O, god ja, dat gesis! Zooo irritant! Ze hoeven me echt geen Sir te noemen, maar ik vond dat gesis wel heel erg. 'Hey' is al beter.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:40 schreef static het volgende:
Dit persoon weet e.e.a. wel aardig onder woorden te brengen:
[..]
Nou, dat geschreeuw naar elkaar is inderdaad opvallend aanwezig, het lijken soms complete matpartijen terwijl ze elkaar bij wijze van spreken een mop staan te vertellen en er niets aan de hand is.
Men roept elkaar op straat ook niet bij naam ofzo, ze doen net of ze de aandacht van een kat/poes willen; een soort van: psssssssssssssssssssssstttt.
Heel intens geluid; hoorde ik voor het eerst toen ik op het vliegveld landde toen wist ik niet wat het was; nu ben ik er wel aan gewend. Soms dan.
Vandaag was de zee zo eigenwijs om bij vloed de hele boulevard (doorgaande weg met veel verkeerd) onder water te zetten (Bar Beach); een verkeerschaos dat wil je niet weten, was bijna een uur te laat op een afspraak.
Heb overigens een blanke vrouw ontmoet; een collega op een andere site, alleen jammer dat ze op Eucalypta lijkt.
Ze is de CSC director, dus sowieso een no-go area.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je bent er natuurlijk nog te kort om je standards dusdanig te laten zakken dat ze weer mooi lijkt.
Ik reageer er niet meer op, de mensen die me kennen noemen me Mr. T; dus daar reageer ik op.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, god ja, dat gesis! Zooo irritant! Ze hoeven me echt geen Sir te noemen, maar ik vond dat gesis wel heel erg. 'Hey' is al beter.
Ja, nogal, erg zeldzaam.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:29 schreef bassieVL het volgende:
Blanke vrouwen zijn toch wel een rariteit in Lagos.
Een maand alweer?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:29 schreef static het volgende:
Eerste maand zit erop, nog vijf te gaan en het valt me allesbehalve tegen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:30 schreef static het volgende:
...de mensen die me kennen noemen me Mr. T; dus daar reageer ik op...
Je bent dan ook geen customer natuurlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:26 schreef static het volgende:
[..]
Ze is de CSC director, dus sowieso een no-go area.
Technisch gezien is ze een klant van me.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen customer natuurlijk.
Yep, gaat erg snel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een maand alweer?
Wat vliegt de tijd!
Mr. T.. weet je wel.quote:
Mijn geheugen laat me even in de steek, maar dat is niet ongewoon na L&S kroeggesprekkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:34 schreef static het volgende:
[..]
Technisch gezien is ze een klant van me.
Maar over dergelijke constructies hebben we het wel eens gehad in de kroeg.
Met of zonder de CSC director?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:31 schreef static het volgende:
Hmm. Gisteravond iets teveel bier gedronken tijdens het avondeten (was geloof ik wel te merken).
Was dan ook zo gezellig.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik vindt dat je over 5 maanden wel moet bewijzen dat je écht terug bent hoor.. want ik geloof er niets van de je terugkomt...
Nou, bij zowat alles wat je hier te eten besteld krijg je patatjes.quote:Dat je het daar volhoudt joh... ik zou na 3 weken de aardappels al missen..
Met een stel bijzonder aantrekkelijke Libanese dames.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Met of zonder de CSC director?.
Laat hun man, broer of vader het maar niet horen dat je met ze uit bent.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef static het volgende:
Met een stel bijzonder aantrekkelijke Libanese dames.
kun je lekker mee vlechtenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:54 schreef static het volgende:
Overigens scheren redelijk wat vrouwen hier hun benen niet
Brard?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:04 schreef static het volgende:
Een paar collega's belden net, die zijn op weg naar Pat's Bar. Ik dus ook.
Volgens mij kun je daar vreselijk leuk mee stappen, maar goed.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:04 schreef static het volgende:
Een paar collega's belden net, die zijn op weg naar Pat's Bar. Ik dus ook zo.
Pat's Bar is leuk. Ook weer veel mosquito's zoals in de Y-Not. Maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:07 schreef static het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar vreselijk leuk mee stappen, maar goed.![]()
je weet niet wat de 'jenever' van het land is waar je verblijft?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:12 schreef static het volgende:
Geen idee.
okèquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef static het volgende:
Over een paar weken, heb even geen zin meer.
Druk? Stress? V'tel, v'tel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef static het volgende:
Over een paar weken, heb even geen zin meer.
Maar stiekem zou je dat wel willen. Anders had je die ISP niet in de fik gestoken natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:01 schreef static het volgende:
Vergeet niet dat ik hier niet op vakantie ben.
Thanks W.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:09 schreef laffer het volgende:
blijft leuk om te lezen, en die foto`s zijn top![]()
(leuk je ff gesproken te hebben gisteren stats)
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:14 schreef zoalshetis het volgende:
ik kende static eigenlijk helemaal niet, maar zijn reisverslag doet wel een boekje open.
positief.quote:
is goed man, ik wilde je nog m`n huis telefoonnummer mailen maar ik zie geen mailadres in je profiel staanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:28 schreef static het volgende:
[..]
Thanks W.
Vanavond bel ik je niet meer, ga zo een filmpje kijken en in slaap vallen.
Ik heb je huisnummer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:33 schreef laffer het volgende:
[..]
is goed man, ik wilde je nog m`n huis telefoonnummer mailen maar ik zie geen mailadres in je profiel staan![]()
mail me dat anders ff
sinds m`n verhuizing is m`n huisnummer veranderd, mail me ffquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:49 schreef static het volgende:
[..]
Ik heb je huisnummer.
Ik mail zo wel even.
donequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:14 schreef static het volgende:
Welk adres? Heb je al eerder gemaild, maar dat werkt niet.
Kun je mij mailen op ail.com?
als je voor dit gebouw staat, moet je links de straat volgen naar Bar Beach. Vlak na de bank met dat glazen gebouw rechtsaf. Dus +- 5 minuten van het Stalion House. Een nigeriaanse collega heeft e rnog de schotels op mogen instaleren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:18 schreef static het volgende:
Stalion house.
Ben er wel eens in geweest omdat daar de Ecobank zit met een ATM die het 'soms' doet.
Waar was jouw guesthouse ongeveer?
Ik ben daar twee keer geweest. Volgens mij hadden de mooie vrouwen toen een dagje vrij.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:12 schreef static het volgende:
Ik ben er trouwens eindelijk achter waar de mooie vrouwen zich schuilhouden.
Gut, moet je toch zelf nog gaan rijdenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef static het volgende:
Gaat leuk worden volgende week; dan is er een massale volkstelling van dinsdag tot en met donderdag.
Dat houdt in dat geen enkele local tussen acht uur 's-ochtends en vijf uur in de middag zich mag verplaatsen; dus ook de chauffeurs niet.
zal voor die ene keer dan ook wel rustig zijn op straat. alleen maar expats die met hun SUV overal naar toe scheuren.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gut, moet je toch zelf nog gaan rijden.
Ik heb nog geen death wish, dank je wel.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gut, moet je toch zelf nog gaan rijden.
Doe je gulp dan ook dichtquote:Op maandag 13 maart 2006 18:10 schreef static het volgende:
[..]
Ik heb nog geen death wish, dank je wel.![]()
Liep trouwens net van kantoor naar mijn hotel, begint een vrouw me toch een partij uit te schelden en te schreeuwen (geen idee wat ze zei) en probeerde me te bespugen. Vreemd volk, ze zijn normaal gesproken erg aardig.
mag jij wel over straat? misschien leuk om eens de buurt te verkennen als het zo stil is?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:10 schreef static het volgende:
[..]
Ik heb nog geen death wish, dank je wel.![]()
Liep trouwens net van kantoor naar mijn hotel, begint een vrouw me toch een partij uit te schelden en te schreeuwen (geen idee wat ze zei) en probeerde me te bespugen. Vreemd volk, ze zijn normaal gesproken erg aardig.
van zijn kantoor naar de flat mocht volgens mij nog net stond ergens.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mag jij wel over straat? misschien leuk om eens de buurt te verkennen als het zo stil is?
Nee, mag ik niet helaas. Zelfs naar de markt gaan met begeleiding is uit den boze.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mag jij wel over straat? misschien leuk om eens de buurt te verkennen als het zo stil is?
Tsja.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat moet je ook vliegen, niet rijden.
Dat doet de halve stad hier; een stuk of 8 miljoen man denk ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
iedereen liep op blote voeten daar, stuk of 30 man denk ik,
Zijn ook meestal best te doen; maar vind het toch vervelend dat je als blanke veel privileges hebt ten opzichte van de gekleurde medemens.quote:de clubs waar we kwamen waren voornamelijk veel ex-p en heel erg gezellig
daar heb ik al dat soort landen moeite mee. die gast had een redelijk gewone baan maar wel een kokin, huishoudster, chauffeur en bewaker. je hoeft gewoon de hele dag niks te doen en alles wordt achter je reet opgeruimt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:13 schreef static het volgende:
Zijn ook meestal best te doen; maar vind het toch vervelend dat je als blanke veel privileges hebt ten opzichte van de gekleurde medemens.
je mist ons hèquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:57 schreef static het volgende:
Ik kom denk ik in mei een weekje terug om te shoppen e.d.
Ja hè?quote:
quote:
\quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:11 schreef static het volgende:
Eíndelijk weer eens een gebakken eitje tijdens het ontbijt; de eitjes zijn in allerlei vormen weer terug op het menu.
Yep, van Hong Kong naar Istanbul en nog een paar in India, en ga zo maar door.quote:Op zondag 19 maart 2006 04:13 schreef Ole het volgende:
maar naar ik heb vernomen gaat je halve familie op reis.
Doe maar voorzichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |