Jammer dan idd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:40 schreef static het volgende:
Heb overigens een blanke vrouw ontmoet; een collega op een andere site, alleen jammer dat ze op Eucalypta lijkt.
O, god ja, dat gesis! Zooo irritant! Ze hoeven me echt geen Sir te noemen, maar ik vond dat gesis wel heel erg. 'Hey' is al beter.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:40 schreef static het volgende:
Dit persoon weet e.e.a. wel aardig onder woorden te brengen:
[..]
Nou, dat geschreeuw naar elkaar is inderdaad opvallend aanwezig, het lijken soms complete matpartijen terwijl ze elkaar bij wijze van spreken een mop staan te vertellen en er niets aan de hand is.
Men roept elkaar op straat ook niet bij naam ofzo, ze doen net of ze de aandacht van een kat/poes willen; een soort van: psssssssssssssssssssssstttt.
Heel intens geluid; hoorde ik voor het eerst toen ik op het vliegveld landde toen wist ik niet wat het was; nu ben ik er wel aan gewend. Soms dan.
Vandaag was de zee zo eigenwijs om bij vloed de hele boulevard (doorgaande weg met veel verkeerd) onder water te zetten (Bar Beach); een verkeerschaos dat wil je niet weten, was bijna een uur te laat op een afspraak.
Heb overigens een blanke vrouw ontmoet; een collega op een andere site, alleen jammer dat ze op Eucalypta lijkt.
Ze is de CSC director, dus sowieso een no-go area.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je bent er natuurlijk nog te kort om je standards dusdanig te laten zakken dat ze weer mooi lijkt.
Ik reageer er niet meer op, de mensen die me kennen noemen me Mr. T; dus daar reageer ik op.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, god ja, dat gesis! Zooo irritant! Ze hoeven me echt geen Sir te noemen, maar ik vond dat gesis wel heel erg. 'Hey' is al beter.
Ja, nogal, erg zeldzaam.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:29 schreef bassieVL het volgende:
Blanke vrouwen zijn toch wel een rariteit in Lagos.
Een maand alweer?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:29 schreef static het volgende:
Eerste maand zit erop, nog vijf te gaan en het valt me allesbehalve tegen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:30 schreef static het volgende:
...de mensen die me kennen noemen me Mr. T; dus daar reageer ik op...
Je bent dan ook geen customer natuurlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:26 schreef static het volgende:
[..]
Ze is de CSC director, dus sowieso een no-go area.
Technisch gezien is ze een klant van me.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen customer natuurlijk.
Yep, gaat erg snel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een maand alweer?
Wat vliegt de tijd!
Mr. T.. weet je wel.quote:
Mijn geheugen laat me even in de steek, maar dat is niet ongewoon na L&S kroeggesprekkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:34 schreef static het volgende:
[..]
Technisch gezien is ze een klant van me.
Maar over dergelijke constructies hebben we het wel eens gehad in de kroeg.
Met of zonder de CSC director?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:31 schreef static het volgende:
Hmm. Gisteravond iets teveel bier gedronken tijdens het avondeten (was geloof ik wel te merken).
Was dan ook zo gezellig.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik vindt dat je over 5 maanden wel moet bewijzen dat je écht terug bent hoor.. want ik geloof er niets van de je terugkomt...
Nou, bij zowat alles wat je hier te eten besteld krijg je patatjes.quote:Dat je het daar volhoudt joh... ik zou na 3 weken de aardappels al missen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |