abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:41:07 #201
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35460656
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nergens geld er een verplichting in NLs strafrecht dat je perse lichamelijk contact moet hebben.
Dat komt omdat er in ons strafrecht nooit rekening gehouden is met de komst van een miljoen idioten die weigeren zich aan te passen aan de alhier heersende zeden. Dat komt nog wel, als de nood echt hoog is.
quote:
Daarnaast heb ik gemeld dat ik niet alle vrouwen een hand zal weigeren.
Nee inderdaad, de lelijke niet
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:41:42 #202
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35460684
quote:

[..]

Idd moslims worden overal geslacht
Ohja? Waar dan?
pi_35460710
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat komt omdat er in ons strafrecht nooit rekening gehouden is met de komst van een miljoen idioten die weigeren zich aan te passen aan de alhier heersende zeden. Dat komt nog wel, als de nood echt hoog is.
Nee hoor gelukkig denkt de meerderheid niet zoals jij .
quote:
Nee inderdaad, de lelijke niet
Nee, maar goed zal jij nooit begrijpen.
pi_35460719
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ohja? Waar dan?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:43:42 #205
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35460759
quote:

[..]

Idd moslims worden overal geslacht
Wie zegt trouwens dat iemand hier moslims wil 'slachten' Ik wil slechts dat de moslim terugkeert naar zijn eigen beloofde land, en dat is niet Nederland.
pi_35460781
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

'De rest van de wereld'? In een paar jaar is er veel veranderd. Jij bent hier juist degene met een sterk afwijkende mening.
Mwaw, nee hoor. Op dat kliekje uit je signature na delen bijzonder weinig mensen jouw paranoide waanbeelden wat betreft het duivelse complot dat den miljoenen moesselmannen al honderen jaren geleden gesmeet hebben om in het jaar des here Allah 2006 den complete Westerse wereld als varkens te onderdrukken en halal te slachten.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:44:29 #207
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_35460789
Lichamelijk contact is voor mij overigens best belangrijk. Een weigering daar van zou ik persoonlijk als een belediging opvatten. Het lijkt mij een cultureel verschijnsel dat niet door religieuze verschijnselen te overrulen valt. Gezien dit Nederland is lijkt mij ook dat een ieder zich daar aan aan te passen heeft, net zoals ik mij aanpas naar culturele normen en gebruiken wanneer ik Nederland verlaat.
pi_35460796
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wie zegt trouwens dat iemand hier moslims wil 'slachten' Ik wil slechts dat de moslim terugkeert naar zijn eigen beloofde land, en dat is niet Nederland.
Joh laat ik nou eens een Nederlander zijn, samen met 1000den andere bekeerde moslims die geen ander nationaliteit hebben.
pi_35460845
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:44 schreef Alicey het volgende:
Lichamelijk contact is voor mij overigens best belangrijk. Een weigering daar van zou ik persoonlijk als een belediging opvatten. Het lijkt mij een cultureel verschijnsel dat niet door religieuze verschijnselen te overrulen valt. Gezien dit Nederland is lijkt mij ook dat een ieder zich daar aan aan te passen heeft, net zoals ik mij aanpas naar culturele normen en gebruiken wanneer ik Nederland verlaat.
Come on alicey, je weet heus wel in welke context ik het bedoelde.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:47:18 #210
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_35460896
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Come on alicey, je weet heus wel in welke context ik het bedoelde.
Ik weet wel in welke context je het bedoelt, maar dan nog zou ik me erg beledigd voelen wanneer mij een hand geweigerd wordt.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:47:22 #211
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35460898
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Joh laat ik nou eens een Nederlander zijn, samen met 1000den andere bekeerde moslims die geen ander nationaliteit hebben.
Maakt dat verschil uit dan met betrekking tot hetgeen ik eerder schreef? Emigreer maar lekker naar Iran ofzo, als je zonodig de moslim uit wilt hangen!

En nu ben ik weg
pi_35460931
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:47 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Maakt dat verschil uit dan met betrekking tot hetgeen ik eerder schreef? Emigreer maar lekker naar Iran ofzo, als je zonodig de moslim uit wilt hangen!

En nu ben ik weg
Iran en islam

duidelijk dat je geen kennis van zaken hebt.
pi_35460972
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:47 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

En nu ben ik weg
Doeg

Pas je op voor die zelfmoordterrorist aan het einde van de straat?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_35460977
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:47 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik weet wel in welke context je het bedoelt, maar dan nog zou ik me erg beledigd voelen wanneer mij een hand geweigerd wordt.
Even een lulverhaaltje erom heen.

En als ik nou jou respecteer in al je schoonheid en kuisheid en dat voor mij de reden is om niet lichamelijk contact te accepteren, naast mijn religieuze overtuiging.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:52:16 #215
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_35461074
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Even een lulverhaaltje erom heen.

En als ik nou jou respecteer in al je schoonheid en kuisheid en dat voor mij de reden is om niet lichamelijk contact te accepteren, naast mijn religieuze overtuiging.
Wanneer het van te voren wordt duidelijk gemaakt is het misschien wel anders inderdaad. Wanneer het out of the blue gebeurt levert het echter heel andere gedachten en gevoelens op.

Heb jij enig idee wat het in de Nederlandse cultuur betekent wanneer je een hand weigert?
pi_35461091
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:37 schreef wijsneus het volgende:
Waarom mogen vrouwen en mannen dan niet samen in de moskee? Lijkt mij toch duidelijk een geval van achterstelling van de vrouw.

Mischien is jouw opvatting in deze gelijk aan de 'westerse' 'normen', maar voor de moslim in algemene zin denk ik dat dit niet het geval is.
Ik snap niet waarom veel mensen het eens lijken te zijn met bovenstaande quote. Als mannen en vrouwen worden gescheiden, dan is dat absoluut geen achterstelling van de vrouwen. Het is namelijk niet zo dat een man wel bij de vrouwen mag gaan bidden. Mannen hebben in dit geval niet meer rechten dan vrouwen, en vice versa.
Sterker, bovenstaande quote getuigt ervan dat de schrijver zelf de indruk heeft dat mannen superieur zijn. Het insueert namelijk dat het een voorrecht zou zijn voor vrouwen om bij de mannen te mogen zitten.
Denk na voor je zoiets post.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_35461260
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wanneer het van te voren wordt duidelijk gemaakt is het misschien wel anders inderdaad. Wanneer het out of the blue gebeurt levert het echter heel andere gedachten en gevoelens op.
Nee maar zou het ook nooit zomaar doen zoals de imaam bijvoorbeeld ofzo bij verdonk. Dat niet, natuurlijk moet ze er van op de hoogte zijn
quote:
Heb jij enig idee wat het in de Nederlandse cultuur betekent wanneer je een hand weigert?
tuurlijk ik heb ook NLs bloed in me

Onder meeste omstandigheden hebben ze er nooit problemen mee gehad, bijvoorbeeld toen ik als vertaler mee moest voor een vriend. En makelaar was een vrouw. Ik gaf haar wel een hand en die vriend niet, maar toen die vrouw vroeg waarom ik wel een hand gegeven, moest ik dus toe gegeven dat mijn geloof op dat moment zwak was en ik wou niet verkeerd overkomen. En zij begreep dat allemaal
pi_35461290
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:52 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom veel mensen het eens lijken te zijn met bovenstaande quote. Als mannen en vrouwen worden gescheiden, dan is dat absoluut geen achterstelling van de vrouwen. Het is namelijk niet zo dat een man wel bij de vrouwen mag gaan bidden. Mannen hebben in dit geval niet meer rechten dan vrouwen, en vice versa.
Sterker, bovenstaande quote getuigt ervan dat de schrijver zelf de indruk heeft dat mannen superieur zijn. Het insueert namelijk dat het een voorrecht zou zijn voor vrouwen om bij de mannen te mogen zitten.
Denk na voor je zoiets post.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:58:51 #219
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_35461356
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee maar zou het ook nooit zomaar doen zoals de imaam bijvoorbeeld ofzo bij verdonk. Dat niet, natuurlijk moet ze er van op de hoogte zijn
Verdonk zou ik juist wel een hand weigeren.. Maar dan naar Nederlandse maatstaven..
quote:
tuurlijk ik heb ook NLs bloed in me

Onder meeste omstandigheden hebben ze er nooit problemen mee gehad, bijvoorbeeld toen ik als vertaler mee moest voor een vriend. En makelaar was een vrouw. Ik gaf haar wel een hand en die vriend niet, maar toen die vrouw vroeg waarom ik wel een hand gegeven, moest ik dus toe gegeven dat mijn geloof op dat moment zwak was en ik wou niet verkeerd overkomen. En zij begreep dat allemaal
Of ze deed alsof. Een makelaar is tenslotte iemand in de hoedanigheid van een bedrijf, en om wille van professionaliteit maak je dan van bepaalde zaken geen punt..
pi_35461463
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:58 schreef Alicey het volgende:

[..]

Verdonk zou ik juist wel een hand weigeren.. Maar dan naar Nederlandse maatstaven..
En hoe zou dat zijn dan?
quote:
Of ze deed alsof. Een makelaar is tenslotte iemand in de hoedanigheid van een bedrijf, en om wille van professionaliteit maak je dan van bepaalde zaken geen punt..
Mwuaah zo kwam het iig niet over, anders had ze niet gevraagt naar waarom ik wel een hand gaf en hij niet lijkt me. maar goed zoals je kunt lezen:
quote:
Een man kwam bij de Profeet Mohamed en vroeg hem: O Boodschapper van God, wie onder de mensen is mijn gezelschap het meest waardig? De Profeet zei: jouw moeder. De man zei en wie wie daarna? De Profeet zei: jouw moeder. De man vroeg verder, en vroeg wie komt er daarna? Pas dan zei de Profeet: jouw vader. (Bukhari)
hebben vrouwen een veel hoger rol in de islam dan mannen.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:05:03 #221
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_35461627
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:01 schreef Triggershot het volgende:

En hoe zou dat zijn dan?
Omdat ik een sterke minachting koester jegens haar.
quote:
Mwuaah zo kwam het iig niet over, anders had ze niet gevraagt naar waarom ik wel een hand gaf en hij niet lijkt me. maar goed zoals je kunt lezen:
In professionele gevallen weet je het nooit helemaal zeker.. In professionele situaties laat ik zelf ook niet snel merken als ik bijv. iemand zich als een hork vind gedragen. In prive-situaties ben ik daar minder terughoudend in..
quote:
hebben vrouwen een veel hoger rol in de islam dan mannen.
In de praktijk uit het zich echter niet altijd zo. Het stuk over getuigen doet bovendien weer anders vermoeden (Hier hebben we het eerder al eens over gehad ).
pi_35461796
Ik zal vast wel weer de zaken uit hun context rukken (slechte jeugd gehad) maar eat this:
quote:
Soera 4, vers 34: "De mannen zijn zaakwaarnemers voor de vrouwen, omdat God de een boven de ander heeft bevoorrecht...".
S 23, v 1-6; "Het zal de gelovigen wel gaan... die hun schaamstreek kuis bewaren, behalve bij hun echtgenotes of de slavinnen waarover zij beschikken..." (vergelijk ook: S 4, v 3.)
S 65, v 1: "O profeet! Wanneer jullie je van je vrouwen scheiden, doe dat dan met inachtneming van haar wachttijd..."
S 2, v 282 "En roep twee getuigen op uit het midden van jullie mannen. En als er geen twee mannen zijn, dan een man en twee vrouwen... zodat, als één van haar beiden zich vergist, de andere haar eraan kan herinneren."
S 4, v 176: "... als er verscheidene broers en zusters zijn, dan komt de man het aandeel van twee vrouwen toe."
S 4, v 34: "De deugdzame vrouwen zijn dus onderdanig...Maar zij van wie jullie de ongezeglijkheid vrezen, vermaant haar, laat haar alleen in haar rustplaatsen en slaat haar".
Dan nog de hadith:
quote:
"de hel is vooral bevolkt met vrouwen." (collectie van al Boukhari, een van de meest gezaghebbende).
"Vrouwen hebben minder rede en minder geloof..."
zie: http://www.etiennevermeersch.be/artikels/god_rel/vrouw_islam

Hoe kan de schepper van het atoom en dhr. J.S.Bach zulke onzin neerzenden? Dit zijn toch geen heilige teksten?, dit soort teksten moeten door mannen verzonnen zijn! (dan heb ik het dus over de koran-citaten).
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:10:21 #223
3185 Adelante
To let it go now
pi_35461858
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:05 schreef Alicey het volgende:

Vind ik geen reden om haar hand te weigeren, maar dat voert hier misschien offtopic
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_35461885
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

Duidelijk.
quote:
In professionele gevallen weet je het nooit helemaal zeker.. In professionele situaties laat ik zelf ook niet snel merken als ik bijv. iemand zich als een hork vind gedragen. In prive-situaties ben ik daar minder terughoudend in..
Ja oke, daar heb je wel gelijk in, maar het gaat er zeg maar om dat ik het alleen doe om niet in zonde te vallen. Is bij mij helaas meerdere gevallen gebeurt dat je na een gegeven moment toch jezelf niet meer beheerst en voor je het weet heb je al een zonde begaan. Vrienden zijn natuurlijk een ander verhaal, sommige meiden geef ik met opzet geen hand omdat ze weten hoe ik er over denk. Als ik bij een directrice en zo kom geef ik over algemeen wel een hand, maar dat hangt dus wel van sfeer af. Ook bij een huisarts is er sprake van lichamelijk contact dus die geef ik dan ook wel een hand.
quote:
In de praktijk uit het zich echter niet altijd zo. Het stuk over getuigen doet bovendien weer anders vermoeden (Hier hebben we het eerder al eens over gehad ).
Klopt, vandaar ook dit topic als een soort van 2e deel. En eigenlijk geinspireerd door een soort van discussie waar je ook op de hoogte van bent en niet eens naar mijn kant luisterde
pi_35461953
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:08 schreef buachaille het volgende:
volledig uit verband gerukt ja
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:14:55 #226
138600 Ludacris
Disturbing Da Peace!
pi_35462056
De enige reden waarom mensen denken dat vrouwen binnen de Islam worden onderdrukt is onwetendheid.

Oja en die Somalische teef.
Pussy poppin' on a handstand
pi_35462097
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:14 schreef Ludacris het volgende:
De enige reden waarom mensen denken dat vrouwen binnen de Islam worden onderdrukt is onwetendheid.

Oja en die Somalische teef.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:16:36 #228
138600 Ludacris
Disturbing Da Peace!
pi_35462131
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]
Had jij een beter woord in gedachten dan?
pi_35462202
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef Ludacris het volgende:

[..]

Had jij een beter woord in gedachten dan?
Somalische verdwaalde
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:18:44 #230
138600 Ludacris
Disturbing Da Peace!
pi_35462227
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Somalische verdwaalde
Somalisch triest PMS-wicht dat wraak neemt om alles wat wat Moslim lijkt, omdat zij nu niet meer seksueel bevredigt kan worden.
pi_35462292
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Ludacris het volgende:

[..]

Somalisch triest PMS-wicht dat wraak neemt om alles wat wat Moslim lijkt, omdat zij nu niet meer seksueel bevredigt kan worden.
Tsjaah men moet boven dat staan, en niet zoals haar zwak te zijn door te beledigen enzo he
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:21:50 #232
138600 Ludacris
Disturbing Da Peace!
pi_35462352
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tsjaah men moet boven dat staan, en niet zoals haar zwak te zijn door te beledigen enzo he
Ja maar toch is zij 1 van de redenen dat mensen zo over de Islam denken. Daarom open je dit topic toch?
pi_35462372
Oja en voor ik heb vergeet... eigenlijk zijn "man" en "vrouw" ook nog twee archaïsche begrippen. Ik zal vast de afgelopen jaren teveel onzin op Internet gezien hebben, maar sommige vrouwen hebben een clitoris die groter is dan de micropenis die sommige mannen dan weer schijnen te hebben. En kijk eens goed om je heen! 5% van de vrouwen is zeker een man in een vrouwenlichaam en omgekeerd precies hetzelfde (ik moet ineens denken aan Maarten 't Hart). Duidelijk hebben we het bij de mens niet over een binair systeem der geslachten.
pi_35462421
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:21 schreef Ludacris het volgende:

[..]

Ja maar toch is zij 1 van de redenen dat mensen zo over de Islam denken. Daarom open je dit topic toch?
Ja 1 van de redenen, als zij er niet was geweest was er vast wel iemand anders geweest.
Topic is niet gericht om te beledigen of alleen voor haar bedoelt, maar om algmeen misverstanden te verhelderen
pi_35462455
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

'k Ben benieuwd naar de resultaten van een vergelijkend onderzoek naar huiselijk geweld en verkrachting binnen moslim- en binnen niet-moslim-gemeenschappen.

Maarja, da's slechts cultuur he? .
sssssst daar kwets je ze mee... ze zijn daar nogal gevoelig voor

je hebt wel gelijk hoor
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_35462497
quote:

[..]

Het lijkt me dat je het er met enig genoegen over hebt. Zegt weer genoeg!
pi_35462514
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

sssssst daar kwets je ze mee... ze zijn daar nogal gevoelig voor

je hebt wel gelijk hoor
cultureel enzo
pi_35462541
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef buachaille het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je het er met enig genoegen over hebt. Zegt weer genoeg!
hoezo?
pi_35462560
quote:

[..]

Zij is het zelfde als een Christen die van zijn geloof valt, alleen is zij toevallig van de Islam gevallen, en dat zie je niet vaak.
Voor de rest zijn er wel iets meer redenen waarom zij zo denkt over de islam het is niet alleen doordat ze besneden is. Maar dit is een andere discussie lijkt me .
ijs_beer fan!
pi_35462585
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

cultureel enzo

zoiets
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:28:12 #241
138600 Ludacris
Disturbing Da Peace!
pi_35462638
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:26 schreef NanKing het volgende:

[..]

Zij is het zelfde als een Christen die van zijn geloof valt, alleen is zij toevallig van de Islam gevallen, en dat zie je niet vaak.
Voor de rest zijn er wel iets meer redenen waarom zij zo denkt over de islam het is niet alleen doordat ze besneden is. Maar dit is een andere discussie lijkt me .
Grappig dat ik laatst in de AD een stuk las van een Marokkaanse man die van zijn geloof van ''afgevallen''. Maar hem zie ik niet op TV verschijnen en de Islam zwart maken.
Maar zoals je zelf al zei, dit is een totaal andere discussie.
pi_35462642
quote:

[..]

Bahz Ibn Hakim vertelde: "Ik vroeg de Profeet hoe om te gaan met vrouwen en hij zei: Voed ze zoals jullie jezelf voeden, kleed ze zoals jullie jezelf kleden en sla of berisp hen niet."
pi_35462659
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:27 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

[afbeelding]

zoiets
religieus dan?

nogmaals:
Bahz Ibn Hakim vertelde: "Ik vroeg de Profeet hoe om te gaan met vrouwen en hij zei: Voed ze zoals jullie jezelf voeden, kleed ze zoals jullie jezelf kleden en sla of berisp hen niet."

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2006 23:28:55 ]
pi_35462734
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:28 schreef Ludacris het volgende:

[..]

Grappig dat ik laatst in de AD een stuk las van een Marokkaanse man die van zijn geloof van ''afgevallen''. Maar hem zie ik niet op TV verschijnen en de Islam zwart maken.
Maar zoals je zelf al zei, dit is een totaal andere discussie.
Er zijn heel veel ex-Christenen die dit wel doen. Er zijn natuurlijk tal van redenen om dit te doen.
Heb je, je serieus weleens verdiept in AHA? Ik moet zeggen ik ben het vaak niet met haar eens, ze had volgens mij nooit de politiek in moeten gaan, ze nuanceert niet, maar ik snap wel dat ze zo is. Ik keur het nergens goed maar ik snap het wel.
ijs_beer fan!
pi_35462748
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hoezo?
Het is me al eerder opgevallen dat met name lager opgeleiden de besnijdenis van de dame in kwestie meenemen in discussies over haar mening over de Islam. De postgeschiedenis van Ludacris maakt het verder wel af dacht ik zo.
pi_35462767
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

religieus dan?

nogmaals:
Bahz Ibn Hakim vertelde: "Ik vroeg de Profeet hoe om te gaan met vrouwen en hij zei: Voed ze zoals jullie jezelf voeden,kleed ze zoals jullie jezelf kleden en sla of berisp hen niet."
ik heb nog nooit een man in een burka gezien
en weet dat niemand hun vrouw (gimiddeld gezien) zo vaak door het huis slaat als moslims, klote maar het is een feit
pi_35462813
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:31 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

en weet dat niemand hun vrouw (gimiddeld gezien) zo vaak door het huis slaat als moslims, klote maar het is een feit
Ik ben niet iemand die het snel zegt maar, weet je dat of je heb je er een bron voor?
ijs_beer fan!
pi_35462816
quote:

[..]

Hadith bewijst dus duidelijk dat islam en slaan niet samen gaan en dat is een feit.
pi_35462822
quote:

[..]

Je moest eens weten hoeveel Moslims zich bekeren tot het Christendom! Ik kom er wekenlijks voorbeelden van tegen.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:33:59 #250
138600 Ludacris
Disturbing Da Peace!
pi_35462843
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:31 schreef buachaille het volgende:

[..]

Het is me al eerder opgevallen dat met name lager opgeleiden de besnijdenis van de dame in kwestie meenemen in discussies over haar mening over de Islam. De postgeschiedenis van Ludacris maakt het verder wel af dacht ik zo.
Dus jij trekt conclusies over mijn denkvermorgen doormiddel van mijn postgeschiedenis? Dat zegt meer over jou dan over mij.
pi_35462854
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:31 schreef buachaille het volgende:

[..]

Lager opgeleid? Hoe serieus neem jij Fok! om mensen te beoordelen op hun onderwijs?

Ze heeft het daarnaast wel vaak over besnijdenis toch
pi_35462865
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:33 schreef buachaille het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoeveel Moslims zich bekeren tot het Christendom! Ik kom er wekenlijks voorbeelden van tegen.
Ik zelf heb het nog nooit gezien, wat zijn eigenlijk de beweegredenen van die mensen?
ijs_beer fan!
pi_35462870
quote:
En feiten daar hebben wij bronnen en cijfertjes enzo voor. Doe eens geven
pi_35462877
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:33 schreef buachaille het volgende:

[..]

Andersom ook vriend.
pi_35462919
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hadith bewijst dus duidelijk dat islam en slaan niet samen gaan en dat is een feit.
neen, jij kent de koran niet dat is wel duidelijk. feit is dat 70% van de blijf van mijn lijf huizen vol zitten met moslimas. aan jouw de vraag hoeveel moslima`s maken deel uit van de nederlandse samenleving. ik garandeer je dat het minder dan 4% is. knappe prestatie dat zo`n klein gedeelte van de samenleving de blijf van mijn lijf huizen voor 70% vult
pi_35462945
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:35 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

neen, jij kent de koran niet dat is wel duidelijk. feit is dat 70% van de blijf van mijn lijf huizen vol zitten met moslimas. aan jouw de vraag hoeveel moslima`s maken deel uit van de nederlandse samenleving. ik garandeer je dat het minder dan 4% is. knappe prestatie dat zo`n klein gedeelte van de samenleving de blijf van mijn lijf huizen voor 70% vult
Nogmaals, hoe kom je aan die cijfers?
ijs_beer fan!
pi_35462947
quote:

[..]

Nogmaals: wanneer heb jij zo'n huis voor het laatst van binnen gezien?
pi_35462995
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Andersom ook vriend.
net als v/d ven... en we weten wat daarvan is gekomen jij zal er wel trots op zijn
pi_35463017
quote:

[..]

neen, jij kent de koran niet dat is wel duidelijk.

Jij wel? Leg uit!
pi_35463020
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nogmaals: wanneer heb jij zo'n huis voor het laatst van binnen gezien?
niet, heb de cijfers gezien en die liegen niet
pi_35463040
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:37 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

net als v/d ven... en we weten wat daarvan is gekomen jij zal er wel trots op zijn
nee net als ik.
pi_35463041
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij wel? Leg uit!
lees het en bekeer jezelf
pi_35463053
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:38 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Voor de derde maal, bron?
ijs_beer fan!
pi_35463061
quote:

[..]

lees het en bekeer jezelf
kom met punten als je zeker van je zelf bent dan, waar in de koran wordt uitgenodigd voor slaan van vrouwen.
pi_35463094
quote:

[..]

Blablabla, je bedoelt ik lul anderen na, zonder ook maar ooit ergens bewijs en cijfers gezien te hebben.

Tip: ga eens langs bij zo'n huis
pi_35463163
quote:
Equivalent wil er op wijzen dat huiselijk geweld binnen allochtone gezinnen niet vanuit de cultuur, afkomst of religie verklaard kán en mág worden. Geen enkele culturele achtergrond legitimeert geweld
http://www.huiselijkgewel(...)chtone_gezinnen.html
pi_35463264
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Blablabla, je bedoelt ik lul anderen na, zonder ook maar ooit ergens bewijs en cijfers gezien te hebben.

mbt koran is hij wat dat betreft ook niet met bronnen gekomen helaas.
pi_35463507
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:36 schreef NanKing het volgende:

[..]

Nogmaals, hoe kom je aan die cijfers?
95% van de statistieken zijn uit de duim gezogen

offtopic:
foutje in je link, t is: members.chello.nl; mooie site ;p
pi_35463545
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:51 schreef trancethrust het volgende:

[..]

95% van de statistieken zijn uit de duim gezogen

offtopic:
foutje in je link, t is: members.chello.nl; mooie site ;p
oops zal het meteen veranderen thnx . Mooi klokje toch
ijs_beer fan!
pi_35463662
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

neen ik heb er cijfers van gezien die ik zo ff niet kan vinden maar ze kloppen...

zo`n huis kan je niet zomaar bezoeken hoor
pi_35463706
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:52 schreef NanKing het volgende:

[..]

oops zal het meteen veranderen thnx . Mooi klokje toch
Prachtig
pi_35463716
Laten we nou geen ruzie maken over waar het meeste ruzie gemaakt wordt.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_35463720
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:55 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

neen ik heb er cijfers van gezien die ik zo ff niet kan vinden maar ze kloppen...

ik wacht nog steeds een punt van je vanuit de koran.
pi_35463766
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

mbt koran is hij wat dat betreft ook niet met bronnen gekomen helaas.
je wil het niet zien... reden plaat voor je kop en last van tunnelvisie
pi_35463800
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:59 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

pot...ketel...
ijs_beer fan!
pi_35463815
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:57 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Prachtig
Nou ik vind 'm wel mooi hoor .
ijs_beer fan!
pi_35463853
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:59 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

kom je nog een punt of weetje niet wat onderbouwing inhoudt?
pi_35463863
pi_35463890
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:55 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Als die cijfers echt bestonden dan stond heel het internet vol met kopieeen van het onderzoek. Ik denk dat je ze dan in veelvoud zou aantreffen op www.geertwilders.nl , www.ayaanhirsiali.nl en www.michielsmit.nl
quote:
Als je serieuze bedoelingen hebt en even belt van tevoren mag je wel met een paar vrouwtjes praten voor je eigen onderzoekje hoor
pi_35463933
pi_35463978
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Check de urls en beweer dan eens met droge ogen dat het objectief materiaal is wat je aanhaalt
hahah al paar 1000x aangehaald door de anti islamist.
pi_35464001
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Als die cijfers echt bestonden dan stond heel het internet vol met kopieeen van het onderzoek. Ik denk dat je ze dan in veelvoud zou aantreffen op www.geertwilders.nl , www.ayaanhirsiali.nl en www.michielsmit.nl
[..]
Het enige wat ik heb kunnen vinden op die site van huiselijk geweld was 1 zinnetje dat het bij bijna 900 vrouwen was ondervraagd, waarvan 40 % van de autochtone vrouwen zei ooit mishandelt te zijn en 25 % van de allochtone vrouwen. Dit onderzoek was in '97 .

Er stond trouwens ook dat ze bezig zijn met een onderzoek atm. Die 70% van gewone_man was denk ik sws nergens opgebaseerd.
ijs_beer fan!
pi_35464104
http://www.tanya.nl/karima.html

leuk verhaal over moslima die door haar eigen vader met de dood bedreigd wordt, maar hij heeft een goeie reden hoor ze valt op vrouwen

lezen jullie dat zoek ik nog ff verder
pi_35464231
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:10 schreef GewoneMan het volgende:
http://www.tanya.nl/karima.html

leuk verhaal over moslima die door haar eigen vader met de dood bedreigd wordt, maar hij heeft een goeie reden hoor ze valt op vrouwen

lezen jullie dat zoek ik nog ff verder
Wow, al eentje. Nog flink wat duizenden erbij en je begint een verschuiving in de statistieken te krijgen
pi_35464296
http://www.partnermishandeling.nl/main.php?item=rus20040917

ok het is idd geen 70% maar zeer zeker ver boven elke ander ras, groepering of religie
pi_35464463
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:16 schreef GewoneMan het volgende:

ok het is idd geen 70% maar zeer zeker ver boven elke ander ras, groepering of religie
nix uit de koran kunnen halen nu je je ook in percentage heb vergist?
pi_35464464
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Check de urls en beweer dan eens met droge ogen dat het objectief materiaal is wat je aanhaalt
het zijn deeplinks met links naar stukken uit de koran. LETTERLIJK uit de koran immers staat die er compleet op. incl. de goede dingen die erin staan. lees het en oordeel dan
pi_35464494
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

het zijn deeplinks met links naar stukken uit de koran. LETTERLIJK uit de koran immers staat die er compleet op. incl. de goede dingen die erin staan. lees het en oordeel dan
haha helemaal niet letterlijk uit de koran.
Ze hebben alleen maar neergezet "waar het op neer komt"
pi_35464497
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

nix uit de koran kunnen halen nu je je ook in percentage heb vergist?
lees maar knul dan kom je het vanzelf tegen ga niet alles voor je uitkauwen heb wel wat beters te doen...
pi_35464504
quote:

Het enige wat er staat is letterlijk
quote:
en groot deel hiervan is islamitisch
Een groot deel van 60 is? Laat het 25 procent zijn, dat is dan nog altijd een heel stuk lager als 70 % niet?
ijs_beer fan!
pi_35464523
quote:

Ik kan niets vinden over dat onderzoek op de site van het trimbos
pi_35464524
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:22 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

lees maar knul dan kom je het vanzelf tegen ga niet alles voor je uitkauwen heb wel wat beters te doen...
typische reactie van iemand die zijn argument neit kan onderbouwen jammer.
pi_35464542
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

haha helemaal niet letterlijk uit de koran.
Ze hebben alleen maar neergezet "waar het op neer komt"
LEES en wel op de links klikken... de hele bijbel en koran staat er letterlijk op... maar ja je neemt de moeite niet. have a nice life ik ga maffen
pi_35464565
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:23 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

LEES en wel op de links klikken... de hele bijbel en koran staat er letterlijk op... maar ja je neemt de moeite niet. have a nice life ik ga maffen
ik ben er zeker wel op geweest.
Vaker zelfs, niet de hele koran staat er op niet eens de kwart man.staan alleen maar korte zinnen op.
pi_35464623
edit-verkeerde gequote

Trouwens je zegt het ligt ver boven elke andere bevolkingsgroep? Heb je rekenen overgeslagen op de basisschool?
60% van de vrouwen is van allochtone komaf, een deel daar van is islamitsch Is dan het overgrote deel niet de blanke autochtone vrouw?
40% is autochtoon, 60% kan opgedeelt worden in tig bevolkingsgroepn.

Maar goed ga jij maar lekker slapen hoor .
ijs_beer fan!
pi_35464687
uithuwelijk in de islam?

"Er werd gemeld door Khansa bint Khidam Al-Ansariya dat haar vader haar ten huwelijk gaf en zij dit huwelijk niet graag had. Dus ging zij naar de Apostel van God en hij verklaarde het huwelijk ongeldig."
pi_35464736
Whatever. Iedere vrouw die geslagen wordt is er een teveel. Dit soort cijfers zijn nou eenmaal heel moeilijk te geven, lijkt me. Alsof iedere vrouw die geslagen wordt dat met een megafoon loopt rond te bazuinen. Lijkt me vooral voor vrouwen die hier naar Nederland zijn gehaald en de taal amper machtig zijn nog veel moeilijker.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_35464776
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:29 schreef onemangang het volgende:
Whatever. Iedere vrouw die geslagen wordt is er een teveel. Dit soort cijfers zijn nou eenmaal heel moeilijk te geven, lijkt me. Alsof iedere vrouw die geslagen wordt dat met een megafoon loopt rond te bazuinen. Lijkt me vooral voor vrouwen die hier naar Nederland zijn gehaald en de taal amper machtig zijn nog veel moeilijker.
daar hebben we tolks voor
pi_35464844
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

daar hebben we tolks voor
Tolk: "Dus mevrouw hoe vaak wordt u geslagen?"

De vrouwen de taal niet machtig zijn komen niet vaak buiten enzo , dus waar zou de tolk dit moeten vragen?
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')