abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:41:21 #26
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_36115228
Waarom kies je voor Shanghai?
In Beijing is véél meer te zien en te beleven....
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:11:59 #27
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_36155044
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:41 schreef CleeJee het volgende:
Zoals? Een vriend van mij loopt er stage sinds een weekje, dus dat is een mooi excuus om eens een weekje ver weg te gaan. Maar Bejing is ook een optie... Heb jij reiservaring in China?
Action is the enemy of thoughts
  maandag 20 maart 2006 @ 09:44:36 #28
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_36192434
Ik ben 1,5 jaar geleden 5 weken met de Lonely Planet in de hand door China getrokken ja....
Beijing heeft als stad meer te bieden, meer bezienswaardigheden, kun je ook langer voor uittrekken.
Shanghai wordt vaak gezien als "het Rotterdam van China" een havenstad zonder echt een 'smoel' (uitgezonderd Pudong en The Bund dan) en dan heeft Beijng toch meer....
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
  donderdag 6 april 2006 @ 12:40:57 #29
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_36704375
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:41 schreef CleeJee het volgende:
Omdat Shanghai dé stad in bloei is. Veel internationale bedrijven en zeer veel mogelijkheden.
"There is a moment of sheer panic when I realize that Paul's apartment overlooks the park... and is obviously more expensive than mine."
  donderdag 6 april 2006 @ 12:46:51 #30
52441 TongPo
As Smooth As Silk
pi_36704544
quote:
Op maandag 20 maart 2006 09:44 schreef CleeJee het volgende:
Ik ben 1,5 jaar geleden 5 weken met de Lonely Planet in de hand door China getrokken ja....
Beijing heeft als stad meer te bieden, meer bezienswaardigheden, kun je ook langer voor uittrekken.
Shanghai wordt vaak gezien als "het Rotterdam van China" een havenstad zonder echt een 'smoel' (uitgezonderd Pudong en The Bund dan) en dan heeft Beijng toch meer....
Voor cultuur en bezienswaardigheden krijgen naw andere steden de voorkeur (zoals Beijing), maar zakelijk gezien denk ik dat Shanghai (of Hong Kong) een betere keuze is.

Daarbij ben ik een geboren Rotterdammer, dus ik denk dat ik me in "het Rotterdam van China" wel thuis zal voelen
"There is a moment of sheer panic when I realize that Paul's apartment overlooks the park... and is obviously more expensive than mine."
pi_47902533
Shanghai word toch gezien als het Parijs van het oosten?
Vind het bovenstaande ook niet echt kloppen met wat ik vind op Internet

NO city in China has ever fully embraced technology and modernity more than Shanghai. From the way it looks today, a tourist is likely to get an illusion that he is in a city in Europe and not in Communist China. Shanghai exudes a cosmopolitan character marked by contemporary urban living, skyscrapers of European architecture, bustling financial and industrial districts, one of the busiest ports in the region and ultra-chic commercial centers like hotels, museums, and shopping malls.

Once a small sleepy fishing village in the 1800s, Shanghai has already transformed into the most glamorous, decadent and cultured city in China and all of Asia in the early 20th century, earning for it the reputation "Paris of the East."
pi_47907929
hoe zijn de mensen in omgang? makkelijk in contact enzo?
pi_47928193
Als je poen hebt wel...Als je duidelijk maakt dat je niets wil kopen ofzo zijn ze opeens veel minder vriendelijk. Welkom in China
Ik steek je moeder in de fik!
pi_47997206
Niet, verdwalen, het is één van de grootste steden ter wereld

Dit is SHANGHAI:

Een metropool van de eerste orde dus.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')