Die zie je niet zo gek veel meerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn eerste Leyland tractor foto, dat was dan weer een lichtpuntje inderdaad
Zelfs zn voorganger, de Nuffield, zie je nog vakerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die zie je niet zo gek veel meer![]()
Je bent trouwens aardig van de leg door deze schokkende gebeurtenissen. Normaliter staat er een nette hoe en wat beschrijving bij je foto'squote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
En toen zijn we maar weer naar huis gegaan, en ik heb welgeteld 1 foto gemaakt in Appelscha:
[afbeelding]
Merk en type: Leyland 272quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:06 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Je bent trouwens aardig van de leg door deze schokkende gebeurtenissen. Normaliter staat er een nette hoe en wat beschrijving bij je foto's, mis ik enigszins bij deze foto; juist nu het zo'n uniek monument als de laatste Leyland trekker van Appelscha betreft.
Gelukkig barst het carneval in Friesland dit weekend weer los. Ben je deze ellende dinsdagavond bij de haring gelukkig weer vergeten![]()
Ik zeg: groot stuk prikkeldraad, geschutstorens, kortweg SPOFquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het moeten de Drentse invloeden zijn, kan niet anders
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Merk en type: Leyland 272
Eigenaar: Onbekend (ik schat een boer!!)
Land van herkomst: Nederland
Datum: 24-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zeg: groot stuk prikkeldraad, geschutstorens, kortweg SPOF
Volgesn het bord voor de deur was het van april tot oktober open. Ik had wel graag geitjes geaaidquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:33 schreef martinuhhh het volgende:
Was even langs het miniatuurpark gekomen, ik had je wel binnen gelaten hoor.
Wat ben jij lief voor modjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:33 schreef martinuhhh het volgende:
Was even langs het miniatuurpark gekomen, ik had je wel binnen gelaten hoor.
Zal ik eens lekken wat jij achter de schermen allemaal voor vuige dingen over Appelscha hebt gezegd?quote:
Ik zei toch dat appelscha pauper wasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zal ik eens lekken wat jij achter de schermen allemaal voor vuige dingen over Appelscha hebt gezegd?
Ik vertel nik!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zei toch dat appelscha pauper was
Vertel maarDan kan ik je noten
stomme nepfries
Daaromquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vertel nik!
Want je had gelijk![]()
Ik heb Nikky al eens foto's van vrachtwagens uit Roden gemaildquote:
Appelschaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kom potdomme net terug van een dag Appelscha met mn liefje
Geniet, maar leef met mate
Ow, wacht, ik doe het alvast voor jullie:
Appelscha![]()
![]()
![]()
Ja, het was stom
Je had gewoon naar binnen moeten lopenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgesn het bord voor de deur was het van april tot oktober open. Ik had wel graag geitjes geaaidBovendien is mn liefje een oud mederwerker van Madurodam, dus die had dan ook eens het goede voorbeeld kunnen zien.
Had er dan een mini-meet van gemaaktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:15 schreef martinuhhh het volgende:
Ik woon op ong 100 m afstand van waar die foto is genomen btw![]()
.
Hij heeft nog voor het gebouw gestaan waar ik binnen wasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Had er dan een mini-meet van gemaakt
Had je zomaar de enige echte Alexxxxx kunnen ontmoeten!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:20 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Hij heeft nog voor het gebouw gestaan waar ik binnen was!
Die vage hippie die naar binnen gluurd eom te kijekn of jullie open waren, dat was ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:20 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Hij heeft nog voor het gebouw gestaan waar ik binnen was!
die friezen zijn gewoon bezig om een terroristische aanslag op Nederland te plegen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die vage hippie die naar binnen gluurd eom te kijekn of jullie open waren, dat was ik
best kut dat het pannenkoekenhuisje pas om drie uur open ging, we waren er om twee uur, ze waren druk bezig met gasflessen
Gewoon een dikke gracht blazen langs de grensquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
die friezen zijn gewoon bezig om een terroristische aanslag op Nederland te plegen!
wij of zij?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gewoon een dikke gracht blazen langs de grens
zolang jullie het dan maar wel op jullie grondgebied doenquote:
Friezen rulesquote:
Waarom zou hij dat niet zijn?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ben je er nou trots op, fries zijn?
Ja!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ben je er nou trots op, fries zijn?
waarmee heb je gedreigd om mod te worden eigenlijk?quote:
Gingen er ook hondjes druk blaffen toen je voor het raam stond?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die vage hippie die naar binnen gluurd eom te kijekn of jullie open waren, dat was ik
best kut dat het pannenkoekenhuisje pas om drie uur open ging, we waren er om twee uur, ze waren druk bezig met gasflessen
Niet dat ik me kan heirnneren. Wel op het drentse pad dat er een paar honden erg boos werden her en derquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:44 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Gingen er ook hondjes druk blaffen toen je voor het raam stond?
Om voortaan ALLE fotos die ik maak op fok te zetten, ipv een klein deelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarmee heb je gedreigd om mod te worden eigenlijk?
en dat was zeker vlak voor de downtimequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om voortaan ALLE fotos die ik maak op fok te zetten, ipv een klein deel
Neequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dat was zeker vlak voor de downtime
Doe hem eens vinden dan!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb m in Appelscha niet gezien.
Misschien kunnen we beter vragen waar jij hem achtergelaten hebt.quote:
Geheel correct, vriend intxaurragaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:56 schreef Intxaurraga het volgende:
Dit topic riekt naar een verslag van een mislukt tripje naar Appelscha.
Ik heb soms mijn heldere momenten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geheel correct, vriend intxaurraga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |