The Clientele - Porcelainquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kate Bush - Babooshka
favoriete herfstnummer
blondie - a heart of glassquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:51 schreef bukgeit het volgende:
[..]
The Clientele - Porcelain
Nog breekbaarder
in a beautiful place out in the countryquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:30 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Montara
Alter ego's niet meegerekend
Boards Of Canada
The Beastie Boys - Theme from Country Mike.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
in a beautiful place out in the country
Country & Western
Neerlands Hoop - De Ballade van Scrotum Billquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:10 schreef belsen het volgende:
[..]
The Beastie Boys - Theme from Country Mike.
Country & western...
Oneida-Did I Diequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:47 schreef Knip het volgende:
[..]
Neerlands Hoop - De Ballade van Scrotum Bill
Indianen
Don't bring me down.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:53 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Oneida-Did I Die
The Pretty Things
Ik ken er maar eentje.quote:
Why can't I wake up with youquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ken er maar eentje.
Here comes the hotstepper.
Take That...
Alcohol van The Kinks.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Why can't I wake up with you
dronken liedje
Dubliners - Seven Drunken Nightsquote:Op zondag 12 maart 2006 15:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Alcohol van The Kinks.
Dronkenmansliedje...
David Kitt - you know what I want to knowquote:Op zondag 12 maart 2006 16:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Dubliners - Seven Drunken Nights
Ierland
Waterboys - The whole of the moonquote:Op zondag 12 maart 2006 22:14 schreef placebeau het volgende:
[..]
David Kitt - you know what I want to know
schotland
The Chills - Pink Frostquote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waterboys - The whole of the moon
en om in de Commonwealth te blijven: Nieuw-Zeeland
Sorry, ik post hier te weinig om dat bij te houdenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:20 schreef ranja het volgende:
waarom wordt zovaak nieuw-zeeland gevraagd![]()
Nee, dat hoeft van mij niet, zeker niet als er iets van genre ofzo staat. Geef je anderen de kans om ook wat te zeggenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:23 schreef Litpho het volgende:
Alhoewel wat mij betreft de "antwoord op vraag / zelfde vraag nog een keer" posts er wel uit zouden mogen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:20 schreef ranja het volgende:
waarom wordt zovaak nieuw-zeeland gevraagd![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Geef je anderen de kans om ook wat te zeggen
The Chills - I love my leather jacket dan maarquote:Op maandag 13 maart 2006 00:18 schreef bukgeit het volgende:
[..]
The Chills - Pink Frost
Nieuw-Zeeland
Emmi - Unbreakable.quote:Op maandag 13 maart 2006 07:38 schreef cafca het volgende:
[..]
The Chills - I love my leather jacket dan maar
Finland
The Langley Schools Music Project - Calling Occupants Of Interplanetary Craftquote:Op maandag 13 maart 2006 09:04 schreef belsen het volgende:
[..]
Emmi - Unbreakable.
Popliedje gezongen door een kind of kinderkoor...
The Firm - Startrekking.quote:Op maandag 13 maart 2006 09:33 schreef bukgeit het volgende:
[..]
The Langley Schools Music Project - Calling Occupants Of Interplanetary Craft
Interplanetair
ronan keating - when you say nothing at allquote:Op maandag 13 maart 2006 10:21 schreef belsen het volgende:
[..]
The Firm - Startrekking.
Nummer waarom je altijd weer moet lachen, terwijl het niet persé humoristisch bedoeld is...
De Raggende Manne - Poep in je hoofdquote:Op maandag 13 maart 2006 11:13 schreef placebeau het volgende:
[..]
ronan keating - when you say nothing at all
nummer dat je niet aan kinderen zou laten horen.
Dan was ik waarschijnlijk offline.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Waarom ken je nu Emmi wel en als ik haar vraag bij trivia blijft het 3 dagen stil
R Kelly - Sex Mequote:Op maandag 13 maart 2006 12:15 schreef belsen het volgende:
Nummer dat je niet aan kinderen zou laten horen...
The Who - My Generation, intussen toch echt té confronterendquote:Op maandag 13 maart 2006 12:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
R Kelly - Sex Me![]()
Nummer dat je niet aan senioren zou laten horen
Audio bullys - we don't carequote:Op maandag 13 maart 2006 12:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
The Who - My Generation, intussen toch echt té confronterend
nummer dat je niet aan je schoonouders zou laten horen
Bram Vermeulen, eigenlijk alles wel, maar laat ik Verlegen zeggen.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:51 schreef placebeau het volgende:
[..]
Audio bullys - we don't care
favoriete nummer wat je niet aan je vrienden zou laten horen
eigenlijk alles wel, maar laat ik De Wedstrijd zeggenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Bram Vermeulen, eigenlijk alles wel, maar laat ik Verlegen zeggen.
Bram Vermeulen...
Heer, heb meelij met de Belgenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:21 schreef cafca het volgende:
[..]
eigenlijk alles wel, maar laat ik De Wedstrijd zeggen
Freek de Jonge
Jacques Brel - Les toros.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heer, heb meelij met de Belgen
Wallonië
Seedling - Dutch Diseasequote:Op maandag 13 maart 2006 17:02 schreef belsen het volgende:
[..]
Jacques Brel - Les toros.![]()
![]()
![]()
Liedje over Nederlanders...
Radiohead - Paranoid Androidquote:Op maandag 13 maart 2006 17:06 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Seedling - Dutch Disease
... een zwaar overschatte band
Arctic Monkeys - A certain romance...quote:Op maandag 13 maart 2006 17:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Radiohead - Paranoid Android
de zoveelste gedoodverfde "redders van de Rock 'n roll"
young gods - envoyequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:32 schreef ranja het volgende:
Kaiser Chiefs - Everyday I love you less and less
Zwitserland
Mostly Autumn - Winter Mountainquote:
King Crimson - Redquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef Relayer het volgende:
[..]
Mostly Autumn - Winter Mountain
prog-rock
Peter Gabriel - Red Rainquote:
Kirsten - Pinkish Dressquote:
Meindert Talma - Satan Jongequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kirsten - Pinkish Dress
Vaderlandsche singer-songwriter
Jacques Brel was geen waal maar een Brusselaar!quote:Op maandag 13 maart 2006 17:02 schreef belsen het volgende:
[..]
Jacques Brel - Les toros.![]()
![]()
![]()
Liedje over Nederlanders...
andrew bird - the masterfadequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Meindert Talma - Satan Jonge
Voortschrijdende techniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |