goud en zilver voor Bob en carlquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het toch wel gaaf voor Bob, al gun ik het Carl ook wel
Ik snap de NOS niet dat ze hem die beelden hebben laten zien, het is toch gvd een tegenstander van de NL, die moet je niet in het zadel helpen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Iets met een boutje. Volgens mij slap gezeur van Hedrick.
Bij die Herbie kan alles.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
HOE KAN DE 10KM NOU NIET JE AFSTAND ZIJN ALS JE ÉÉN VAN DE VIJF RIJDERS BENT DIE OOIT ONDER DE 13 MINUTEN GEREDEN HEEFT. KAN IEMAND ME DAT UITLEGGEN?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:37 schreef Hathor het volgende:
Ik heb net teletext van zaterdag gelezen, en daar staat dat Bob goud heeft gewonnen. Geen zorgen dus mensen.![]()
aller eerst je caps blijft hangenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
HOE KAN DE 10KM NOU NIET JE AFSTAND ZIJN ALS JE ÉÉN VAN DE VIJF RIJDERS BENT DIE OOIT ONDER DE 13 MINUTEN GEREDEN HEEFT. KAN IEMAND ME DAT UITLEGGEN?
rustig maar, rustig maar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zie het rijtje eerder in dit topic.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:39 schreef WEST het volgende:
[..]
aller eerst je caps blijft hangen
5 rijders die onder de 13:00 gereden hebben?
Snap ik ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik erger me wel zoooo aan die opmerking. Is echt nergens op gebasseerd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Door kijken! Ik heb het ook. Echt prachtig tochquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk echt dat ik, wil ik de 40 halen, moet ophouden met schaatsen en wielrennen kijken omdat ik anders kapot ga aan de frustratie en de stress.
Maar goed, dat zijn m'n favoriete winter- en zomerbestedingen. Dus wat moet ik nu?
Welke 5 zijn dat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:39 schreef WEST het volgende:
[..]
aller eerst je caps blijft hangen
5 rijders die onder de 13:00 gereden hebben?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
ik ook... en zilverquote:
Verheug jij je ook al zo op de tour met Herbie?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk echt dat ik, wil ik de 40 halen, moet ophouden met schaatsen en wielrennen kijken omdat ik anders kapot ga aan de frustratie en de stress.
Maar goed, dat zijn m'n favoriete winter- en zomerbestedingen. Dus wat moet ik nu?
Wat een gezeur. De strijd moet op het ijs gevoerd worden, en niet met kinderachtige acties.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap de NOS niet dat ze hem die beelden hebben laten zien, het is toch gvd een tegenstander van de NL, die moet je niet in het zadel helpen...
heel scherpquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:41 schreef Bruce117 het volgende:
Nederland heeft minimaal zilver te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |