Oefenen Static, oefenen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:11 schreef static het volgende:
Ohw, begin niet over namen; die zijn niet te onthouden hier.
proberen we het gewoon toch een keer? beloning heb ik niet nodigquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:43 schreef static het volgende:
Kan dat? Ik heb het na laten vragen maar men zegt dat zo'n pakketje geheid gestolen wordt.
Maar als het je lukt krijg je ¤50.
stuur ik het niet op als slof, maar haal ik de pakjes eruit en doe ze ingepakt in een bubbeltjesenveloppe. of ik stuur het naar de ambassade. moet je het wel ff gaan halen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
proberen we het gewoon toch een keer? beloning heb ik niet nodig![]()
werk lijkt me vrij safe. van mij komt het ook van een bedrijf af.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:04 schreef static het volgende:
Ambassade is in Abuja, kun je alleen met het vliegtuig heen; dat vind ik nou ook weer wat overdreven om een slof sigaretten op te halen.
Misschien een optie om het naar het hoofdkantoor te sturen waar ik werk; of mijn hotel?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:31 schreef static het volgende:
Doen we, en als je een vrouw was.
Zullen we mailen?
Ik ga nu op stap, morgen toch weer verplicht de hele dag in het hotel aanwezig zijn.
Ja, ik geloof het wel; had W. afgelopen vrijdag nog aan de telefoon maar ze heeft er niets over gezegd. Daarnaast heb ik J. nog maar 1 keer gesproken sinds ik hier ben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:34 schreef Ole het volgende:
J. gaat docu's maken daar toch? wel spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |