Het is ook niet vlakbij het pretpark. Het is trouwens al jaren geleden dat ik er ben geweest, misschien dat het nu weg is.
Vind je het gek dat ie er nooit heen wou. tis ook geen flikker aan. je loopt er in loopt een rondje. waar je 10 min over doet en je bent klaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:08 schreef Muck het volgende:
Appelscha
2 jaar van mijn leven verpest met heen en weer reizen naar dat gat
En die lambal van een ex van me wilde nooit naar het miniatuurpark, of de dierentuin of wat dan ook, terwijl hij er nota bene zowat náást woont (Boerestreek)
Dus ook ik heb nooit de geitjes mogen aaien of de struisvogel zien sterven van verveling![]()
Je kan er idd indoor midgetgolvenquote:
Wouda?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je kan er idd indoor midgetgolven. Ja ook ik heb een weekend doorgebracht op een kampeerboerderij in Appelscha
.
Daar zat ik in groep 6quote:
Wouda dusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:10 schreef LedZep het volgende:
[..]
Daar zat ik in groep 6. Met die speeltuin ernaast (wij gingen altijd zo hard mogelijk van de glijbaan
)
het park zelf staat er niet meerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:43 schreef Tichelaar het volgende:
Alexxxxx, staat die snackbar nog tegenover het park?
waar staan je foto's nou?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het park zelf staat er niet meerIs een stuk verhuisd.
PS wat heb jij een lelijke avatar tegenwoordig, waarom geen vlag van je eigen land?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hier
De oogst van gister zet ik er zo op, ben gister vroeg op bed gegaan
Zeik niet verhuis dan. Heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:24 schreef AntiSh0x het volgende:
Appelscha suckt, ik woon er...
Stomme Duinezathe ook altijd. En je struikelt er 's zomers over de toeristen, joechei.
Daar werk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:43 schreef Tichelaar het volgende:
Alexxxxx, staat die snackbar nog tegenover het park?
nu wel klaar dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
150 foto's gemaakt, die heb je er niet 123 op, daar ben je wel een paar uur zoet mee
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het park zelf staat er niet meerIs een stuk verhuisd.
PS wat heb jij een lelijke avatar tegenwoordig, waarom geen vlag van je eigen land?
Ben er jaren geleden weleens geweest. Struikelde ik nog over een loszittende steen, waardoor ik een broek in m'n gat had.quote:
Appelscha. mooie omgevingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:35 schreef erkel het volgende:
Appelscha![]()
Duinenzathé(nog gewerkt, oude park
)
Miniatuurpark
Midgetgolfbaan
Grote en Kleine kale duinen
Dolle Nacht
de Kameleon
de Steegdehal
de Boerestreek(vroeger was het mooier)
de Posthoorn
bosrijke gebied(met die grote trap en uitkijktoren)
Bosbad
TCA
Oude park Duinenzathe ademde gewoon sfeer en nostalgie uitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:52 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Appelscha. mooie omgeving
Duinenzathé.Geinig als je acht bent.
Miniatuurpark Geen hol aan
Midgetgolfbaan Leuk als je 12 bent
Grote en Kleine kale duinen. Loop ik nog regelmatig heen.
Dolle Nacht Echt het slechtste feest ooit
de Kameleon was leuk tot 12 jaar. tegenwoordig nog zwaarder verwaarloosd
de Steegdehal. Ja ach kwam ik niet echt vaak.
de Boerestreek. (vroeger was het mooier) Klopt
de Posthoorn AZC en was vroeger toen het een zembad was ook niet je van het.
bosrijk gebied. Met de uitkijktoren. die welgeteld 100 van de weg in het bos staat. de overige7000 Hectare zijn toch echt een stuk leuker.
Bosbad. leuk
TCA. leuk alleen steeds minder jongeren
Laat me raden... Van Nuil?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:54 schreef Muck het volgende:
mijn ex woont op de boerestreek...
sinds het uit is nooit meer in de buurt geweest van appelscha, en ik mis het ook niet
Daar zijn nog twijfels over.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:50 schreef AntiSh0x het volgende:
[..]
Appelscha is kut, het enige goede is dat IK er woon![]()
Tsja... boeren hè?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:05 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Appelscha ligt gewoon in een mooie omgeving. Alleen die inwoners![]()
Aan je opmerking te zien ben je er dus geweest?quote:
Whehequote:[..]
Aan je opmerking te zien ben je er dus geweest?![]()
Dat constante achter je rug om gelul en dat is niet eens het grootste probleem maar ook dan nog eens over dingen die gewoon niet waar zijn en dan ook nog eens te laf zijn om iemand ermee te confronteren.quote:[..]
Wat is er trouwens mis met die inwoners Gewoonik?
Haha, ik heb er 18 jaar gewoond, dus ik weet waar ik over praat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Eenschquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:00 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Haha, ik heb er 18 jaar gewoond, dus ik weet waar ik over praat.
Nogmaals: Appelscha, boeren!![]()
Dat is overal zoquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:56 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Dat constante achter je rug om gelul en dat is niet eens het grootste probleem maar ook dan nog eens over dingen die gewoon niet waar zijn en dan ook nog eens te laf zijn om iemand ermee te confronteren.
Het gigantisch uitmeten van iemand zijn/haar problemen.
Moet ik doorgaan?
Tuurlijk heb ik er ook mensen rondlopen waar ik graag een babbeltje mee maak maar daar laat ik het dan ook meestal wel bij.
Hehe een trauma heb ik er niet aan opgelopen. ik meld alleen waar jij om vroeg. Maar dat is dus echt wel de algemene instelling van het dorp. Tevens weet je niet wie mijn vrienden zijn/waren dus wat dat betreft.... Meschien ben ik zelfs wel één van jou vroegere vrienden.......quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat is overal zoJe gaat gewoon met de verkeerde mensen om.
Maar een plaats waar je lange tijd gewoond of zelfs getogen bent afzeiken, dat snap ik niet helemaal. Dan moet je er echt wel een trauma opgelopen hebben![]()
nopequote:Op woensdag 14 maart 2007 16:50 schreef AntiSh0x het volgende:
[..]
Laat me raden... Van Nuil?
Appelscha is kut, het enige goede is dat IK er woon![]()
Je hoeft er niet heen hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:40 schreef Gewoonik het volgende:
Ach ja appelscha. Ik zal er morgen weer even heen.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:00 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Haha, ik heb er 18 jaar gewoond, dus ik weet waar ik over praat.
Ja ja duidelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb in appelscha gewoond (aekinga) dus ik was er langer
Wat nou dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:57 schreef Ikiskoel het volgende:
Lekker fikkie daar in Appelscha, heb ik mogen vernemen via de tam-tam (oftewel: oud-Indiaans rooksignaal)
vertel vertelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:57 schreef Ikiskoel het volgende:
Lekker fikkie daar in Appelscha, heb ik mogen vernemen via de tam-tam (oftewel: oud-Indiaans rooksignaal)
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:51 schreef Ikiskoel het volgende:
De Poiezs en de aangrenzende kledingwinkel zijn volledig uitgefikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |