abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 maart 2006 @ 00:08:07 #201
141188 zoetwaterpiraat
Oranje na 4 potjes weer thuis
pi_35760798
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 14:49 schreef RaJitsu het volgende:
Dat Bassie dit soort dingen niet snapt, was me al eerder duidelijk. De manier waarop hij met mensen omgaat die niet in zijn plan passen, zijn mening baseert op allerlei onzin zonder direct met de betreffende personen/clubs te praten, etc. is werkelijk idioot. Evenals de manier waarop hij selecteert (logisch, het een het is gevolg van het ander) en coacht. Dit Oranje gaat een debakel meemaken op het WK. En ik geef er geen flikker om.
100% mee eens. Van Basten moet helaas putten uit niet al te veel talentvolle spelers, maar om nou in de laatste interland kneusjes als Jaliens, Boateng, Opdam en Meerdink in de basis te laten starten is echt niet nodig.

Maar hij is op die manier al een paar jaar bezig. De mensen die hij selecteert daar springen echt de tranen van in je ogen.

vd Bergh, Bobson, Cairo, Yildirim, Denneboom, Collins .................... wat een droevenis.

Laat hem maar aanmodderen, ik zit komende zomer lachend voor de buis als ze alles verliezen
Alleen met Bergkamp, Stam en Tim Wakefield in de basis kan het nog iets worden.
  maandag 6 maart 2006 @ 00:10:23 #202
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_35760869
Als je hoopt dat Nederland het slecht doet, ben je ook een nep Nederlander ook al ondersteun je niet het selectiebeleid van Van Basten.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_35760967
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Als je hoopt dat Nederland het slecht doet, ben je ook een nep Nederlander ook al ondersteun je niet het selectiebeleid van Van Basten.
Ik ondersteun het selectiebeleid van van Basten niet altijd, maar denk wel aan het groter goed: Een volk dat massaal wil dat we winnen en wie ben ik om daar tegen te hopen?
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 00:15:24 #204
141188 zoetwaterpiraat
pi_35761000
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:10 schreef Asskicker14 het volgende:
dan maar een nep Nederlander. Ik voel me inmiddels trouwens Europeaan

Als Ivoorkust scoort, glijd ik op m'n knietjes door de kamer.........you better believe me
  maandag 6 maart 2006 @ 00:16:43 #205
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_35761030
van Basten is gewoon de eerste bondscoach in jaren die doorheeft dat de elf beste spelers niet noodzakelijkerwijs het beste elftal vormen. Zo'n groep moet in balans zijn. Ik zie het nog wel zitten voor komende zomer.
Life is what you make it.
pi_35761120
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:16 schreef Schanulleke het volgende:
van Basten is gewoon de eerste bondscoach in jaren die doorheeft dat de elf beste spelers niet noodzakelijkerwijs het beste elftal vormen. Zo'n groep moet in balans zijn. Ik zie het nog wel zitten voor komende zomer.
Hij was niet de eerste hoor en dat het beste team niet uit de 11 individueel beste spelers bestaat is voor iedereen duidelijk, dat heeft van Basten niet uitgevonden hoor.
Als zijn team in balans is moeten er zeker bikkels in ipv nichten die te bang zijn om een sliding te maken en daarmee hun been open te halen.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 00:31:02 #207
141188 zoetwaterpiraat
pi_35761350
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:20 schreef Elgigante het volgende:

Hij was niet de eerste hoor en dat het beste team niet uit de 11 individueel beste spelers bestaat is voor iedereen duidelijk, dat heeft van Basten niet uitgevonden hoor.
Als zijn team in balans is moeten er zeker bikkels in ipv nichten die te bang zijn om een sliding te maken en daarmee hun been open te halen.
Daarom Jaap........of ze moeten Bogarde en Gobbel weer van stal halen. Maar geen van die 3 zal meegaan. Behalve talent ontbreekt het Oranje inderdaad ook aan bikkels.
pi_35767759
Gister heeft Klaas Jan wederom weer bewezen in het Ned. Elftal thuis te horen. Bikkels hebben we ook nodig, maar wie wilde je daarvoor meebrengen?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35768325
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gister heeft Klaas Jan wederom weer bewezen in het Ned. Elftal thuis te horen. Bikkels hebben we ook nodig, maar wie wilde je daarvoor meebrengen?
In ieder geval Davids.
  maandag 6 maart 2006 @ 11:47:14 #210
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_35768640
Bommel is wel bikkel, Vlaar is er één in wording, en onze überpitbull Davids uiteraard.

Nederland heeft gewoon niet genoeg kerels in het voetbal. Met als triest dieptepunt Nicky Hofs, vers van de kabouters.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_35768813
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:31 schreef zoetwaterpiraat het volgende:

[..]

Daarom Jaap........of ze moeten Bogarde en Gobbel weer van stal halen. Maar geen van die 3 zal meegaan. Behalve talent ontbreekt het Oranje inderdaad ook aan bikkels.
Ik hoop op een instelling die ik gezien heb aan de kant van de Engelsen in de wedstrijd Chelsea - Barcelona nadat Chelsea met 10 man kwam te staan. Ik hoop maar dat van Basten Ooijer meeneemt die is bereid door het vuur te gaan en vol te houden tot het eind.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 11:54:28 #212
143105 megapauper
cq. superheld
pi_35768878
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:37 schreef Robar het volgende:

In ieder geval Davids.
Die deelt alleen tikken uit aan z'n vriendin. Op het veld loopt hij als een dolle stier heen en weer en maakt de ene na de andere overtreding en wel zo opzichtig dat hij alrijd geel of rood krijgt. We hebben een bikkel als Wouters, Stam, Wolf of Tiggelen nodig, die breken iemand doormidden zonder dat ze het veld hoeven verlaten. Nederland heeft ze niet, zelfs in de verdeding zijn het allemaal mietjes terwijl je er daar juist een paar zou verwachten (Opdam, Vlaar, Bronkhorst )
  maandag 6 maart 2006 @ 11:55:02 #213
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_35768903
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:52 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik hoop op een instelling die ik gezien heb aan de kant van de Engelsen in de wedstrijd Chelsea - Barcelona nadat Chelsea met 10 man kwam te staan. Ik hoop maar dat van Basten Ooijer meeneemt die is bereid door het vuur te gaan en vol te houden tot het eind.
Hij bleef ook tot het bittere eind foto's maken
pi_35768938
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Klaas heeft in ieder geval bewezen dat hij goed genoeg is voor Ajax 1, maar meer nog niet. Spelers behoren een seizoen lang goed te spelen alvorens ze überhaupt mogen denken aan een voorselectie van Oranje.
Nederland leidt gewoon te weinig bikkels op, maar dat komt ook door de manier van fluiten in Nederland.
Cruz haalde een wanstaltige streek uit in de wedstrijd Ajax - Inter maar op die manier win je wel wedstrijden..
Yeah baby Yeah!
pi_35769053
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:55 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Klaas heeft in ieder geval bewezen dat hij goed genoeg is voor Ajax 1, maar meer nog niet. Spelers behoren een seizoen lang goed te spelen alvorens ze überhaupt mogen denken aan een voorselectie van Oranje.
Dat is zo Dick Advocaat... Je moet gebruik maken van het moment, en je beste spelers van het moment opstellen... En sorry, dat is VofH in dit geval niet, maar wel een van de beste nederlandse spitsen op dit moment: KJH.
  maandag 6 maart 2006 @ 12:01:27 #216
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_35769139
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:55 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Mooie gedachte, maar dan staan we met 3 man op het veld. Behalve Sar, Bronckhorst en Cocu is er niemand die een heel seizoen goed gedraaid heeft en op topniveau mee kan komen.
quote:
Nederland leidt gewoon te weinig bikkels op, maar dat komt ook door de manier van fluiten in Nederland.
Cruz haalde een wanstaltige streek uit in de wedstrijd Ajax - Inter maar op die manier win je wel wedstrijden..
Bikkelen en vuil spel vind ik niet hetzelfde. Je kan binnen de regels ook keihard bikkelen. Zie Wouters, Tiggelen, deWolf, Gascoigne (hoewel die vaak weer net over het randje zat). Mensen die je niet zomaar even opzij zet.

Wat Cruz flikte heeft niets met bikkelen te maken, dat is gewoon je eigen zwakte als voetballer toegeven, dat je als "gevierd internationale ster" (zoals meneer zichzelf graag ziet) niet langs een in Italië onbekende verdediger als Heitinga kan komen.
pi_35769167
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:54 schreef megapauper het volgende:

[..]

Die deelt alleen tikken uit aan z'n vriendin. Op het veld loopt hij als een dolle stier heen en weer en maakt de ene na de andere overtreding en wel zo opzichtig dat hij alrijd geel of rood krijgt. We hebben een bikkel als Wouters, Stam, Wolf of Tiggelen nodig, die breken iemand doormidden zonder dat ze het veld hoeven verlaten. Nederland heeft ze niet, zelfs in de verdeding zijn het allemaal mietjes terwijl je er daar juist een paar zou verwachten (Opdam, Vlaar, Bronkhorst )
Belangrijk om te weten dat hij ooit zijn vriendin geslagen heeft.
In het veld is hij een aanjager, een vechter, dat heb je juist nodig.
En hij pakt nooit onnodige gele kaarten. . .
pi_35769283
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Dat is zo Dick Advocaat... Je moet gebruik maken van het moment, en je beste spelers van het moment opstellen... En sorry, dat is VofH in dit geval niet, maar wel een van de beste nederlandse spitsen op dit moment: KJH.
KJH is inderdaad vandaag in vorm en ik zou het niet erg vinden als hij vandaag speelde op de openingswedstrijd van Oranje als dat vandaag zou beginnen, alleen begint het pas over 3 maanden. Je weet ook niet hoe efficient Huntelaar in Oranje is, een uitnodiging lijkt me wel op zijn plaats, maar over de opstelling kun je geen reet zeggen.
VOH zou handig kunnen zijn als pinchitter en aanspeelpunt, die jongen moet je absoluut meenemen itt van Hooydonk.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 12:08:33 #219
143105 megapauper
cq. superheld
pi_35769378
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:02 schreef Robar het volgende:

Belangrijk om te weten dat hij ooit zijn vriendin geslagen heeft.
In het veld is hij een aanjager, een vechter, dat heb je juist nodig.
En hij pakt nooit onnodige gele kaarten. . .
LOL, tegen Tsjechie een paar jaar terug mocht hij binnen 15 minuten met 2 x geel van het veld. Gewoon omdat hij als een kip zonder kop over dat veld loopt.
  maandag 6 maart 2006 @ 12:09:37 #220
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_35769428
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:08 schreef megapauper het volgende:

[..]

LOL, tegen Tsjechie een paar jaar terug mocht hij binnen 15 minuten met 2 x geel van het veld. Gewoon omdat hij als een kip zonder kop over dat veld loopt.
omdat Nedved precies weet hoe Davids op te fokken is. Dat heeft hij nu afgeleerd (hoop ik).
pi_35769434
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Mooie gedachte, maar dan staan we met 3 man op het veld. Behalve Sar, Bronckhorst en Cocu is er niemand die een heel seizoen goed gedraaid heeft en op topniveau mee kan komen.
[..]

Bikkelen en vuil spel vind ik niet hetzelfde. Je kan binnen de regels ook keihard bikkelen. Zie Wouters, Tiggelen, deWolf, Gascoigne (hoewel die vaak weer net over het randje zat). Mensen die je niet zomaar even opzij zet.

Wat Cruz flikte heeft niets met bikkelen te maken, dat is gewoon je eigen zwakte als voetballer toegeven, dat je als "gevierd internationale ster" (zoals meneer zichzelf graag ziet) niet langs een in Italië onbekende verdediger als Heitinga kan komen.
Mwa, ik vind Gio eigenlijk B-garnituur verdedigers.
Leuke voetballer maar wat ie juist niet kan is verdedigen. Dat wordt billenknijpen voor de Oranje-fans als Messi aan de bal is.
Ook van der Sar heeft flinke blunders gemaakt dit seizoen Kuijt staat er imo wél het hele seizoen al en heeft de pech dat hij 10 middelmatige voetballers om zich heen heeft en daardoor veroordeeld is tot UefaCup ipv ChampionslLeague.
Emanuelson heeft me zeer positief verrast en moet imo spelen op het WK, net als Cocu.

Bikkelen is inderdaad iets anders dan mijn voorbeeld aangaf, dat heb je juist gezien. Maar het lijkt erop alsof er in de Hollandse school geen plaats meer is voor types als Alex of Majstorovic.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 12:18:33 #222
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_35769726
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:09 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Mwa, ik vind Gio eigenlijk B-garnituur verdedigers.
Gio
zullen we hem gewoon vBronckhorst noemen?

En iemand die al meerdere seizoenen bij een Europese topploeg als Barça in de basis staat, zou ik niet direct B-gernituur willen noemen.
quote:
Leuke voetballer maar wat ie juist niet kan is verdedigen. Dat wordt billenknijpen voor de Oranje-fans als Messi aan de bal is.
Heb je Messi gezien tegen Kroatië? Zo geweldig speelde hij niet. Leek wel een andere Messi dan een week eerder tegen Chelsea.
quote:
Ook van der Sar heeft flinke blunders gemaakt dit seizoen Kuijt staat er imo wél het hele seizoen al en heeft de pech dat hij 10 middelmatige voetballers om zich heen heeft en daardoor veroordeeld is tot UefaCup ipv ChampionslLeague.
Probleem van Kuijt is dat hij z'n plek niet vasthoudt zodra het niet loopt, hij wil alles zelf doen. Zeer nobel, maar daar win je geen wedstrijden mee. Tegen Ecuador ook; geeftie een dieptepass op de spits, maar daar staat niemand, omdat hij daar hoort te staan.
quote:
Emanuelson heeft me zeer positief verrast en moet imo spelen op het WK, net als Cocu.
eensch
quote:
Bikkelen is inderdaad iets anders dan mijn voorbeeld aangaf, dat heb je juist gezien. Maar het lijkt erop alsof er in de Hollandse school geen plaats meer is voor types als Alex of Majstorovic.
eensch.

Vlaar heeft wel de potentie om een Stammetje te worden, maar is daar nog niet. Verder hebben we jarenlang te veel de nadruk gelegd op het voetballend vermogen en aanvallende kwaliteiten van verdedigers. Laten we eerlijk zijn, Oranje-verdedigers zijn in feite gedegradeerde middenvelders.
pi_35769997
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:18 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Gio
zullen we hem gewoon vBronckhorst noemen?

En iemand die al meerdere seizoenen bij een Europese topploeg als Barça in de basis staat, zou ik niet direct B-gernituur willen noemen.
[..]

Heb je Messi gezien tegen Kroatië? Zo geweldig speelde hij niet. Leek wel een andere Messi dan een week eerder tegen Chelsea.
[..]

Probleem van Kuijt is dat hij z'n plek niet vasthoudt zodra het niet loopt, hij wil alles zelf doen. Zeer nobel, maar daar win je geen wedstrijden mee. Tegen Ecuador ook; geeftie een dieptepass op de spits, maar daar staat niemand, omdat hij daar hoort te staan.
[..]

eensch
[..]

eensch.

Vlaar heeft wel de potentie om een Stammetje te worden, maar is daar nog niet. Verder hebben we jarenlang te veel de nadruk gelegd op het voetballend vermogen en aanvallende kwaliteiten van verdedigers. Laten we eerlijk zijn, Oranje-verdedigers zijn in feite gedegradeerde middenvelders.
Je laatste zin is typerend voor het hele manco eigenlijk en ik deel van Bronckhorst bij die garnituur in. Hij heeft sterke bikkelaars o zich heen lopen bij de clubs waar hij speelde, vandaar dat hij niet direct een man uit hoefde te schakelen, maar zich kon richten op de opbouw/aanval.

Kuijt moet ook wat dingen leren en hij neemt idd teveel hooi op zijn vork, maar hij heeft ook geen voorbeelden in zijn ploeg lopen, hij ís Feyenoord en niemand anders, een Cocu zou hem van achteren goed kunnen sturen en coachen denk ik.
Messi is nog een jong kereltje dat zich af en toe voorbijloopt en ik hoop maardat hij ook zo'n dag heeft in de 3e kwalificatiewedstrijd.
Yeah baby Yeah!
pi_35770005
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Om mijn beweringen te backuppen:
quote:
Tussenstand ESM Gouden Schoen per 06-03-2006

1. Luca Toni (Fiorentia, Ita) 23 goals - 46 punten
2. Tarmo Neemelo (FC TVMK, Est) 41 goals - 41 punten
3. Klaas-Jan Huntelaar (Ajax / sc Heerenveen, Ned) 27 goals - 40,5 punten
4. Ruud van Nistelrooy (Man Utd, Eng) 19 goals - 38 punten
4. Samuel Eto’o (FC Barcelona, Spa) 19 goals - 38 punten

6. David Trezeguet (Juventus, Ita) 18 goals - 36 punten
7. Miroslav Klose (Werder Bremen, Dui) 17 goals - 34 punten
7. Thierry Henry (Arsenal, Eng) 17 goals - 34 punten
9. Andrei Sjevtsjenko (AC Milan, Ita) 16 goals - 32 punten
9. Pauleta (Paris SG, Fra) 16 goals - 32 punten

12. Shota Arveladze (AZ, Ned) 20 goals - 30 punten
16. Dirk Kuijt (Feyenoord, Ned) 19 goals - 28,5 punten
29. Jefferson Farfán (PSV, Ned) 17 goals - 25,5 punten
pi_35770151
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

[..]
Dat hij als beste Nederlander staat zegt natuurlijk geen reet over wie de beste spits is. Die positie is afhankelijk van zoveel facoren dan goals alleen.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 12:32:05 #226
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_35770207
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:26 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Je laatste zin is typerend voor het hele manco eigenlijk en ik deel van Bronckhorst bij die garnituur in. Hij heeft sterke bikkelaars o zich heen lopen bij de clubs waar hij speelde, vandaar dat hij niet direct een man uit hoefde te schakelen, maar zich kon richten op de opbouw/aanval.

Kuijt moet ook wat dingen leren en hij neemt idd teveel hooi op zijn vork, maar hij heeft ook geen voorbeelden in zijn ploeg lopen, hij ís Feyenoord en niemand anders, een Cocu zou hem van achteren goed kunnen sturen en coachen denk ik.
Messi is nog een jong kereltje dat zich af en toe voorbijloopt en ik hoop maardat hij ook zo'n dag heeft in de 3e kwalificatiewedstrijd.
Eensch, eensch en eensch.

Ik volg het spaanse voetbal niet zo nauwlettend, maar van wat ik begrepen heb heeft Messi nogal last van zelf-overschatting, vooral tegen mindere verdedigers. Dusss, als we Urby tegen hem opstellen is Messi alvast uitgeschakeld.
pi_35770259
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:32 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Eensch, eensch en eensch.

Ik volg het spaanse voetbal niet zo nauwlettend, maar van wat ik begrepen heb heeft Messi nogal last van zelf-overschatting, vooral tegen mindere verdedigers. Dusss, als we Urby tegen hem opstellen is Messi alvast uitgeschakeld.
Urby is bovendien gretig fel én snel en ik hem hem nog niet echt op tactische blunders kunnen betrappen. Maar een WK is natuurlijk anders dan de wedstrijden die Urby nu speelt.
Yeah baby Yeah!
pi_35770595
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:30 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat hij als beste Nederlander staat zegt natuurlijk geen reet over wie de beste spits is. Die positie is afhankelijk van zoveel facoren dan goals alleen.
Lijkt mij toch redelijk wat zeggen... Als je zelfs gerenomeerde spitsen achter je laat dan is het redelijk aannemelijk dat je dan ook de beste nederlandse spits van het moment bent...
pi_35770674
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Lijkt mij toch redelijk wat zeggen... Als je zelfs gerenomeerde spitsen achter je laat dan is het redelijk aannemelijk dat je dan ook de beste nederlandse spits van het moment bent...
Zet Klaas in de voorhoede van RBC en dan eens zien hoeveel hij erin prikt. Op basis van het aantal gescoorde goals kun je niet zeggen wie er beter is, zoiets is afhankelijk van meerdere zaken en is ook nog een subjectief.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 12:52:58 #230
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_35770861
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:47 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Zet Klaas in de voorhoede van RBC en dan eens zien hoeveel hij erin prikt. Op basis van het aantal gescoorde goals kun je niet zeggen wie er beter is, zoiets is afhankelijk van meerdere zaken en is ook nog een subjectief.
volgens mij werd die stand berekend aan de hand van meerdere factoren, onder meer de zwaarte van de competitie, de ranking van het elftal waar hij in speelt, of hij champions league speelt, etc.
pi_35770949
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:52 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

volgens mij werd die stand berekend aan de hand van meerdere factoren, onder meer de zwaarte van de competitie, de ranking van het elftal waar hij in speelt, of hij champions league speelt, etc.
true, en dan nog sta je hoger de de "onbetwiste" no1 spits van NL, Nistelrooy...
pi_35771041
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:52 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Alleen de zwaarte van de competitie, meer niet en die heeft 3 categorieen meen ik. Een goal in Spanje, Italie, Engeland (misschien vergeet ik er een paar) telt voor 2, een goal in Nederland, Belgie, Frankrijk voor 1,5 en een goal in Albanie bijv voor 1.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 13:02:28 #233
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_35771186
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

[..]
Je hebt helemaal gelijk! Tarmo Neemelo van FC TVMK uit Estland is stukken beter dan Eto’o en Sjevtsjenko

Wat een onzinnig rijtje zeg!
pi_35771205
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:02 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk! Tarmo Neemelo van FC TVMK uit Estland is stukken beter dan Eto’o en Sjevtsjenko

Zo zei hij het volgens mij niet . . .
Neit te kortzichtig reageren.
pi_35771296
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:03 schreef Robar het volgende:

[..]

Nou ja, het verhaal raakt kant noch wal.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 13:06:06 #236
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_35771315
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:03 schreef Robar het volgende:

[..]

Hij haalt uit dat rijtje de conclusie dat Huntelaar beter is dan Nistelrooij, omdat hij hoger staat op de ranglijst. Ik laat alleen maar zien dat dat een vrij onzinnige bewering is, aangezien je dan ook kan zeggen dat een tweederangs spits uit Estland beter is dan Eto'o, omdat hij hoger staat op dat lijstje.

Wat is daar kortzichtig aan?
pi_35771325
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:05 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Nou ja, het verhaal raakt kant noch wal.
Nu ik het zo teruglees moet ik je gelijk geven
pi_35771368
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:06 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Hij haalt uit dat rijtje de conclusie dat Huntelaar beter is dan Nistelrooij, omdat hij hoger staat op de ranglijst. Ik laat alleen maar zien dat dat een vrij onzinnige bewering is, aangezien je dan ook kan zeggen dat een tweederangs spits uit Estland beter is dan Eto'o, omdat hij hoger staat op dat lijstje.

Wat is daar kortzichtig aan?
Bovendien sprak hij over een moment-opname ipv een seizoen en dat rijtje is volgens mij niet gebaseerd op de laatste wedstrijd alleen, maar op een ......
Yeah baby Yeah!
pi_35771466
True, maar op dit moment draait Huntelaar beter dan welke nederlandse spits ook... Dus zou hij zeker mee moeten in de volgende interland
  maandag 6 maart 2006 @ 13:10:53 #240
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35771490
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:02 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Idd. Slaat echt nergens op, ik sla `19 treffers in de Premier League ook hoger aan dan 27 in Nederland. Waaronder 3 tegen RBC, 3 tegen Sparta etc. Wedstrijden die toch al dik gewonnen werden.

Als ie bijvoorbeeld volgende week de winnende maakt tegen PSV mag je gaan hopen op KJ in Oranje.
pi_35771619
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:10 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Idd. Slaat echt nergens op, ik sla `19 treffers in de Premier League ook hoger aan dan 27 in Nederland. Waaronder 3 tegen RBC, 3 tegen Sparta etc. Wedstrijden die toch al dik gewonnen werden.

Als ie bijvoorbeeld volgende week de winnende maakt tegen PSV mag je gaan hopen op KJ in Oranje.
VofH hoort per definitie niet thuis in het Ned elftal, and all i say is dat je dan beter KJH mee kan nemen omdat hij meer toevoegd
pi_35771634
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
True, maar op dit moment draait Huntelaar beter dan welke nederlandse spits ook... Dus zou hij zeker mee moeten in de volgende interland
Tegen miniploegjes scoren is ook niet zo moeilijk.
Yeah baby Yeah!
pi_35771672
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:15 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar zet dan geen drik Kuijt in de spits of neem dan geen VofH mee, KJH is in beiden gevallen een beter alternatief...
pi_35771732
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar zet dan geen drik Kuijt in de spits of neem dan geen VofH mee, KJH is in beiden gevallen een beter alternatief...
VOH, DK en KJH hbben alledrie hun eigen kwaliteiten en KJH is meer spits dan DK en voetballend beter dan VOH, de vraag is alleen wat er nodig is. Kuijt is ook inzetbaar op rechts en VOH heeft al aangetoond net als Dirk ook tegen goede tegenstanders het verschil te kunnen maken, vor KLaas is dat afwachten, al speelde hij een perfect CL-debuut vorige week.
Yeah baby Yeah!
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 maart 2006 @ 13:18:36 #245
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_35771740
KJH moet mee naar Duitsland, maar hij mag ook mee met Foppe naar Portugal in Mei
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 6 maart 2006 @ 13:20:08 #246
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35771785
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

VofH hoort per definitie niet thuis in het Ned elftal, and all i say is dat je dan beter KJH mee kan nemen omdat hij meer toevoegd
En als je met nog 10 minuten te spelen in de halve finale met 1-0 achter staat? En als het voetballend niet lukt?

Dan ga je toch met lange halen proberen iets te forceren? Ja, dan willen we graag KJH erin hebben. Nee malloot, dan moet Vennegoor erin.

Vennegoor gaat alleen daarom mee.
pi_35771816
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:20 schreef Zwansen het volgende:

[..]

En als je met nog 10 minuten te spelen in de halve finale met 1-0 achter staat? En als het voetballend niet lukt?

Dan ga je toch met lange halen proberen iets te forceren? Ja, dan willen we graag KJH erin hebben. Nee malloot, dan moet Vennegoor erin.

Vennegoor gaat alleen daarom mee.
Idd, we hebben 1 kwalificatiewedstrijd al kunnen zien dat het werkt als je hem een kwartier voor tijd inbrengt om iets te forceren.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 13:22:43 #248
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_35771873
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:15 schreef Elgigante het volgende:

[..]

correct me if I'm wrong, maar heeft Nederland niet de grootste moeite met kleine ploegjes?
Ik noem een Andorra, Macedonië, Wit-Rusland, etc etc.......
pi_35772117
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:22 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

correct me if I'm wrong, maar heeft Nederland niet de grootste moeite met kleine ploegjes?
Ik noem een Andorra, Macedonië, Wit-Rusland, etc etc.......
Nederland en Ajax behoren verschillend te zijn, al heeft Marco daar weleens moeite mee
Yeah baby Yeah!
pi_35772157
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:31 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Nederland en Ajax behoren verschillend te zijn, al heeft Marco daar weleens moeite mee
Idd, de beste moeten spelen in het Nederlands Elftal... KJH dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')