abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35772211
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:22 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

correct me if I'm wrong, maar heeft Nederland niet de grootste moeite met kleine ploegjes?
Ik noem een Andorra, Macedonië, Wit-Rusland, etc etc.......
Ja maar die kom je op het WK niet tegen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:37:00 #252
137910 daaaaan
bla die bla
pi_35778173
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja maar die kom je op het WK niet tegen.
Trinidad? Costa Rica? Moet ik nog verder gaan?
pi_35778594
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:37 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Zitten we daarbij in de poule dan?

Of wilde je met drogen ogen beweren dat die de poulefase doorkomen?
  maandag 6 maart 2006 @ 16:49:26 #254
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_35778628
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:37 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Iets zegt me dat we die op het WK niet tegen gaan komen.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:52:08 #255
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_35778716
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

wie durfde er 4 jaar geleden te beweren dat Zuid-Korea door de poule-rondes heenkomt?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_35778778
quote:

[..]

Probeert...

Lukt niet...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_35778822
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:52 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

wie durfde er 4 jaar geleden te beweren dat Zuid-Korea door de poule-rondes heenkomt?
Ik wel... niet dat ze de halve finale gingen halen, maar de poule overleven dacht ik wel.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:55:36 #258
137910 daaaaan
bla die bla
pi_35778854
quote:

[..]

Het zou me niet verbazen als er 1 zo'n landje doorglipt. Met Duitsland in die poule kun je alles verwachten
pi_35781342
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:20 schreef Zwansen het volgende:

[..]

En als je met nog 10 minuten te spelen in de halve finale met 1-0 achter staat? En als het voetballend niet lukt?

Dan ga je toch met lange halen proberen iets te forceren? Ja, dan willen we graag KJH erin hebben. Nee malloot, dan moet Vennegoor erin.

Vennegoor gaat alleen daarom mee.
Wat is de reactie hierop van de KJHers?
pi_35781405
Dan zal Kuijt in de basis hebben gestart, waardoor we in de halve finale al 80 minuten niet hebben weten te scoren. Daar zit al de fout, en dan moet je KJH ook niet meer inbrengen nee. Daarom mag van mij of Vennegoor of Pierre mee.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_35781581
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:52 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Meld.
pi_35781724
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:20 schreef Zwansen het volgende:

[..]

En als je met nog 10 minuten te spelen in de halve finale met 1-0 achter staat? En als het voetballend niet lukt?

Dan ga je toch met lange halen proberen iets te forceren? Ja, dan willen we graag KJH erin hebben. Nee malloot, dan moet Vennegoor erin.

Vennegoor gaat alleen daarom mee.
UIteraard nog een spits in brengen...

Ligt er natuurlijk aan wie er al op het veld staan... Je gaat niet met 4 centrumspitsen spelen... Marco is Danny Blind niet... Je kán je natuurlijk ook afvragen waarom het 1-0 is... Misschien heeft de spits die opgesteld staat wel zijn dag niet oid... Ik ben van mening dat VofH ook dan niet van doorslag zal zijn...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 6 maart 2006 @ 18:38:30 #263
141188 zoetwaterpiraat
Oranje na 4 potjes weer thuis
pi_35782160
Ach je kunt er lang of kort over discussieren, beter worden de spelers er niet vant. Het blijft een matig tot zwak elftal, met een coach die van gekkigheid niet meer weet wat hij doet. Het hele Nederlands elftal wordt een soort komedie, al helemaal met die achterlijke jurken waar ze nu in rondlopen
Alleen met Bergkamp, Stam en Tim Wakefield in de basis kan het nog iets worden.
pi_35782165
Maar bij een slotoffensief heb je toch echt meer aan een VoH
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 6 maart 2006 @ 18:40:03 #265
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35782233
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:38 schreef zoetwaterpiraat het volgende:
Ach je kunt er lang of kort over discussieren, beter worden de spelers er niet vant. Het blijft een matig tot zwak elftal, met een coach die van gekkigheid niet meer weet wat hij doet. Het hele Nederlands elftal wordt een soort komedie, al helemaal met die achterlijke jurken waar ze in rondlopen
Gelukkig hebben we met Bergkamp en Stam de grote toernooien gewonnen.
  maandag 6 maart 2006 @ 18:43:37 #266
141188 zoetwaterpiraat
Oranje na 4 potjes weer thuis
pi_35782375
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:40 schreef Zwansen het volgende:

Gelukkig hebben we met Bergkamp en Stam de grote toernooien gewonnen.
In de halve finale eruit na pingels tegen de Braziliaan. Dat was een puike prestatie van Dennis en zijn maatjes De debielenbrigade van Marco overleeft echt de poule niet...........ondanks dat ze bij prutsers als Ivoorkust en Servie zijn ingedeeld
Alleen met Bergkamp, Stam en Tim Wakefield in de basis kan het nog iets worden.
  maandag 6 maart 2006 @ 19:59:58 #267
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_35785732
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:43 schreef zoetwaterpiraat het volgende:

[..]

In de halve finale eruit na pingels tegen de Braziliaan. Dat was een puike prestatie van Dennis en zijn maatjes De debielenbrigade van Marco overleeft echt de poule niet...........ondanks dat ze bij prutsers als Ivoorkust en Servie zijn ingedeeld
gelukkig neemt bijna niemand jou meer serieus, en anders doen ze dat na deze post niet meer.
  maandag 6 maart 2006 @ 20:01:22 #268
68638 Zwansen
pi_35785795
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:43 schreef zoetwaterpiraat het volgende:

[..]

Ik ga er net zo lief in de voorrondes uit dan wanneer we weer zoals tegen Brazilië of Italië eruit vliegen.

En halve finals hebben we genoeg gehaald, ik wil nu eens een WK winnen.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:51:54 #269
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35802137
quote:
Oranje van voetstuk; Onherkenbaar tegen verrassende Denen

GOTEBORG - Oranje is op een sensationele manier van de Europese troon gestoten door Denemarken. De dramatische halve finale bij het EK moest uiteindelijk door strafschoppen worden beslist. Marco van Basten miste de tweede strafschop in de serie. De Denen schoten vijf keer raak vanaf elf meter.

Larsen gevaarlijkste man
De Denen, kort voor het evenement in Zweden in de plaats gekomen van Joegoslavie, konden hun geluk niet op. De spelers van Nederland namen op het veld afscheid van de supporters. Oranje was geen schim van de ploeg die donderdag nog zo glorieus van Duitsland won.

Met snel uitgevoerde uitvallen bracht Denemarken Oranje vele keren in verlegenheid. Henrik Larsen was daarbij het grote gevaar. Al na zes minuten kon hij de bal inknikken na een beoordelingsfout van Ronald Koeman en doelman Hans van Breukelen bij de voorzet van Laudrup. Bergkamp deed na 24 minuten iets terug. Acht minuten later was Larsen weer succesvol na knullig uitverdedigen van de Nederlandse defensie.

Gelijkmaker
Frank Rijkaard hield de Nederlandse hoop levend door vier minuten voor het einde van de normale speeltijd Oranje aan de gelijkmaker te helpen. In de verlenging had Nederland enkele kansen, die niet werden benut. Denemarken verloor de betrouwbare verdediger Henrik Andersen met een zware knieblessure. Daar stond een finaleplaats tegen Duitsland tegenover.
Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om even wat oude nieuwsberichten over Van Basten op te rakelen. Wat willen jullie nog meer lezen?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:56:11 #270
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35802247
quote:
San Siro neemt emotioneel afscheid van Van Basten

MILAAN (Reuter) - San Siro zonder Van Basten is als een valk zonder vleugels. Met deze tekst op een spandoek verwoordde een supporter zijn verdriet over het einde van de carriere van Marco van Basten. De aanvaller nam gisteren tijdens een vriendschappelijk duel van zijn club AC Milan tegen Juventus op emotionele wijze afscheid van zijn Italiaanse fans.

Van Basten kreeg een ovationeel applaus van de 60.000 supporters op de tribune. Voor aanvang van de wedstrijd vergezelde hij zijn teamgenoten naar de middenstip van het San Siro stadion.

Met talloze spandoeken dankten de aanhangers Van Basten voor zijn vele doelpunten en zijn belangrijke bijdragen aan de successen van AC Milan. Van Basten maakte een ereronde terwijl op de talrijke videoschermen in het stadion de hoogtepunten uit zijn carriere werden vertoond.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:57:12 #271
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_35802268
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:51 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om even wat oude nieuwsberichten over Van Basten op te rakelen. Wat willen jullie nog meer lezen?
je hebt het over nieuwsberichten ik lees er slechts één......waar blijven de nieuwsberichten over z'n tijd bij Ajax, Milan? Zijn schitterende wedstrijden tijdens 88?

Owh, jij wilt liever alleen een negatief bericht posten.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:58:07 #272
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35802294
Deze kwam ik toevallig als eerste tegen. '88 zit niet in het archief.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:00:40 #273
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35802352
Goed, als je dan echt iets positief wil hebben
quote:
Als golfer laat Marco iedereen achter zich

Het is niet eerlijk verdeeld onder de Nederlandse kinderen. Die van Kaatsheuvel bijvoorbeeld hebben De Efteling om de hoek liggen. En alsof dat nog niet genoeg is, stond afgelopen vrijdag ook nog 's lands op-een-na-beste-voetballer-aller-tijden voor hun voordeur met een bal te pielen. Met een golfbal weliswaar, maar toch. Het blijft Marco van Basten.

Niettemin komen er, ook na schooltijd, niet al te veel kinderen opdagen. De jongeren die in 1988 op televisie zagen hoe Van Basten vijf EK-doelpunten maakte, zijn de jeugd inmiddels voorbij. En van degenen die nu, tien jaar later, nog steeds bereid zijn op een golfbaan de hele dag achter Van Basten aan te sjouwen, lopen er opvallend veel met camera's, microfoons en blocnotes in de aanslag.

Wie niets aan Van Basten wil vragen heeft de handen vrij om te klappen en af en iets te roepen in de trant van: 'Ja oke hoor, dat ziet er goed uit, mooie bal' Wie wel iets wil vragen, is voor niks gekomen, want Van Basten schuwt nog steeds de publiciteit. 'Ik geef geen interviews. Ik ben hier voor mijn plezier.' Meer wil hij niet kwijt.

Van Basten (zwarte blouse, blauwe pullover, beige broek, zwarte gaatjesschoenen met spikes) beweegt zich vandaag over de golfbaan als celebrity. Het Efteling Golfpark heeft speciaal voor beroemde golfende sporters, oud-sporters en andere bekende Nederlanders een celebrity-toernooi georganiseerd. De beroemdheden mogen hun krachten meten met oude topgolfers die meedoen aan het seniorentoernooi.

Van Basten, die al eens aangaf geen profcarriere te ambieren, golft sinds een jaar of vijf en heeft de laagste handicap van allemaal: 6,5. 'Dat is erg goed voor een amateur', legt een woordvoerder van de golfbaan uit, 'maar niet verrassend. Golfen is betrekkelijk simpel te leren. Met een beetje balgevoel kom je al een heel eind. Ik denk dat we kunnen stellen dat Marco van Basten wel een beetje balgevoel heeft. En hij heeft natuurlijk tijd genoeg om te trainen.'

De gelegenheidscaddie van Van Basten is de 16-jarige Maarten Voermans uit Kaatsheuvel. Voermans is een nuchtere jongen. Hij is zich er nauwelijks van bewust dat hij een hesje aan heeft met op de rug in grote letters: MARCO van BASTEN. 'Oh dat', zegt hij, 'ik weet niet of ik dat mag houden. Ik heb het niet gevraagd en ik hou me er niet mee bezig. Vanmorgen zei Van Basten tegen me: 'Bepaal maar een beetje mee hoe we het vandaag gaan doen.' Dat doe ik dus. Marco speelt altijd al goed. Vandaag speelt hij super.'

Dat klopt. Hoewel Van Basten op de zeventiende hole finaal over de bal slaat, eindigt hij met 32 punten op de eerste plaats in de rangschikking der beroemdheden. Boven Jan Siemerink, Betty Stove, Ivan Lendl, Ties Kruize, Tom Okker en Bruni Heinke.
(Volkskrant, 21 sept. 1998)
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:01:30 #274
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35802373
Ik weet niet zo goed hoe het zit met de rechten dus ik hou er ook maar meteen mee op.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:25:21 #275
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_35803005
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik weet niet zo goed hoe het zit met de rechten dus ik hou er ook maar meteen mee op.
het voegde ook bar weinig toe aan de discussie....
pi_35848973
Marco heeft het wel voor elkaar gekregen dat de FIFA zich nog eens buigt over de deadline waarop de WK-selecties bekendgemaakt moeten worden. Al zal dat vermoedelijk niets opleveren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35849299
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Marco heeft het wel voor elkaar gekregen dat de FIFA zich nog eens buigt over de deadline waarop de WK-selecties bekendgemaakt moeten worden. Al zal dat vermoedelijk niets opleveren.
Marco samen met anderen en volgens onze media heef Marco de anderen benaderd, maar Jansma is een pientere man, dus die kan het ook geensceneerd hebben.
Vind ik een goede zaak van Van Basten dit voorstel, vandaar ook dat iedere bondscoach voor was en de Fifa er over nadenkt (en dus uitvoert)
Uitslag 16 Maart.
Yeah baby Yeah!
pi_35850147
Alleen dacht Don Leo dat de Panini-plaatjes voorrang zouden krijgen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36023749
nog 2 daagjes
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:17:04 #280
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36028189
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
nog 2 daagjes
heb ik iets gemist?

Nee dus, uitspraak Kalou
pi_36072218
Wat een fantastische goal van van Basten vanavond! Spontaan kippevel
Hoi.
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:06:15 #282
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_36072481
Morgen special over die afscheidswedstrijd; echt een mooie goal idd!!!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_36072537
Kan hij niet als pinch-hitter mee op het WK?
Hoi.
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:27:39 #284
68638 Zwansen
pi_36073228
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:57 schreef pekel het volgende:
Wat een fantastische goal van van Basten vanavond! Spontaan kippevel
pi_36073277
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:08 schreef zoetwaterpiraat het volgende:

[..]

100% mee eens. Van Basten moet helaas putten uit niet al te veel talentvolle spelers, maar om nou in de laatste interland kneusjes als Jaliens, Boateng, Opdam en Meerdink in de basis te laten starten is echt niet nodig.

Maar hij is op die manier al een paar jaar bezig. De mensen die hij selecteert daar springen echt de tranen van in je ogen.

vd Bergh, Bobson, Cairo, Yildirim, Denneboom, Collins .................... wat een droevenis.

Laat hem maar aanmodderen, ik zit komende zomer lachend voor de buis als ze alles verliezen
Vanaf daar las ik al niet meer verder

Paar jaar
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_36074415
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:27 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Morgenavond een reportage van Studio Sport over de afscheidswedstrijd van Albertini in San Siro. . Komt het doelpunt nog wel in voor. .
Hoi.
pi_36100790
Kippevel moment. Van Basten terug in San Siro voor een afscheidswedstrijd. Netjes even scoren, maar vooral de reacties van het publiek. Heerlijk gewoon
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 16 maart 2006 @ 22:39:17 #288
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_36100838
Zat er goed in Marco.
Hij kan het nog...al was het maar een kwartiertje.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  donderdag 16 maart 2006 @ 22:40:01 #289
106856 MociN
Live your own legend
pi_36100871
Was wel weer erg mooi om dat eens te zien!!
pi_36101022
Mooie beelden inderdaad
pi_36101199
Hij gaf z'n shirt aan van Bronckhorst.... is dit een potentiel "je gaat niet naar het WK, dus krijg je een goedmakertje" kadootje?
Hoi.
pi_36102946
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:49 schreef pekel het volgende:
Hij gaf z'n shirt aan van Bronckhorst.... is dit een potentiel "je gaat niet naar het WK, dus krijg je een goedmakertje" kadootje?
Nee, anders had hij zijn shirt wel naar Van Bommel gestuurd.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 16 maart 2006 @ 23:38:12 #293
68638 Zwansen
pi_36102976
Kut, die moet ik echt zien.
  Trouwste user 2022 donderdag 16 maart 2006 @ 23:55:42 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_36103498
Wat een doelpunt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36103553
zijn er nog ergens beelden te vinden?
  vrijdag 17 maart 2006 @ 03:51:24 #296
131800 Tarado
capô de fusca
pi_36107389
mooie goal
pi_36107641
die van Gullit mag er ook wezen
pi_36107786
Ik was maandag, dinsdag en woensdag in Milaan (niet de wedstrijd van Albertini gezien, we gingen 's middags weer terug). Daar hadden we een hoteleigenaar en die was Milan fan. Dus wij vragen wat hij van San Marco vond. Echt fantastisch zoals die gast in zijn gebrekkige Engels begon te lullen. Marco is nog steeds dé held van Milan. We kregen zelfs gratis bier, omdat hij Ajax dankbaar was voor het opleiden van van Basten

Overigens was hij ook vol lof over Rijkaard en Gullit. Maar van Basten is toch wel dé man daar!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 09:12:53 #300
68638 Zwansen
pi_36108038
Jammer dat Seedorf niet ff speelde tegen Marco...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')