niet waar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:41 schreef Bruce117 het volgende:
Nederland heeft minimaal zilver te pakken
Tsja, keuze maken he? Of sport kijken en jong sterven of oud worden zonder sport. Ik zou het wel wetenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk echt dat ik, wil ik de 40 halen, moet ophouden met schaatsen en wielrennen kijken omdat ik anders kapot ga aan de frustratie en de stress.
Maar goed, dat zijn m'n favoriete winter- en zomerbestedingen. Dus wat moet ik nu?
En heb je je tanden al in de nek van Herbie gezet?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat een gezeur. De strijd moet op het ijs gevoerd worden, en niet met kinderachtige acties.
Denk je dat een Amerikaanse zender de beelden aan een NL had laten zien, ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat een gezeur. De strijd moet op het ijs gevoerd worden, en niet met kinderachtige acties.
ja zilverquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:41 schreef Bruce117 het volgende:
Nederland heeft minimaal zilver te pakken
Herbie Goes Bananasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Verheug jij je ook al zo op de tour met Herbie?
Bob gaat het halen
Dat is waarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het WR zit er ook niet zover onder..
Die zendt alleen kunstschaatsen uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk je dat een Amerikaanse zender de beelden aan een NL had laten zien, ik
Chad had maar naar NBC moeten gaan
Volgens mij staat alles stijf... hij zal toch niet aan het sterven zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:43 schreef Ericr het volgende:
Ervik heeft een stijve.
Nou ja, de enige uitweg die ik zie is zelf een groot schaatser worden zodat ik alles gewoon live mee ga maken vanaf nu, maar hoewel ik dit jaar voor het eerst een rondje onder de minuut gereden heb denk ik dat het er toch niet in gaat zitten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, keuze maken he? Of sport kijken en jong sterven of oud worden zonder sport. Ik zou het wel weten
Hup Bob
Tommy Cooper.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij staat alles stijf... hij zal toch niet aan het sterven zijn![]()
Jack Chapel is een lul, maar hij heeft in dit geval gelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:44 schreef tong80 het volgende:
Jack Chapel maakt Mueller helemaal af.
Absoluut! En terecht ook. Hopen dat de Noorse pers 'm gaat grillenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:44 schreef tong80 het volgende:
Jack Chapel maakt Mueller helemaal af.
Echt goor vind ik dat altijdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:44 schreef Falco het volgende:
Ervik krijgt nu ook dat lelijke slijmspoor onder zijn kin
Jezus wat spannend wordt dit!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:46 schreef Ambrosius het volgende:
En dan nu het slotspectakel!
Baggerrace, baggerrace... zo erg was het ook weer niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:46 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kun je nou wel een sterke slotronde rijdenna zo'n baggerrace?
dan zit er iets heel erg mis
Dacht ik ook netquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:46 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kun je nou wel een sterke slotronde rijdenna zo'n baggerrace?
dan zit er iets heel erg mis
Kun je dan een paar klapschaatsen welgemikt in de hoofden van H. Dijkstra en B. maaldrink smijten?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, de enige uitweg die ik zie is zelf een groot schaatser worden zodat ik alles gewoon live mee ga maken vanaf nu,
Nou, goed was het niet hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Baggerrace, baggerrace... zo erg was het ook weer niet.
Slotrit Verheyen-Hedrick nu.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:47 schreef Messenga het volgende:
Wie moeten er nu nog tegen elkaar?
Volg het niet zo, TV staat aan, maar da's alles.
Mag ik u feliciteren met uw timingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:47 schreef 14.gif het volgende:
Gelukkig ben ik net op tijd ingeschakeld om deze rit te zien![]()
Of allebei, eerst je race uitrijden en dan DQquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:48 schreef Brighteyes het volgende:
Nou Chad... pak maar een paar randjes en doe maar een DQ!
Of schaats je gewoon stuk, is ook goed.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |