quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:14 schreef Ludacris het volgende:
De enige reden waarom mensen denken dat vrouwen binnen de Islam worden onderdrukt is onwetendheid.
Oja en die Somalische teef.

Somalische verdwaaldequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Had jij een beter woord in gedachten dan?

Somalisch triest PMS-wicht dat wraak neemt om alles wat wat Moslim lijkt, omdat zij nu niet meer seksueel bevredigt kan worden.quote:

Tsjaah men moet boven dat staan, en niet zoals haar zwak te zijn door te beledigen enzo hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Somalisch triest PMS-wicht dat wraak neemt om alles wat wat Moslim lijkt, omdat zij nu niet meer seksueel bevredigt kan worden.

Ja maar toch is zij 1 van de redenen dat mensen zo over de Islam denken. Daarom open je dit topic toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tsjaah men moet boven dat staan, en niet zoals haar zwak te zijn door te beledigen enzo he

Ja 1 van de redenen, als zij er niet was geweest was er vast wel iemand anders geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:21 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Ja maar toch is zij 1 van de redenen dat mensen zo over de Islam denken. Daarom open je dit topic toch?

sssssst daar kwets je ze mee... ze zijn daar nogal gevoelig voorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Ben benieuwd naar de resultaten van een vergelijkend onderzoek naar huiselijk geweld en verkrachting binnen moslim- en binnen niet-moslim-gemeenschappen.
Maarja, da's slechts cultuur he?.

Het lijkt me dat je het er met enig genoegen over hebt. Zegt weer genoeg!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Somalisch triest PMS-wicht dat wraak neemt om alles wat wat Moslim lijkt, omdat zij nu niet meer seksueel bevredigt kan worden.

cultureel enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
sssssst daar kwets je ze mee... ze zijn daar nogal gevoelig voor![]()
je hebt wel gelijk hoor

hoezo?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef buachaille het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je het er met enig genoegen over hebt. Zegt weer genoeg!

Zij is het zelfde als een Christen die van zijn geloof valt, alleen is zij toevallig van de Islam gevallen, en dat zie je niet vaak.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Ludacris het volgende:
[..]

Grappig dat ik laatst in de AD een stuk las van een Marokkaanse man die van zijn geloof van ''afgevallen''. Maar hem zie ik niet op TV verschijnen en de Islam zwart maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zij is het zelfde als een Christen die van zijn geloof valt, alleen is zij toevallig van de Islam gevallen, en dat zie je niet vaak.
Voor de rest zijn er wel iets meer redenen waarom zij zo denkt over de islam het is niet alleen doordat ze besneden is. Maar dit is een andere discussie lijkt me.

Bahz Ibn Hakim vertelde: "Ik vroeg de Profeet hoe om te gaan met vrouwen en hij zei: Voed ze zoals jullie jezelf voeden, kleed ze zoals jullie jezelf kleden en sla of berisp hen niet."quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zij is het zelfde als een Christen die van zijn geloof valt, alleen is zij toevallig van de Islam gevallen, en dat zie je niet vaak.
Voor de rest zijn er wel iets meer redenen waarom zij zo denkt over de islam het is niet alleen doordat ze besneden is. Maar dit is een andere discussie lijkt me.

religieus dan?quote:

Er zijn heel veel ex-Christenen die dit wel doen. Er zijn natuurlijk tal van redenen om dit te doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:28 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Grappig dat ik laatst in de AD een stuk las van een Marokkaanse man die van zijn geloof van ''afgevallen''. Maar hem zie ik niet op TV verschijnen en de Islam zwart maken.
Maar zoals je zelf al zei, dit is een totaal andere discussie.

Het is me al eerder opgevallen dat met name lager opgeleiden de besnijdenis van de dame in kwestie meenemen in discussies over haar mening over de Islam. De postgeschiedenis van Ludacris maakt het verder wel af dacht ik zo.quote:

ik heb nog nooit een man in een burka gezienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
religieus dan?
nogmaals:
Bahz Ibn Hakim vertelde: "Ik vroeg de Profeet hoe om te gaan met vrouwen en hij zei: Voed ze zoals jullie jezelf voeden,kleed ze zoals jullie jezelf kleden en sla of berisp hen niet."

Ik ben niet iemand die het snel zegt maar, weet je dat of je heb je er een bron voor?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een man in een burka gezien![]()
en weet dat niemand hun vrouw (gimiddeld gezien) zo vaak door het huis slaat als moslims, klote maar het is een feit![]()

Hadith bewijst dus duidelijk dat islam en slaan niet samen gaan en dat is een feit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een man in een burka gezien![]()
en weet dat niemand hun vrouw (gimiddeld gezien) zo vaak door het huis slaat als moslims, klote maar het is een feit![]()

Je moest eens weten hoeveel Moslims zich bekeren tot het Christendom! Ik kom er wekenlijks voorbeelden van tegen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:26 schreef NanKing het volgende:
[..]

Dus jij trekt conclusies over mijn denkvermorgen doormiddel van mijn postgeschiedenis? Dat zegt meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:31 schreef buachaille het volgende:
[..]
Het is me al eerder opgevallen dat met name lager opgeleiden de besnijdenis van de dame in kwestie meenemen in discussies over haar mening over de Islam. De postgeschiedenis van Ludacris maakt het verder wel af dacht ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |