abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:47:30 #101
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35635860
ElisaB
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:51:07 #102
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_35635961
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 02:31 schreef SolidasRock het volgende:
Oh, ik was blijkbaar nog niet klaar :

[TK]2x 128MB PC133 SD-RAM
Misleidende titel, is in werkenlijkheid gwoon 4x128 MB DIMM reepjes waarvan 2 al verkocht zijn, dimms werken niet in paren zoals simms dat doen...
Ingegrepen.
pi_35635970
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:47 schreef Dizer het volgende:
ElisaB
Ik heb 2 keer geprobeerd een reactie van je te krijgen in een topic over universuele afstandbedieningen. Wat moet ik doen om je aandacht te krijgen?
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:51:54 #104
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_35635979
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:51 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik heb 2 keer geprobeerd een reactie van je te krijgen in een topic over universuele afstandbedieningen. Wat moet ik doen om je aandacht te krijgen?
Tieten monteren en je naam veranderen in Elisa.
pi_35636034
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:51 schreef ShaoliN het volgende:

Ik moest lachen !
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:54:33 #106
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35636042
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:51 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:51 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Dat is een goed idee, of mij een mail sturen of in mijn fotoboek posten. Sorry Ik ga nu kijken wat je hebt gevraagd
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:02:17 #107
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_35636238

Stelletje gekken
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:16:46 #108
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35636563
Elis.. je hebt de allround beste mod award gewonnen! Ik heb op je gestemd
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:18:14 #109
33954 ElisaB
pi_35636607
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:16 schreef Dizer het volgende:
Elis.. je hebt de allround beste mod award gewonnen! Ik heb op je gestemd
Dus jij was het
pi_35636723
Eh.. ElisaB, sinds wanneer laat jij je door een snotaap, die niet eens de TS is, vertellen dat het topic op slot moet, terwijl TS en ik nog bezig zijn om de deal af te ronden?

[GEZ] Philips universele afstandbediening
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:26:54 #111
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_35636835
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:22 schreef Dirkh het volgende:
Eh.. ElisaB, sinds wanneer laat jij je door een snotaap, die niet eens de TS is, vertellen dat het topic op slot moet, terwijl TS en ik nog bezig zijn om de deal af te ronden?

Ben je er nog niet uit per mail?
pi_35636957
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:26 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ben je er nog niet uit per mail?
Het is bijna afgerond en het lijkt me toch bijzonder dat als een andere snotaap het verzoek doet om het topic te sluiten, waarop vervolgens het topic gesloten wordt.
Als iedereen zijn pakketje binnen heeft, is de deal volgens mij pas rond en kan het op slot. En dan nog kan dat op verzoek van de TS of op eigen initiatief van de mods alhier.

Maar omdat er een stel slowchattende DIG-wannabe's lekker keuvelen over een behuizing van de AB, vervolgens een van die gastjes een slotje vraagt na een verzoek van ElisaB om dat per mail te doen...
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:36:53 #113
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_35637106
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:31 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Het is bijna afgerond en het lijkt me toch bijzonder dat als een andere snotaap het verzoek doet om het topic te sluiten, waarop vervolgens het topic gesloten wordt.
Als iedereen zijn pakketje binnen heeft, is de deal volgens mij pas rond en kan het op slot. En dan nog kan dat op verzoek van de TS of op eigen initiatief van de mods alhier.

Maar omdat er een stel slowchattende DIG-wannabe's lekker keuvelen over een behuizing van de AB, vervolgens een van die gastjes een slotje vraagt na een verzoek van ElisaB om dat per mail te doen...
Je hebt gelijk. Normaliter gaat het ook zo. Maargoed je bent er bijna uit, en mocht er onverhoops toch iets misgaan dan doen we het topic weer open.
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:38:31 #114
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35637158
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:31 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ik ben geen DIG wannabe!
En er werd mij een vraag gesteld en die heb ik beantwoord. Meer niet
pi_35637174
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:36 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Normaliter gaat het ook zo. Maargoed je bent er bijna uit, en mocht er onverhoops toch iets misgaan dan doen we het topic weer open.
Zou je voortaan zo vriendelijk willen zijn om een antwoord te geven waar ik tenminste tegen in kan gaan? Zo kom ik de morgen niet door.
pi_35637227
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:38 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik ben geen DIG wannabe!
En er werd mij een vraag gesteld en die heb ik beantwoord. Meer niet
Ja ja ja, maar ik moest het verhaal een beetje leesbaar maken voor ShaoliN, anders valt ie in slaap bij de eerste zin.
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:45:29 #117
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_35637377
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:40 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ja ja ja, maar ik moest het verhaal een beetje leesbaar maken voor ShaoliN, anders valt ie in slaap bij de eerste zin.
Zo ben ik.
  donderdag 2 maart 2006 @ 12:28:40 #118
33954 ElisaB
pi_35638629
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:22 schreef Dirkh het volgende:

Ow, hai

Ik zag eerst de offtopic. En net toen ik wilde gaan deleten, zag ik een rijtje posts die me de indruk gaven dat de deal al rond was. Dus besloot het deleten te laten voor wat het was, en 'm te sluiten. Sosa en jou (enigszins) kennende ging ik ervan uit dat het beklonken was en ook gewoon goed zou komen.

gele kaart

Erg hè, 'k heb gewoon vertrouwen
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:17:59 #120
33954 ElisaB
pi_35639708
quote:
done
pi_35646233
kan al die off-topic flauwekul verwijderd worden uit mijn topic aub?
[TK] diverse DVD'S
bedankt
pi_35646441
Alweer raak ik in opspraak, en uit de woorden van DirkH kan ik afleiden dat als ik blauw was geweest het wel in orde was geweest? Ik zei het trouwens omdat ik het idee had dat ElisaB het topic wilde sluiten.

Ik had blijkbaar meer dan 2 seconden over dat postje moeten nadenken en zodanig moeten schrijven dat ik mezelf indek en het afschuif met "Doe ermee wat je wilt" maar dan was ik alweer de lul omdat ik modjes aanspoor te doen wat ze toch al willen doen....

Ik meen me te herineren dat iemand zei dat V&A deels offtopic was met vraagjes over producten? Aangezien dat topic tegen het eind aanliep dacht ik dat het geen kwaad kon om wat offtopic vragen te stellen.

Mijn laatste bijdrage aan V&A

[TK] Nokia 6100

Ik heb wel ff genoeg relnichten over me heen gehad nu....
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:40:59 #123
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_35646631
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:36 schreef SolidasRock het volgende:
Alweer raak ik in opspraak, en uit de woorden van DirkH kan ik afleiden dat als ik blauw was geweest het wel in orde was geweest? Ik zei het trouwens omdat ik het idee had dat ElisaB het topic wilde sluiten.

Ik had blijkbaar meer dan 2 seconden over dat postje moeten nadenken en zodanig moeten schrijven dat ik mezelf indek en het afschuif met "Doe ermee wat je wilt" maar dan was ik alweer de lul omdat ik modjes aanspoor te doen wat ze toch al willen doen....

Ik meen me te herineren dat iemand zei dat V&A deels offtopic was met vraagjes over producten? Aangezien dat topic tegen het eind aanliep dacht ik dat het geen kwaad kon om wat offtopic vragen te stellen.

[TK] Nokia 6100

Jij raakt niet in opspraak. ElisaB raakt in dit geval in "opspraak" . Zie niet in dat je om zoiets V&A zou moeten verlaten, maar dat is je eigen keuze. Je bijdrages in het feedbacktopic vind ik niet vervelend. Vind het zelfs wel handig.
pi_35647045
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:36 schreef SolidasRock het volgende:

[TK] Nokia 6100

Cool down, ik zat wat te dollen
pi_35647400
Ik ga V&A niet verlaten hoor, ik blijf gwoon uit feedback. SImpel gezegd, ik heb hier niets te zoeken volgens meerdere mensen puur omdat ik niet blauw ben (nee dit is geen verkapte sollicitatie).

Behulpzaam mag alleen als je blauw bent. Zet dit ff in V&A FAQ, dan is dat ook weer duidelijk.

Oh, mijn eigen topic kan op slot [TK] Veel oud computer PCI/AGP-kaarten

*POEF*
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef Dirkh het volgende:

Cool down, ik zat wat te dollen
Oh oke, mja heb er toch geen zin meer in. Verwacht gwoon dat er gauw weer iemand een bek opentrekt omdat ik een "zwartlijer" ben ongeacht mijn movitatie.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2006 17:03:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')