Welnee man, releksquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:36 schreef SolidasRock het volgende:
Alweer raak ik in opspraak
Huhquote:en uit de woorden van DirkH kan ik afleiden dat als ik blauw was geweest het wel in orde was geweest?
En zo begreep ik het ook.quote:Ik zei het trouwens omdat ik het idee had dat ElisaB het topic wilde sluiten.
Donequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:59 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] Pentium III 450Mhz Systeem
dicht.
[V&A] ERVARINGEN lieverd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:32 schreef Klonk het volgende:
Ik wil ff melden dat ik een prima en snelle deal heb gehad met general wong, alles ging supersoepel, geld was er snel en het was alleen dankzij carnaval dat ik hem niet gelijk op kon sturen (postkantoren dicht)
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:44 schreef SolidasRock het volgende:
Hier het verzoek de laatste postjes van mij en Dizer te deleten in de universueeke Ab's aangezien er weer 1tje zit te mekkeren daarover in V&A Ervaringen... christus...
Jawel hoor, maar je standaardrijtje dook in elk topic op dat ook maar enigszins over DVD's ging. En daar stoorde een aantal users zich aan. En terecht. Behoorlijk irritant namelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:51 schreef Patch het volgende:
Dus voor topics waar het gaat over 'ruilen' dan mag je geen links plaatsen naar wat de tegenpartij aan ruilwaar heeft?
Zie het nut niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:34 schreef SolidasRock het volgende:
Hier het verzoek de laatste postjes van mij en Dizer te deleten in de universele Afstandbediening topic.
(volgens mij had ik dit eerder gevraagd maar ja...)
Niet? Er wordt opnieuw erover gepost? En wie weet hoeveel mensen die url nog gaan bekijken in ervaringen en op mijn laatste post stuiten en daar hun bedenkingen over hebben die ze dan al niet gaan posten. Veel werk is het niet om die 2 of 3 postjes te deleten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |