Do's and donts, hoe zijn de mensen, prijzen, eten, uitgaan, etc.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:29 schreef CleeJee het volgende:
Niet de leukste stad in China...zeker niet...maar wel groots en indrukwekkend...
TongPo, je wil ervaringen, wat voor ervaringen precies?
Moeilijk....quote:Op maandag 27 februari 2006 13:36 schreef TongPo het volgende:
Spreken trouwens de meeste mensen Engels?
Straatje met Starbucks?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:27 schreef MasterMido het volgende:
Ik was in shanghai ook in een uitgaangelegheid straatjevolgens mij voor europeanen allemaal europees bier. En dat was vet duur. 6 euro per glas
dat chinese bier was vet goedkoop ja.
Die maglev trein is tof ja![]()
In shanghai worden vet veel flats gebouwd. Sommige zien er niet uit![]()
Zoals? Een vriend van mij loopt er stage sinds een weekje, dus dat is een mooi excuus om eens een weekje ver weg te gaan. Maar Bejing is ook een optie... Heb jij reiservaring in China?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:41 schreef CleeJee het volgende:
Waarom kies je voor Shanghai?
In Beijing is véél meer te zien en te beleven....
Omdat Shanghai dé stad in bloei is. Veel internationale bedrijven en zeer veel mogelijkheden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:41 schreef CleeJee het volgende:
Waarom kies je voor Shanghai?
In Beijing is véél meer te zien en te beleven....
Voor cultuur en bezienswaardigheden krijgen naw andere steden de voorkeur (zoals Beijing), maar zakelijk gezien denk ik dat Shanghai (of Hong Kong) een betere keuze is.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:44 schreef CleeJee het volgende:
Ik ben 1,5 jaar geleden 5 weken met de Lonely Planet in de hand door China getrokken ja....
Beijing heeft als stad meer te bieden, meer bezienswaardigheden, kun je ook langer voor uittrekken.
Shanghai wordt vaak gezien als "het Rotterdam van China" een havenstad zonder echt een 'smoel' (uitgezonderd Pudong en The Bund dan) en dan heeft Beijng toch meer....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |