abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:14:55 #226
138600 Ludacris
Disturbing Da Peace!
pi_35462056
De enige reden waarom mensen denken dat vrouwen binnen de Islam worden onderdrukt is onwetendheid.

Oja en die Somalische teef.
Pussy poppin' on a handstand
pi_35462097
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:14 schreef Ludacris het volgende:
De enige reden waarom mensen denken dat vrouwen binnen de Islam worden onderdrukt is onwetendheid.

Oja en die Somalische teef.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:16:36 #228
138600 Ludacris
Disturbing Da Peace!
pi_35462131
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]
Had jij een beter woord in gedachten dan?
pi_35462202
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef Ludacris het volgende:

[..]

Had jij een beter woord in gedachten dan?
Somalische verdwaalde
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:18:44 #230
138600 Ludacris
Disturbing Da Peace!
pi_35462227
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Somalische verdwaalde
Somalisch triest PMS-wicht dat wraak neemt om alles wat wat Moslim lijkt, omdat zij nu niet meer seksueel bevredigt kan worden.
pi_35462292
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:18 schreef Ludacris het volgende:

[..]

Somalisch triest PMS-wicht dat wraak neemt om alles wat wat Moslim lijkt, omdat zij nu niet meer seksueel bevredigt kan worden.
Tsjaah men moet boven dat staan, en niet zoals haar zwak te zijn door te beledigen enzo he
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:21:50 #232
138600 Ludacris
Disturbing Da Peace!
pi_35462352
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tsjaah men moet boven dat staan, en niet zoals haar zwak te zijn door te beledigen enzo he
Ja maar toch is zij 1 van de redenen dat mensen zo over de Islam denken. Daarom open je dit topic toch?
pi_35462372
Oja en voor ik heb vergeet... eigenlijk zijn "man" en "vrouw" ook nog twee archaïsche begrippen. Ik zal vast de afgelopen jaren teveel onzin op Internet gezien hebben, maar sommige vrouwen hebben een clitoris die groter is dan de micropenis die sommige mannen dan weer schijnen te hebben. En kijk eens goed om je heen! 5% van de vrouwen is zeker een man in een vrouwenlichaam en omgekeerd precies hetzelfde (ik moet ineens denken aan Maarten 't Hart). Duidelijk hebben we het bij de mens niet over een binair systeem der geslachten.
pi_35462421
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:21 schreef Ludacris het volgende:

[..]

Ja maar toch is zij 1 van de redenen dat mensen zo over de Islam denken. Daarom open je dit topic toch?
Ja 1 van de redenen, als zij er niet was geweest was er vast wel iemand anders geweest.
Topic is niet gericht om te beledigen of alleen voor haar bedoelt, maar om algmeen misverstanden te verhelderen
pi_35462455
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

'k Ben benieuwd naar de resultaten van een vergelijkend onderzoek naar huiselijk geweld en verkrachting binnen moslim- en binnen niet-moslim-gemeenschappen.

Maarja, da's slechts cultuur he? .
sssssst daar kwets je ze mee... ze zijn daar nogal gevoelig voor

je hebt wel gelijk hoor
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_35462497
quote:

[..]

Het lijkt me dat je het er met enig genoegen over hebt. Zegt weer genoeg!
pi_35462514
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

sssssst daar kwets je ze mee... ze zijn daar nogal gevoelig voor

je hebt wel gelijk hoor
cultureel enzo
pi_35462541
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef buachaille het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je het er met enig genoegen over hebt. Zegt weer genoeg!
hoezo?
pi_35462560
quote:

[..]

Zij is het zelfde als een Christen die van zijn geloof valt, alleen is zij toevallig van de Islam gevallen, en dat zie je niet vaak.
Voor de rest zijn er wel iets meer redenen waarom zij zo denkt over de islam het is niet alleen doordat ze besneden is. Maar dit is een andere discussie lijkt me .
ijs_beer fan!
pi_35462585
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

cultureel enzo

zoiets
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:28:12 #241
138600 Ludacris
Disturbing Da Peace!
pi_35462638
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:26 schreef NanKing het volgende:

[..]

Zij is het zelfde als een Christen die van zijn geloof valt, alleen is zij toevallig van de Islam gevallen, en dat zie je niet vaak.
Voor de rest zijn er wel iets meer redenen waarom zij zo denkt over de islam het is niet alleen doordat ze besneden is. Maar dit is een andere discussie lijkt me .
Grappig dat ik laatst in de AD een stuk las van een Marokkaanse man die van zijn geloof van ''afgevallen''. Maar hem zie ik niet op TV verschijnen en de Islam zwart maken.
Maar zoals je zelf al zei, dit is een totaal andere discussie.
pi_35462642
quote:

[..]

Bahz Ibn Hakim vertelde: "Ik vroeg de Profeet hoe om te gaan met vrouwen en hij zei: Voed ze zoals jullie jezelf voeden, kleed ze zoals jullie jezelf kleden en sla of berisp hen niet."
pi_35462659
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:27 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

[afbeelding]

zoiets
religieus dan?

nogmaals:
Bahz Ibn Hakim vertelde: "Ik vroeg de Profeet hoe om te gaan met vrouwen en hij zei: Voed ze zoals jullie jezelf voeden, kleed ze zoals jullie jezelf kleden en sla of berisp hen niet."

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2006 23:28:55 ]
pi_35462734
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:28 schreef Ludacris het volgende:

[..]

Grappig dat ik laatst in de AD een stuk las van een Marokkaanse man die van zijn geloof van ''afgevallen''. Maar hem zie ik niet op TV verschijnen en de Islam zwart maken.
Maar zoals je zelf al zei, dit is een totaal andere discussie.
Er zijn heel veel ex-Christenen die dit wel doen. Er zijn natuurlijk tal van redenen om dit te doen.
Heb je, je serieus weleens verdiept in AHA? Ik moet zeggen ik ben het vaak niet met haar eens, ze had volgens mij nooit de politiek in moeten gaan, ze nuanceert niet, maar ik snap wel dat ze zo is. Ik keur het nergens goed maar ik snap het wel.
ijs_beer fan!
pi_35462748
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hoezo?
Het is me al eerder opgevallen dat met name lager opgeleiden de besnijdenis van de dame in kwestie meenemen in discussies over haar mening over de Islam. De postgeschiedenis van Ludacris maakt het verder wel af dacht ik zo.
pi_35462767
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

religieus dan?

nogmaals:
Bahz Ibn Hakim vertelde: "Ik vroeg de Profeet hoe om te gaan met vrouwen en hij zei: Voed ze zoals jullie jezelf voeden,kleed ze zoals jullie jezelf kleden en sla of berisp hen niet."
ik heb nog nooit een man in een burka gezien
en weet dat niemand hun vrouw (gimiddeld gezien) zo vaak door het huis slaat als moslims, klote maar het is een feit
pi_35462813
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:31 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

en weet dat niemand hun vrouw (gimiddeld gezien) zo vaak door het huis slaat als moslims, klote maar het is een feit
Ik ben niet iemand die het snel zegt maar, weet je dat of je heb je er een bron voor?
ijs_beer fan!
pi_35462816
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:31 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Hadith bewijst dus duidelijk dat islam en slaan niet samen gaan en dat is een feit.
pi_35462822
quote:

[..]

Je moest eens weten hoeveel Moslims zich bekeren tot het Christendom! Ik kom er wekenlijks voorbeelden van tegen.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:33:59 #250
138600 Ludacris
Disturbing Da Peace!
pi_35462843
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:31 schreef buachaille het volgende:

[..]

Het is me al eerder opgevallen dat met name lager opgeleiden de besnijdenis van de dame in kwestie meenemen in discussies over haar mening over de Islam. De postgeschiedenis van Ludacris maakt het verder wel af dacht ik zo.
Dus jij trekt conclusies over mijn denkvermorgen doormiddel van mijn postgeschiedenis? Dat zegt meer over jou dan over mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')