Donequote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:49 schreef Dizer het volgende:
[TK] heel veel DVD's TS vraagt om een slotje maar heeft dat niet hier gedaan. Users blijven posten
Ik heb voor de overzichtelijkheid liever 7 topics met elk 15 dvd's, dan 1 topic met ruim 100 dvd's. Maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn. Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe we een regel moeten maken met een maximaal aantal topics per TS. Nog los van dat ik me afvraag of we dat moeten willen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:45 schreef woeeiiii het volgende:
Kan er geen regeltje gemaakt worden dat je een X aantal topics per persoon mag plaatsen, vandaag bijvoorbeeld heeft Patch 7 topic geplaatst, terwijl hij het ook gewoon allemaal in 1 topic kan plaatsen
Gisteren plaatste _Fonz ook 7 topics. het hele V&A forum is vernueckt hierdoor vind ik.
Done (een beetje dan)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:32 schreef TeleluvR het volgende:
Wellicht hier even ingrijpen? Ik snap het in ieder geval niet meer?
[TK] || (denk ik) Fender Mustang, Fender Jagstang
Er mag blijkbaar een slotje op, hij wil per sé een verborgen verkoopprijs...quote:
Done dat ook alquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef TeleluvR het volgende:
Er mag blijkbaar een slotje op, hij wil per sé een verborgen verkoopprijs...![]()
Je was me al voor![]()
Je topic is gesloten omdat zaken die op eBay staan, niet ook mogen aangeboden op V&A. Dat het een Nu Kopen aanbieding is, doet daar niets aan af.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef frenzy2003 het volgende:
mag ik even vragen waarom mijn topic is gesloten?
mocht de ebay veiling verlopen,kan hij dan weer gewoon open???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je topic is gesloten omdat zaken die op eBay staan, niet ook mogen aangeboden op V&A. Dat het een Nu Kopen aanbieding is, doet daar niets aan af.
Ja, vooralsnog lijkt me van welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:39 schreef frenzy2003 het volgende:
mocht de ebay veiling verlopen,kan hij dan weer gewoon open???
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:04 schreef SolidasRock het volgende:
[TK] Sony stereo kleuren TV 55cm
[TK] 22" iiyama CRT vlakke beeldbuis Verkocht?
Doe dat maarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:41 schreef frenzy2003 het volgende:
ok dan meld ik me weer bij je over een kleine 24 uur denk ik.
Nah, sorry dat ik je over het hoofd zagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:04 schreef SolidasRock het volgende:
[TK] Sony stereo kleuren TV 55cm
[TK] 22" iiyama CRT vlakke beeldbuis Verkocht?
Ja, dat wat ElisaB zegt bedoelde ik eigenlijk ook. Als iemand je object op ebay koopt kan je em niet alsnog aan iemand hier verkopen omdat je dan verplicht bent om hem daar te verkopen, maar ik begrijp wel wat je ermee wilde bereiken, maar dat mag dus niet op FOKquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:41 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ebay is afgelopen,didn't work out. maggie weer open???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:41 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Done en direct een beetje opgeschoond; game onquote:Op zondag 26 februari 2006 04:42 schreef frenzy2003 het volgende:
ebay is afgelopen,didn't work out. maggie weer open???.
en gelieve dat van ebay uit de OP editten,dat kan ik namelijk niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |